Risau untuk bersalin

Risau untuk bersalin

Danielle Jane “Dannii” Minogue (lahir 20 Oktober 1971) adalah seorang penyanyi dan aktris Australia.

Awal kehidupan

Barrymore lahir di Culver City, California, putri dari pelakon Amerika John Drew Barrymore dan Ildikó jaid Barrymore (née Makó),  pelakon aspiring lahir di sebuah kem pelarian di Brannenburg, Jerman Barat untuk Perang Dunia Hungary II pelarian.

Barrymore adalah keturunan Ireland di pihak ayahnya melalui leluhur, pelakon Maurice Costello. Orangtuanya bercerai selepas ia dilahirkan.

Ia memiliki saudara tiri John Blyth Barrymore, juga seorang pelakon, dan dua setengah-saudara, Dolores Blyth Barrymore dan Brahma (Jessica) Blyth Barrymore.

Barrymore lahir dalam bertindak: besar nya-datuk Maurice Drew Barrymore dan Georgie Barrymore, dan Mae Maurice Costello Costello (née Altschuk) dan datuk-neneknya John Barrymore dan Dolores Costello semua pelakon;  John Barrymore adalah arguably yang paling pelakon terkenal dari generasinya.

Dia adalah cucu perempuan dari Lionel Barrymore, Ethel Barrymore dan Helene Costello,  yang besar-besar-cucu dari John Drew dan pelakon Drew Louisa Lane, dan cucu perempuan besar diam wayang pelakon / penulis / pengarah Sidney Drew.

Ia juga putri-dewa pengarah Steven Spielberg, dan Sophia Loren.

Nama pertamanya, Drew, adalah nama gadis dari ayah neneknya, Georgie Drew Barrymore; nama tengahnya, Blyth, adalah nama asli dari dinasti yang diasaskan oleh datuk buyut-nya, Maurice Barrymore

Kerjaya
1990-1995: Awal kerjaya

Minogue menandatangani kontrak rakaman dengan Mushroom Records Australia berasaskan pada Januari 1989  album pertamanya, Dannii, dikeluarkan pada tahun berikutnya dan mencapai nombor 24 di chart album Australia ..

Di luar Australia, album ini dikeluarkan pada tahun 1991, dengan tajuk Love and Kisses, dan menjadi hit sepuluh.

Debut Minogue Single “Love and Kisses” berjaya menduduki urutan ke empat di grafik single Australia dan emas bersertifikat  Di Inggeris, lagu ini mencapai sepuluh besar di chart single ..  Ogos 1991: memulakan pada tur promosi luas Asia Tenggara, termasuk Hong Kong, Singapura, Malaysia, Indonesia, Taipei dan Filipina.

Minogue dikeluarkan Cinta dan Kisses dan …, ulang-isu album debutnya, pada April 1992. Album, koleksi lagu tarian, terdiri lagu dan remix dari Love dan Kisses.

Hal ini berjaya menduduki urutan ke-empat puluh dua pada grafik album Inggeris, dan terjual hampir 60.000 naskhah.

Beberapa remix oleh penerbit dan DJ Steve “Silk” Hurley telah berjaya di kelab dansa Eropah. Dia kredit remix ini untuk mempunyai dengan gambar “baru dan suara untuk bekerja dengan” di keluaran di masa depan .

Juga pada tahun itu, Minogue dibuat ciri filem debut di Rahasia, yang dibintangi bersama Nuh Taylor. Filem ini berkisar sekitar lima remaja Australia yang menjadi terjebak di basement hotel dalam usaha untuk melihat The Beatles.

Filem ini tidak diterima dengan baik oleh penonton atau pengkritik, dengan prestasi Minogue sedang digambarkan sebagai “tidak terlalu meyakinkan”

Minogue bangkit untuk menonjol pada awal tahun 1980 untuk perannya dalam pertunjukan bakat televisi Australia, Young Talent Time dan opera sabun Home and Away, sebelum memulai karirnya sebagai seorang penyanyi pop di awal 1990-an.

