Gossip Ana Dahlia & Chef Riz Bercinta?

Gossip Ana Dahlia & Chef Riz Bercinta?

Tak elok nak bergossip banyak-banyak di bulan puasa ni. Sikit-sikit sudah la ya, nanti kurang pahala puasa. Budiey sekadar nak letak gambar pasangan artis yang katanya sedang hangat bercinta, pelakon Ana Dahlia dan Nazri; anak lelaki Chef Wan yang bergelar Chef Riz ni. Semalam, Budiey ada skodeng diorang di rakaman Melodi Raya 2011 di PWTC. Haaa kau, siap hadir dengan pakaian biru tua sedondon lagi tu. Romantik tak, uols?

Elok je pasangan ni, si Riz ni dah pun berusia 29 tahun, baik sangatlah langsungkan cepat-cepat ya. Korang memang serasi dan sepadan je. Lagi pun, dari segi kewangan dah stabil sebab anak teruna Chef Wan ini sudah punya restoran sendiri yang bernilai juta-juta RM yang diusahakan bersama 2 orang rakan kongsi; Restoran On The Table.

Ana Dahlia atau nama betulnya Diyana Mastura Jaafar pula apa kurangnya, sekarang namanya dah makin naik mencanak dan banyak juga drama yang dilakonkan oleh beliau, serta dulu pernah berposing seksi dalam filem Mantra. Rasanya Chef Wan mesti setuju kalau Ana jadi menantu, manis, lembut, sopan dan ayu je Ana ni.

Yang pastinya, berita pasal mereka bercinta ni akan keluar dalam majalah dan suratkhabar serta portal hiburan dalam sehari dua ni. Korang bacalah camna diorang boleh jatuh cinta dan kenal-kenal ni.

Ana Dahlia aktris, Ana Dahlia album, Ana Dahlia bergaya, Ana Dahlia berita, Ana Dahlia pelakon, Ana Dahlia bintang, Ana Dahlia filem, Ana Dahlia tv, Ana Dahlia foto, Ana Dahlia galeri, Ana Dahlia gaya, Ana Dahlia hebat, Ana Dahlia hiburan, Ana Dahlia hos, Ana Dahlia menarik, Ana Dahlia cantik, Ana Dahlia model, Ana Dahlia mtv, Ana Dahlia muzik, Ana Dahlia artis, Ana Dahlia tubuh seksi, Ana Dahlia terbaru, Ana Dahlia terkini, Ana Dahlia Web, Ana Dahlia gambar, Ana Dahlia foto, artis malaysia Ana Dahlia, gosip, bulan, puasa, puasa, Budiey, gambar, pasangan, artis, bercinta, pelakon, Ana Dahlia, Nazri, anak, lelaki Chef Wan, bergelar, Chef Riz