Tag Archives: Alyah malaysia

Kali ni fesyen apa lagi Alyah?

Kali ni fesyen apa lagi Alyah?

Jika sebelum ini ramai yang memberi respon terhadap pemakaian Alyah seperti Lady Gaga, kini Alyah tampil pula dengan fesyen yang lebih ala-ala BOOM gitu.

Fesyen kali ni adalah seperti ‘Butterfly’, fesyen ini bukanlah semata-mata untuk tayangn umum tetapi untuk suatu majlis dimana melancarkan video klip terbarunya berjudul KAU BISU (penampilan dalam video klip ini seperti Lady Gaga, tapi berunsur Malaysia sedikit agaknya- cari kat Youtube).

Memang tidak disangka-sangka, penyanyi ini semakin berani ke hadapan, memberikan perubahan yang begitu ketara kepada dirinya untuk memajukan diri dan kerjaya.

Tidak menjadi larangan kepada Alyah memakai apa pun, kita sebagai peminat artis tempatan harus menerimanya, kalau pengkritik yang tu lain lah cerita, memang ada sahaja mereka nak komen.

Alyah, Alyah foto, Alyah web, Alyah info, Alyah maklumat, Alyah hiburan, Alyah misteri, Alyah berita, Alyah filem, Alyah malaysia, Alyah kawan, Alyah artis, Alyah bf1

Fesyen terbaru Alyah tiru Lady Gaga?

Fesyen terbaru Alyah tiru Lady Gaga?

Penyanyi Alyah baru-baru ini ada mengadakan nyanyian di Party Nominasi Shout Awards 2010. Kalau nak diikutkan memang kita akan perasan yang Alyah mengayakan fesyen ala-ala Lady Gaga.

Nak diikutkan trend ke yang tu tak pasti pula, kalau nak diikutkan banyak cerita Lady Gaga yang tak sedap didengar seperti isu kepercayaan (tak kan nak dijadikan idol kot). Tapi nak buat macamna, dah hak Alyah nak buat apa yang dia suka, jadi kita sebagai peminat muzik mesti terima apa yang seadanya dan layanzZ.

Alyah, Alyah foto, Alyah web, Alyah info, Alyah maklumat, Alyah hiburan, Alyah misteri, Alyah berita, Alyah filem, Alyah malaysia, Alyah kawan, Alyah artis, Alyah bf1