Ning Baizura Terserlah Kehitamannya?

Ning Baizura Terserlah Kehitamannya?, Ning Baizura musik, Ning Baizura mtv, Ning Baizura berita, Ning Baizura Web, Ning Baizura galeri, Ning Baizura foto, Ning Baizura portofolio, Ning Baizura album, Ning Baizura info, Ning Baizura filem, Ning Baizura terbaru, Ning Baizura pos, Ning Baizura surat, Ning Baizura mail, Ning Baizura model, Ning Baizura model antarabangsa, Ning Baizura bergaya, Ning Baizura menawan, Ning Baizura hebat, Ning Baizura tubuh cantik, Ning Baizura badan fit, Ning Baizura tubuh fit, Ning Baizura badan langsing, Ning Baizura terkenal, Ning Baizura popular, Ning Baizura myspace, Ning Baizura youtube,  Ning Baizura facebook, Ning Baizura friendster, Ning Baizura tagged,  Ning Baizura yahoo massanger, Ning Baizura blog, Ning Baizura menarik, Ning Baizura unik, Ning Baizura wajah, Ning Baizura rahsia,  Ning Baizura biodata, Ning Baizura hiburan, Ning Baizura terkini, Ning Baizura seksi.

Ning Baizura Terserlah Kehitamannya?

ningbaizura-itam

Iskh3. Gambar ini memang sangat-sangat pelik dan ganjil sedikit. Manakan tidak, Ning Baizura yang terkenal dengan kehitaman manisnya tue, sekali lagi bertambah kehitamannya tu. Apa kata orang, sepertinya macam berjemur di cahaya matahari terik atua kena panggang. Nak kata cuaca panas di siang hari tak juga, nampak seperti di Hotel yang berhawa dingin. Alahai, fesyen-fesyen. Gambar terbaru Ning Baizura ni diambil ketika dia menghadiri suatu majlis dalam STYLO 2009 baru-baru ini. Korang tak percaya? tengok lah sendiri. AHaks.