Tag Archives: Anak

Gambar Terbaru Anak Sheikh Muszaphar

Gambar Terbaru Anak Sheikh Muszaphar

2Anak Sheikh Muszaphar Shukor dan Halina, Sophea Isabella yang lahir pada bulan Julai yang lalu kini dah makin besar, dah 2 bulan dah usianya.

Memang anak sulung atau anak pertama ni, adalah anak yang istimewa sungguh, apa-apa semua mesti baru dan kasih sayang tu lebih besar berbanding anak yag seterusnya. Ini dengar-dengar daripada orang yang dah beranak pinak. Hehe. Sophea Isabella sepertinya dibawa oleh papanya bersiar-siar, sungguh riang Sophea Isabella melihat senyuman papanya itu. 🙂

Gambar, Terbaru, Anak, Sheikh Muszaphar, Sheikh, Muszaphar, Shukor, Halina, Sophea Isabella,  lahir, pada, bulan, Julai, kini, makin, besar, bulan, usia, besar, berbanding, anak, orang, beranak, pinak, Sophea, Isabella, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis antarabangsa, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik

Video lucah Lindsay Lohan?

Video lucah Lindsay Lohan?

Lindsay Morgan Lohan (lahir 2 Juli 1986 di New York City) adalah penyanyi dan aktris Amerika Serikat berdarah Irlandia dan Italia.

Kehidupan Peribadi

McCartney berkahwin penerbit Inggeris Alasdhair Willis pada tarikh 30 Ogos 2003 di sebuah kapel Katolik swasta di Gunung Stuart House, rumah leluhur Marquess of Bute di Isle of Bute, Scotland.

gaun pengantin McCartney merupakan versi update dari gaun pengantin ibunya dari upacara Mac 1969 dia berkahwin dengan Paul McCartney.

Dia merancang gaun dengan Tom Ford, bosnya di Gucci. Perkhidmatan ini dihadiri oleh Gwyneth Paltrow, Liv Tyler, Pierce Brosnan, dan Madonna.

anak pertama mereka, anak Miller Alasdhair James Willis, dilahirkan pada 25 Februari 2005, dengan berat 7 £ 7 ons. anak kedua mereka, putri Chin Bailey Olwyn Willis, lahir pada tarikh 8 Disember 2006, dengan berat 7 £ 14 oz .

Stella melahirkan putra kedua dan ketiga anak Beckett Robert Lee Willis tarikh 8 Januari 2008 tiga Anak-anaknya. lahir di London. Stella McCartney sekarang mengharapkan anak lagi

Lindsay Lohan telah bermain film sejak kecil serta menjadi bintang iklan.

Ia dikabarkan akan bermain dalam beberapa film baru yang telah dijadwalkan proses syutingnya hingga tahun 2006 sehingga mengganggu jadwal panggungnya.

Lindsay Lohan memiliki hubungan yang akrab dengan beberapa selebritis terkenal, seperti Paris Hilton tetapi belakangan ini meereka terlibat dalam pertengkaran yang disebabkan oleh Paris menuduh Lindsay merebut pacarnya yang bernama Stavros, Paris mengatakan Lindsay seorang wanita memelas cinta pada pria.

Mendengar pengakuan dari Paris tersebut Lindsay langsung membalasnya dengan mengatakan Paris adalah wanita murahan yang dengan mudah memberikan tubuhnya kepada pria lain.

Selain itu Lindsaay juga berteman baik dengan artis Anna Faris.

Ia juga terlibat dalam sebuah pertengkaran dengan aktris dan penyanyi Hilary Duff karena dianggap merebut mantan pacarnya, Aaron Carter.

Lindsay Lohan mempunyai banyak masalah yang mengakibatkan dia menjadi target para paparazzi.

Ia memutuskan untuk terjun ke dunia musik dan merilis single pertama yang menceritakan tentang kehidupan selebritis yang selalu diikuti oleh media massa.

Ia dikabarkan melakukan operasi pembesaran payudara, sering ditangkap sedang merokok di klub-klub yang ada di New York City, serta mengisap marijuana.

Siapa sahaja yang tidak menggigil ketakutan apabila rakaman video seks yang menjadi simpanan peribadi diri akhirnya ditemui oleh orang lain lebih-lebih lagi orang yang asing dengan kita.

Itulah dilema yang dihadapi oleh penyanyi dan pelakon muda Hollywood, Lindsay Lohan apabila video seks miliknya dengan durasi 47 saat bakal ditayangkan kepada umum di laman-laman siber.

Pelakon filem Mean Girls yang kini sedang melibatkan diri dengan projek dokumentari perdagangan kanak-kanak di India untuk siaran stesen televisyen BBC dikatakan mula tidak keruan.

Menurut sumber kepada akhbar Daily Mirror, video singkat itu memperlihatkan rakaman Lindsay dan pasangannya melakukan hubungan seks dengan pelbagai aksi termasuk berhampiran sebuah pintu.

“Nasib Lindsay sungguh malang kerana dia baru saja berazam memulakan tahun baru 2010 dengan lebih baik berbanding sebelumnya terutama dalam kerjaya seni.

“Kalau benarlah video seks kepunyaannya disebarkan dengan meluas di Internet melalui laman sesawang tidak rasmi maka Lindsay dan peguamnya tidak mampu untuk berbuat apa-apa lagi.

