Jessica mabuk cinta

Jessica mabuk cinta

Jessica Ann Simpson (lahir 10 Julai 1980) adalah seorang penyanyi Amerika, pelakon, personaliti televisyen dan perancang busana yang naik menjadi terkenal pada tahun 1999.

Dia telah mencapai tujuh Billboard Top 40 hits, dan lima album studio yang empat telah ditempatkan di top 10 di Billboard 200 dan selain itu telah disahkan oleh RIAA, tiga emas dan dua Multi-Platinum.

Simpson bintang dengan kemudian suaminya Nick Lachey di MTV reality show Pengantin baru: Nick dan Jessica. Dia berkelana ke pasaran muzik negara pada tahun 2008 dan ditayangkan Adakah Anda Tahu.

Dia telah menjual 20 juta album di seluruh dunia. Simpson mempunyai total penjualan nota di Australia lebih dari 426.000 eksemplar dan menduduki peringkat di # 113 di chart seniman 1000 dari Dekad Muzik ARIA Charts (1980-2010).

Pada tahun 2009, Billboard bernama Simpson sebagai keseluruhan ke-95 seniman terbaik Dekad. Simpson juga menduduki peringkat di nombor 86 di Billboard 200 Artis, semata-mata berdasarkan penjualan album.

Awal kehidupan dan kerjaya

Simpson dilahirkan di Abilene, Texas, putri Tina Ann (née Drew) dan Joe Truett Simpson, yang adalah seorang pendeta dan psikolog. Adiknya adalah penyanyi Ashlee Simpson. Sebagai seorang anak, ia mulai menyanyi di gereja tempatan Baptis nya.

Pada usia dua belas tahun, Simpson tidak berjaya mengikuti audisi untuk The Mickey Mouse Club.

Sementara menghadiri JJ. Pearce High School, dia menandatangani kontrak dengan Menyatakan Records, sebuah Injil kecil muzik label rakaman. Ia merakam album, self-titled, “Jessica”, tetapi Menyatakan muflis dan album ini tidak pernah secara rasmi dikeluarkan kecuali kecil menekan dibiayai oleh neneknya.

Namun dana yang kecil ini mendapat perhatian kecil dan dia memberi konser dengan tindakan lain seperti Kirk Franklin, Property Tuhan, dan Cece Winans. Simpson meninggalkan sekolah tinggi pada usia enam belas tahun (dia kemudian meraih gelar GED), dan setelah Columbia Records executive Tommy Mottola mendengar “Jessica”, dia menandatangani kontrak dengan label.

BIAR sibuk dengan jadual kerja yang padat, itu bukan alasan bagi Jessica Simpson untuk memenuhkan hatinya dengan cinta. Sejak beberapa bulan lalu, penyanyi dan bintang realiti televisyen ini juga sedang sibuk bercinta dengan kekasih barunya, Eric Johnson.

“Dia selalu ada dengan saya dan menjadi pendorong pada saat-saat saya sedang sibuk sekarang ini. Setakat ini, hubungan kami begitu intim. Saya sayangkan dia,” kata Jessica penuh bahagia.

Jessica mula keluar dengan Eric pada Mei tahun ini dan sejak itu hubungan mereka dilihat terus intim. Eric dilihat selalu berada di samping Jessica malah pernah meraikan ulang tahun penyanyi itu di Itali.

Penyanyi itu turut menjelaskan, buat masa ini, dia dan Eric sangat bahagia dan gembira menikmati masa bersama. Dia juga mengaku sering mengikut Eric melakukan hobinya.

“Dia sukakan seni. Jadi saya akan menemani dia ke galeri seni. Dia juga sukakan fotografi, saya tidak ketinggalan menyokong terus,” katanya.

Jessica kemudian menambah, sikap Eric yang begitu mengambil berat dan menyokong setiap perkara yang dilakukannya telah membuat dia jatuh cinta dengan lelaki tersebut.

Katanya: “Saya tidak boleh meminta lelaki yang lebih baik daripadanya. Buat masa ini, dia lelaki terbaik dalam hidup saya.”

Jessica mabuk, Jessica mabuk foto, Jessica mabuk web, Jessica mabuk info, Jessica mabuk maklumat, Jessica mabuk hiburan, Jessica mabuk misteri, Jessica mabuk berita, Jessica mabuk filem, Jessica mabuk malaysia, Jessica mabuk kawan, Jessica mabuk artis, Jessica mabuk bf1