Minogue mencapai sukses awal dengan hits seperti “Love and Kisses” dan “Ini adalah Itu”, walaupun dengan peluncuran album kedua, dengan popularitasnya sebagai penyanyi telah menurun, membimbingnya untuk berkonsentrasi pada bidang-bidang lain seperti televisi presentasi.

Akhir 1990-an melihat singkat kembali ke musik setelah Minogue diciptakan kembali dirinya sebagai seorang seniman tari dengan “All I Wanna Do”, yang pertama Klub nomor satu Inggris memukul.

Pada tahun 2001, Minogue kembali ke musik lebih sukses dengan rilis-nya terbesar di seluruh dunia memukul-to-date, “Who Do You Love Now?”, sementara album berikutnya, Neon Nights, menjadi yang paling sukses kariernya.

Di Inggris, ia telah mencapai dua belas kali berturut-turut nomor satu tari single, menjadi seniman berperforma terbaik di muka Klub Inggris Chart.

Minogue sekarang menjabat sebagai hakim di versi Inggris The X Factor dan Australia’s Got Talent .

PENYANYI kelahiran Australia, Dannii Minogue mula berasa risau dirinya terlalu tua untuk mengandung.

Dannii, 38, yang mengumumkan dia kini mengandung anak pertamanya awal bulan ini terkejut apabila doktor memberitahu dia akan berhadapan dengan masalah semasa bersalin nanti.

“Beberapa tahun lalu, saya berjumpa dengan doktor dan dia memberitahu saya berada dalam tahap saya perlu membuat keputusan sama ada untuk mempunyai anak atau tidak.

“Ketika itu saya berfikir, ‘Oh Tuhan. Kini saya tergolong dalam kumpulan wanita yang terlalu tua untuk mengandung.’

Namun, saya memberitahu doktor ia tidak menjadi isu kerana saya tidak mempunyai teman hidup. Jadi berkemungkinan besar saya tidak akan mengandung,” katanya kepada surat khabar Daily Mirror.

Idea itu mula berubah apabila Dannii bertemu dengan bekas pemain ragbi, Kris Smith, 31, semasa bercuti di Ibiza pada tahun 2008. Justeru, Dannii kini perlu membahagikan masa di Australia dan United Kingdom.

Kata Dannii, Kris seorang yang tenang tetapi mereka kini berdepan dengan masalah menentukan tempat untuk membesarkan anak mereka.

“Nasib baik Kris seorang yang tenang kerana saya sudah mula panik mengenai semua benda – bayi, hidup bersama dan bekerja berjauhan. Ia kelihatan kompleks.

“Namun, ia adalah menarik untuk berdepan dengan masalah yang timbul kerana perasaan cinta.

“Hidup saya berubah sama sekali. Maksud saya, semuanya lebih segar, baru dan mengujakan,” tambah Dannii.

Dannii Minogue, Dannii Minogue mtv, Dannii Minogue berita, Dannii Minogue Web, Dannii Minogue galeri, Dannii Minogue foto, Dannii Minogue   penulis lagu, Dannii Minogue seksi, Dannii Minogue filem, Dannii Minogue terbaru, Dannii Minogue  album, Dannii Minogue aktris, Dannii Minogue fesyen, Dannii Minogue  model, Dannii Minogue model antarabangsa, Dannii Minogue bergaya, Dannii Minogue menawan, Dannii Minogue  bugil, Dannii Minogue  tubuh cantik,Dannii Minogue  kontroversial, Dannii Minogue tubuh fit, Dannii Minogue  badan langsing, Dannii Minogue hos, Dannii Minogue popular, Dannii Minogue myspace, Dannii Minogue Oscar, Dannii Minogue  Pop, Dannii Minogue penari, Dannii Minogue tagged, Dannii Minogue Hollywood, Dannii Minogue fesyen, Dannii Minogue menarik, Dannii Minogue  bintang, Dannii Minogue porno, Dannii Minogue Syuting, Dannii Minogue berpesta, Dannii Minogue hiburan, Dannii Minogue busana, Dannii Minogue seksi, Dannii Minogue gaya, Bf1