Category Archives: Malaysia

Tempatan

Catriona Ross Memakai Tudung Sangat Menyentuh Perasaan

Catriona Ross Memakai Tudung Sangat Menyentuh Perasaan

Terharu sungguh Abang Nara membaca kisah Catriona Ross bertudung. Paling terharu dengan reaksi suami Catriona Ross yang ternyata bangga dan sangat menghargai apa yang dilakukan oleh Catriona Ross. Semoga Catriona Ross akan kekal bertudung. Nampak sangat-sangat cantik kan bila Catriona Ross bertudung?

Di bawah ialah kata-kata Catriona Ross tentang reaksi suaminya apabila dia bertudung:-

Apabila dia pulang ke rumah dan membuka pintu, saya sudah memakai tudung…dia nampak sangat terkejut dan bertanya, ‘bila’, saya kata ‘pagi tadi’…dia tidak kata apa-apa hanya datang memeluk dan mencium saya

Untuk makluman, Catriona Ross mula bertudung pada 16 Julai tahun lepas kalau tak silap. Menarik sungguh cerita bagaimana dia bermula memakai tudung. Benarlah kata orang, hidayah itu datang tak kira waktu dan tempat. Untuk Catriona Ross, ianya berlaku ketika menemani teman-temannya membeli tudung.

Oleh kerana lama sangat mereka pilih, saya rasa boring sangat, lalu saya ambil satu tudung dan cuba pakai. Ada satu macam perasaan dalam saya bila saya pakai, rasa berdebar-debar. Bila rakan-rakan saya tengok kenapa saya nampak pucat, saya kata saya nak pakai tudung…mereka gelakkan saya..mereka kata kepada saya jadikan ia azam tahun baru ke, puasa tahun depan ke dan sebagai. Tetapi bagi saya ketika itu, ia tidak akan lama…saya akan memakainya.

Catriona Ross aktris, Catriona Ross album, Catriona Ross bergaya, Catriona Ross berita, Catriona Ross pelakon, Catriona Ross bintang, Catriona Ross filem, Catriona Ross tv, Catriona Ross foto, Catriona Ross galeri, Catriona Ross gaya, Catriona Ross hebat, Catriona Ross hiburan, Catriona Ross hos, Catriona Ross menarik, Catriona Ross cantik, Catriona Ross model, Catriona Ross mtv, Catriona Ross muzik, Catriona Ross artis, Catriona Ross tubuh seksi, Catriona Ross terbaru, Catriona Ross terkini, Catriona Ross Web, Catriona Ross gambar, Catriona Ross foto, artis malaysia Catriona Ross, tudung, memakai, Kisah, Penghijrahan, Catriona, Ross, Memakai, Tudung, Sangat, Menyentuh, Perasaan

Gossip Ana Dahlia & Chef Riz Bercinta?

Gossip Ana Dahlia & Chef Riz Bercinta?

Tak elok nak bergossip banyak-banyak di bulan puasa ni. Sikit-sikit sudah la ya, nanti kurang pahala puasa. Budiey sekadar nak letak gambar pasangan artis yang katanya sedang hangat bercinta, pelakon Ana Dahlia dan Nazri; anak lelaki Chef Wan yang bergelar Chef Riz ni. Semalam, Budiey ada skodeng diorang di rakaman Melodi Raya 2011 di PWTC. Haaa kau, siap hadir dengan pakaian biru tua sedondon lagi tu. Romantik tak, uols?

Elok je pasangan ni, si Riz ni dah pun berusia 29 tahun, baik sangatlah langsungkan cepat-cepat ya. Korang memang serasi dan sepadan je. Lagi pun, dari segi kewangan dah stabil sebab anak teruna Chef Wan ini sudah punya restoran sendiri yang bernilai juta-juta RM yang diusahakan bersama 2 orang rakan kongsi; Restoran On The Table.

Ana Dahlia atau nama betulnya Diyana Mastura Jaafar pula apa kurangnya, sekarang namanya dah makin naik mencanak dan banyak juga drama yang dilakonkan oleh beliau, serta dulu pernah berposing seksi dalam filem Mantra. Rasanya Chef Wan mesti setuju kalau Ana jadi menantu, manis, lembut, sopan dan ayu je Ana ni.

Yang pastinya, berita pasal mereka bercinta ni akan keluar dalam majalah dan suratkhabar serta portal hiburan dalam sehari dua ni. Korang bacalah camna diorang boleh jatuh cinta dan kenal-kenal ni.

Ana Dahlia aktris, Ana Dahlia album, Ana Dahlia bergaya, Ana Dahlia berita, Ana Dahlia pelakon, Ana Dahlia bintang, Ana Dahlia filem, Ana Dahlia tv, Ana Dahlia foto, Ana Dahlia galeri, Ana Dahlia gaya, Ana Dahlia hebat, Ana Dahlia hiburan, Ana Dahlia hos, Ana Dahlia menarik, Ana Dahlia cantik, Ana Dahlia model, Ana Dahlia mtv, Ana Dahlia muzik, Ana Dahlia artis, Ana Dahlia tubuh seksi, Ana Dahlia terbaru, Ana Dahlia terkini, Ana Dahlia Web, Ana Dahlia gambar, Ana Dahlia foto, artis malaysia Ana Dahlia, gosip, bulan, puasa, puasa, Budiey, gambar, pasangan, artis, bercinta, pelakon, Ana Dahlia, Nazri, anak, lelaki Chef Wan, bergelar, Chef Riz

(GAMBAR)Keluarga Bahagia Aaron Aziz

(GAMBAR)Keluarga Bahagia Aaron Aziz

Sila tengok gambar-gambar keluarga bahagia Aaron Aziz sambil menyanyikan lagu “Keluarga Bahagia” daripada kumpulan nasyid Saujana.

Marilah di bulan mulia ini kita mendoakan agar keluarga Aaron Aziz akan kekal bahagia buat selama-lamanya. Lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Aaron Aziz aktor, Aaron Aziz album, Aaron Aziz bergaya, Aaron Aziz berita, Aaron Aziz pelakon, Aaron Aziz bintang, Aaron Aziz filem, Aaron Aziz tv, Aaron Aziz foto, Aaron Aziz galeri, Aaron Aziz gaya, Aaron Aziz hebat, Aaron Aziz hiburan, Aaron Aziz hos, Aaron Aziz menarik, Aaron Aziz kacak, Aaron Aziz model, Aaron Aziz mtv, Aaron Aziz muzik, Aaron Aziz artis, Aaron Aziz tubuh seksi, Aaron Aziz terbaru, Aaron Aziz terkini, Aaron Aziz Web, Aaron Aziz gambar, Aaron Aziz foto, artis malaysia Aaron Aziz