Gambar Rozita Che Wan Mac 2011

Gambar Rozita Che Wan Mac 2011

Rozita Abu Bakar @ Che Wan, dilahirkan pada 9 Mac 1974 dan berasal dari Alor Setar, Kedah. Anak kedua daripada tujuh beradik ini menyertai Penerbangan Malaysia (MAS) sebagai pramugari pada 1992 dan bertugas kira-kira tiga tahun. Selepas meninggalkan MAS, dia menyertai kegiatan modeling selama enam bulan.

Tidak lama kemudian, dia bertemu jodoh dengan juruterbang MAS, Azuar Effendy Zulkaply, 36, apabila disatukan secara sah pada 26 Ogos 1995. Namun, jodoh mereka tidak berkekalan apabila bercerai secara sah pada 8 Mei 2003. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan dua cahaya mata – Ammar Effendy, 12, dan Aniq Ezzra, 10.

Rozita bergerak aktif sebagai pelakon drama mulai 2005 bersama adiknya, Ayu Raudhah. Namun sebelum itu dia pernah bertugas di sebuah firma arkitek selama setahun. Drama pertama lakonannya ialah Cinta Terhalang. Sehingga kini, Rozita sudah membintangi lebih 50 judul drama TV. Bagi 2007, dia sudah menjayakan kira-kira 19 drama.

Antara drama lakonan beliau ialah Manjalara, Sesuci Cinta Sofia, Jelatang, Susuk 2. Selain itu, beliau juga terlibat dalam bidang pengiklanan seperti iklan Petronas, iklan 999, iklan Rorine dan sebagainya.

Gambar Rozita Che Wan kali ni satu keping jerk. Tak lah banyak mana pun. Cuma nak dikongsikan, mana tahu ada peminat RCW kat sini. Almaklumlah takde khabar berita apa-apa mengenai RCW, mungkin terlalu sibuk kot.

Berita mengenai perkhabaran persaraannya pun rasanya cuma tinggal cerita, RCW masih lagi berlakon. Aishh. Apa-apa lah RCW, semoga RCW berbahagia sahajalah. Gambar dibawah ni diambil ketika satu majlis acara modeling awal bulan ini. Nampak RCW seperti orang muda.

Urat kat tangan tak nampak pun. Muda lah tu kan masih. Hehe.

Gambar Rozita Che Wan Mac 2011, Rozita Che Wan,Rozita Che Wan artis,Rozita Che Wan pelakon,Rozita Che Wan blog, Rozita Che Wan seksi, Rozita Che Wan skirt,Rozita Che Wan foto,Rozita Che Wan terbaru,Rozita Che Wan umur,video Rozita Che Wan,Rozita Che Wan panas,tudung Rozita Che Wan,skandal Rozita Che Wan,youtube Rozita Che Wan,Rozita Che Wan telanjang,Rozita Che Wan mantap,wajah Rozita Che Wan,info Rozita Che Wan,wiki Rozita Che Wan,Rozita Che Wan menawan, Rozita Che Wan filem,Rozita Che Wanpos,filem Rozita Che Wan,lahirkan, berasal, Alor Setar, Kedah, tujuh beradik, penerbangan Malaysia(MAS), pramugari, bertugas, modeling, enam, bulan,berlakon, Rozita Che Wan selebriti,Rozita Che Wan aktres,Rozita Che Wan bintang,Rozita Che Wan aktif,Rozita Che Wan gambar,Rozita Che Wan cerai,mac