Alicia Keys takut dianggap sebagai pelacur?

Alicia Keys takut dianggap sebagai pelacur?

Alicia Augello Cook (lahir 25 Januari 1981), lebih dikenali dengan nama panggung Alicia Keys, adalah seorang artis rakaman Amerika, musisi dan pelakon.
Dia dibesarkan oleh ibu tunggal di daerah Hell’s Kitchen Manhattan di New York City.
Pada usia tujuh tahun, Keys mulai memainkan muzik klasik pada piano.
Dia menghadiri Pertunjukan Seni Profesional School dan lulus pada 16 sebagai mengucapkan pidato perpisahan.
Dia kemudian kuliah di Columbia University sebelum tamat untuk mengejar kerjaya muziknya. Butang merilis album debutnya dengan J Records, telah memiliki perjanjian rekod dahulu pertama dengan Columbia dan kemudian Arista Records.

Alicia Keys, penyanyi R&B ini selesa mengekalkan trademark dengan memakai seluar panjang yang kelihatan seperti gaya remaja supaya dia tidak disalahanggap sebagai seorang pelacur di New York.

Dia tidak pernah mendedahkan kakinya di depan khalayak. Perkara itu dilakukan oleh Keys sejak bertahun-tahun dulu untuk perlindungannya sendiri.

“Ketika saya kecil, ia adalah untuk perlindungan diri, supaya saya dapat berjalan dengan selesa di sekitar kawasan saya yang dipenuhi dengan pelacur.

Jika mengenakan gaun, kamu akan menjadi sasaran. Itu yang membuatkan saya tidak selesa. Lagipun, seluar juga boleh nampak seksi sebenarnya,” kata Keys di dalam sebuah akhbar.Asalnya dia berasa selesa.

Alicia Keys, Alicia Keys foto, Alicia Keys web, Alicia Keys info, Alicia Keys maklumat, Alicia Keys hiburan, Alicia Keys misteri, Alicia Keys berita, Alicia Keys bio, Alicia Keys malaysia, Alicia Keys kawan, Alicia Keys artis, Alicia Keys bf1, Alicia Keys hos