Miranda Kerr Bugil untuk Iklan Parfum

Miranda Kerr Bugil untuk Iklan Parfum

Miranda May Kerr (lahir 20 April 1983)adalah model Australia yang dikenali sebagai salah satu Angels Victoria’s Secret sejak pertengahan 2007.

Dia adalah Australia pertama untuk menyertai dalam kempen Victoria’s Secret, dan juga merupakan rantai fashion Portmans Australia dan David Jones Limited.

Kerr mulai menjadi model dalam industri fashion ketika dia berusia 13 tahun, bermula pada chaay’s Modelling Agency, dan akan selepas memenangi carian 1997 model Australia nasional yang diadakan oleh majalah Dolly dan aroma impuls.

Dia berkahwin dengan pelakon Orlando Bloom ..

Kehidupan awal dan keluarga

Kerr dilahirkan di Sydney,  tetapi dibesarkan di bandar kecil Gunnedah, New South Welsh.  Ibu bapanya Theresia dan John Kerr, dan dia memiliki adik bernama Matius.

Dalam sebuah wawancara, Kerr menyatakan ia adalah bahasa Inggeris, keturunan Perancis dan Scotland.

Selama masa kecilnya, Kerr “berlari sepeda motor dan menunggang kuda di ladang neneknya itu.”

Dia menggambarkan kehidupan awal di kawasan luar bandar Australia sebagai “sangat landasan … tidak ada pretentiousness dan tidak ada yang peduli apa yang anda kenakan anda hanya boleh anda ..”  Keluarganya berpindah ke Brisbane untuk membolehkan Kerr dan adiknya untuk mengalami kehidupan bandar, di mana dia lulus dari All Hallows ‘Sekolah pada tahun 2000.

Kerr awalnya meneruskan pengajian Nutrisi dan Kesihatan Psikologi pemodelan sebelum mengejar

BANYAK keajaiban yang membuat Orlando Bloom tertarik untuk menikahi Miranda Kerr. Selain memiliki paras cantik dan tubuh aduhai, supermodel asal Australia ini merupakan wanita yang peduli penampilan. Dia selalu wangi ke mana dan di mana pun berada.

Petunjuk tersebut dapat dilihat dengan aksi model pakaian dalam Victoria’s Secret ini bugil untuk kampanye iklan parfum Victoria’s Secret, Dream Angels Heavenly. Demikian yang dinukil dari The Sun, Selasa (21/9/2010).

Wanita yang tengah berbadan dua itu tentu akan menjaga pakaiannya di masa yang akan datang.

Namun, dia jelas lebih sibuk memamerkan koleksi pakaian dalam dari brand kenamaan Victoria’s Secret daripada memikirkan pakaian setelah perutnya semakin besar.

Sesi pemotretan yang keren itu merupakan bagian dari kampanye iklan wewangian terbaru Dream Angels Heavenly.

Dalam aksinya, Miranda yang tampil tanpa balutan sehelai benang pun berpose jongkok.

Saat itu, Miranda yang memakai sayap bulu binatang menutupi payudaranya dengan rambut yang tergerai dan menutupi area genitalnya dengan paha.

Menghiasi pojok kiri atas iklan tersebut tertuliskan Dream Angels Heavenly, Capture Romance of America’s Fragrance.

Di pose lain, Anda dapat melihat aksi model yang piawai mengumbar tubuh seksinya itu di atas ranjang hanya dalam balutan celana dalam.

Aksi ini merupakan promo untuk berbagai koleksi pakaian dalam Victoria’s Secret terbaru.

Miranda Kerr, Miranda Kerr foto, Miranda Kerr web, Miranda Kerr info, Miranda Kerr  maklumat, Miranda Kerr hiburan, Miranda Kerr misteri, Miranda Kerr berita, Miranda Kerr filem, Miranda Kerr malaysia, Miranda Kerr kawan, Miranda Kerr artis, Miranda Kerr bf1