Eva Mendes Kembali Pose Panas untuk CK

Eva Mendes Kembali Pose Panas untuk CK

Eva Mendes (lahir 5 Januari 1974) adalah seorang pelakon berkebangsaan Amerika Syarikat.

Dia mulai bertindak di akhir 1990-an, dan setelah serangkaian peranan di beberapa filem low end Seronok dia masuk ke filem-filem arus utama seperti 2 Fast 2 Furious, Hitch, Kami Sendiri Malam dan Roh.

Kehidupan awal

Mendes lahir di Miami, Florida untuk orangtua Cuba dan dibesarkan di daerah pinggiran Glendale Los Angeles oleh ibunya selepas ibu bapanya bercerai;  Mendes mengatakan bahawa ibunya “menderita begitu banyak untuk membuat hidup saya OK” selama dia tahun-tahun awal  Ayahnya adalah seorang salesman kereta dan ibunya, juga bernama Eva, sekarang menjadi kepala sekolah dasar.

Ia adalah bongsu daripada empat adik-beradik (dia memiliki dua saudara perempuan dan saudara laki-laki).

Eva Mendes dibesarkan Katolik dan berkeinginan menjadi biarawati. Dia juga fasih dalam Bahasa Sepanyol. Sebagai seorang anak, Mendes sering diejek tentang “gigi buck”.

Mendes tidak pernah melihat dirinya sebagai seorang pelakon sementara ia masih muda dan mengejar kepentingan lain.

Dia menghadiri Hoover High School di Glendale dan kemudian kuliah California State University, Northridge untuk belajar pemasaran, namun keluar selepas ingin memulakan kerjaya akting. Ia belajar dengan Ivana Chubbuck.

Kehidupan peribadi

Pada awal tahun 2008, Mendes dilaporkan telah berada di kemudahan pemulihan di Utah selama beberapa minggu.

Dalam sebuah pernyataan, wakil dia mengatakan bahawa dia telah “bekerja keras selama setahun terakhir dan membuat keputusan positif untuk mengambil beberapa waktu yang sangat diperlukan kepada proaktif menghadiri beberapa masalah peribadi yang, sementara tidak begitu penting, ia merasa layak ada di luar profesional sokongan. ”

Pada tahun 2008, Mendes telah terang-terangan menyokong dia untuk kempen presiden Barack Obama Eva dan pacarnya, Peru pembuat filem George Augusto,. Telah bersama sejak tahun 2002

Kerjaya

Suatu hari Mendes tertangkap mata dari agen yang meyakinkan dia untuk mengejar bertindak lebih mantap.

Dia bekerja perjalanan sampai melalui iklan untuk video muzik, termasuk sebuah penampilan di video Will Smith “Miami” dan Pet Shop video Boys muzik untuk “Se Vida sebuah é (Itulah hidup seperti ini)” pada tahun 1996 dan video Aerosmith’s “Hole di my Soul “pada tahun 1997, untuk peranan tetamu dalam opera sabun dan filem peranan penyokong.

Penampilan wayang pertamanya adalah dalam Anak direct-to-video dari Jagung V: Fields of Terror.

Mendes menerima istirahat pertama layar lebar saat ia muncul di Pelatihan Hari. prestasi Itu menyebabkan peranan dalam Stuck on You, Setelah Setelah Time di Mexico, dan sebagai utama wanita dalam filem komedi Hitch Will Smith sebaliknya.

Peranannya dalam Sekali Setelah Time di Mexico juga memperolehi pencalonan nya di Teen Choice Awards.

Mendes juga telah melalui iklan untuk Buah Gushers (di mana kepalanya berubah menjadi sebuah jeruk besar), REVLON, dan “Levi terkenal Superlow” komersil dengan bellybuttons bernyanyi.

Mendes costarred dalam Ghost Rider dengan Nicolas Cage, dan baru-baru ini dibintangi bersama Joaquin Phoenix, Mark Wahlberg, dan Robert Duvall dalam filem Kami Own the Night, dan Gabriel Macht, Samuel L. Jackson dan Scarlett Johansson dalam Roh.

Seiring dengan bertindak, Mendes digunakan oleh REVLON Cosmetics sebagai juru bicara antarabangsa.

Dia bergabung dengan pelakon dan model-model seperti Julianne Moore, Halle Berry dan Cindy Crawford, yang muncul pada REVLON televisyen dan iklan cetak.

Dia juga merupakan penyokong dan peserta aktif dalam kempen REVLON untuk mengumpulkan dana bagi penyelidikan kanser payudara.

Maxim Mendes kedudukan # 7 pada tahun 2007 edisi Hot 100. [4] Dia juga membuatnya Maxim kedua cover edisi November 2007 [5] Maxim. Kedudukan Mendes # 11 pada 2010 Hot 100 edisi

EVA Mendes kembali berpose seksi untuk mengampanyekan iklan terbaru jins Calvin Klein (CK).

Meski telah menuai kritik saat berpose “liar” untuk iklan pakaian dalam dan jins CK sebelumnya, namun Eva tetap memamerkan lekuk indah tubuhnya untuk koleksi jins musim semi 2010 CK.

Pose-pose sensual bintang “Ghost Rider” yang berlatar belakang Kota New York ini diabadikan oleh tangan andal fotografer mode ternama Steven Klein.

Meski begitu, banyak pihak bertanya apakah kampanye iklan ini adalah aksi kontroversial yang dilakukan Eva sebagai aksi panas lainnya untuk label tersebut. Demikian seperti okezone nukil dari People, Selasa (12/1/2010).

Untuk memperkenalkan iklan koleksi jins tersebut, Mendes berkolaborasi dengan model tampan Jamie Dornan. Dengan memakai baju dalam untuk pria dan wanita berwarna putih, Eva dan Jamie kompak memakai denim CK.

Dalam posenya, Jamie dan Eva sama-sama berbaring di atas tanah, sementara Jamie memeluk perut Eva.

Eva Mendes Kembali,Eva Mendes Kembali artis,Eva Mendes Kembali selebriti,Eva Mendes Kembali syuting,Eva Mendes Kembali panas,Eva Mendes Kembali seksi,Eva Mendes Kembali hot,Eva Mendes Kembali cantik,Eva Mendes Kembali cewek,Eva Mendes Kembali pernikahan, Eva Mendes Kembali bugil,Eva Mendes Kembali blog,Eva Mendes Kembali video,Eva Mendes Kembali foto,Eva Mendes Kembali fesyen,Eva Mendes Kembali hot,Eva Mendes Kembali telanjang,Eva Mendes Kembali celana, Eva Mendes Kembali artis,skandal bergaya,hiburan,Oscar,Hollywood,tubuh fit,tubuh langsing, model,Eva Mendes Kembali Syuting,maskulin,kontroversial,Aktor, gambar,lagu,Artis Hiburan,Berita Hiburan gambar,tayang gambar,Artis gambar,gay artis,Artis pilihan,Artis bf1,Artis foto,Aktor,majalah,video,feshen terkini