“Sebarang tindakan undang-undang juga tidak boleh dilakukan. Nampaknya hidupnya jadi tidak menentu selepas ini,” katanya.

Majalah porno terkenal, Hustler ditawarkan sejumlah wang lumayan untuk mendapatkan hak eksklusif video tersebut.

Sumber menambah: “Lindsay cukup kecewa dengan perkhabaran tidak terduga itu.

“Tiada apa lagi yang boleh dilakukan oleh Lindsay sekarang melainkan berusaha sedaya-upaya untuk memulihkan kembali reputasi yang tercalar.”

Kerjaya
1989-2002: Awal kerjaya dan The Parent Trap

Lohan memulakan kerjayanya sebagai model Ford Model anak pada usia tigaDia menjadi model untuk Calvin Klein Anak-Anak dan Abercrombie Kids,.

Dan muncul di lebih dari iklan televisyen 100,  termasuk untuk Pizza Hut dan wendy’s, serta tempat Jell-O dengan Bill Cosby.

Pada usia 10, ketika Lohan bermain Alexandra “Alli” Fowler dalam siri lain Dunia, Soap Opera Magazine mengatakan ia sudah dianggap menunjukkan -perniagaan veteran.

Lohan tetap dalam peranan selama setahun, sebelum berangkat pada tahun 1998 untuk bintang filem komedi keluarga Disney, The Parent Trap, sebuah remake dari filem 1961.

Dia memainkan peranan ganda, iaitu saudara kembar terasing yang cuba untuk menyatukan semula orang tua panjang mereka bercerai, dilakonkan oleh Dennis Quaid dan Natasha Richardson.

Filem tersebut mendapat US $ 92 juta di seluruh dunia, dan pengkritik Kenneth Turan disebut Lohan “jiwa filem ini sebanyak Hayley Mills adalah dari “asli, akan mengatakan bahawa” ia lebih mahir daripada pendahulunya mencipta dua keperibadian yang berbeza “Lain-lain.

Memenangi Lohan Young Artist Award untuk prestasi terbaik dalam filem  serta kontrak tiga filem dengan Disney

Video lucah berita hiburan, Video lucah populer, Video lucah pesona, Video lucah foto, Video lucah seksi, Video lucah panas, Video lucah hiburan, Video lucah berita, Video lucah fesyen, Video lucah Star, Video lucah televisi, Video lucah tinggi, Video lucah berita hiburan, Video lucah hiburan, Video lucah berat, Video lucah kualifikasi, Video lucah usia, Video lucah konstelasi, Video lucah film, Video lucah protagonis, Video lucah peran

Saya Pun Ada Maruah – Jimmy Shanley

Saya Pun Ada Maruah – Jimmy Shanley

Ingatkan Jimmy Shanley tidak akan membuat apa-apa kenyataan sebelum berjumpa dengan isterinya di mahkamah, namun Pancaindera hari ini telah berjaya mendapatkan Jimmy Shanley untuk menjawap beberapa soalan.

Bagi Abang Nara, kalau benarlah Jimmy Shanley melakukan apa yang dia kata sebelum menampar isterinya, memang tak wajar untuk Suhaila mengembar-gemburkan perkara tersebut.

Ikuti temubual Pancaindera dan Jimmy Shanley sepenuhnya di bawah:-

SECARA terbuka, Suhaila kata Jimmy ni tak siuman. Sebagai suami yang masih sah, bagaimana Jimmy menerimanya?

Kenyataan tu macam ada orang tolong draf saja. Iyalah, mungkin dia sibuk sebagai orang bisnes, adalah pihak lain yang akan tolong dia buat kenyataan itu. Tetapi perlu saya nyatakan, orang tak siuman tak boleh puasa. Sesiapa baca kenyataan tu pun boleh fikir di mana tahap pemikiran seseorang itu berada. Tak akan 20 hari saja dia jadi isteri, dah tahu segalanya. Saya tak marah sebab tahu selalunya selepas beranak isteri boleh mengalami kemurungan. Sebagai suami saya baca dan abaikan saja.

Betul ke sebelum ni Jimmy susah sangat nak ‘masuk’ dalam keluarga dia?

Saya malas nak cakap lebih-lebih. Saya pun tak pernah cakap mengenai sikapnya ketika bersama sanak saudara saya pula. Selama kahwin pun tak pernah makan semeja dan tak pernah pun dia minta izin atau bersalam dengan suami kalau nak keluar rumah. Saya bukan baru hidup semalam, orang luar tahu lah saya ni macam mana orangnya. Setakat ni saya tak ada masalah pun dengan keluarganya. Kalau orang bercakap, barulah saya balas balik. Iyalah saya tak berpeluang nak bawa dia berjumpa saudara-mara saya. Bayangkan apa saya rasa bila saudara-mara saya cakap kenapa bini kamu masam saja? Asyik pegang telefon saja? Dan mana isteri kamu?

Pada 17 Oktober 2010 semasa hari persandingan di Ipoh, saya diam dan tak buat sidang akhbar pun pasal ini sebab mungkin isteri tengah kemurungan ketika ini. Memang betul suami kena faham situasi isteri tetapi saya jenis tak minat ‘bersosial’ terutama lepas kahwin. Mungkin di situlah puncanya.

 

Jimmy Shanley, Jimmy Shanley hiburan, Jimmy Shanley hiburan melayu, Jimmy Shanley malaysia, Jimmy Shanley video, Jimmy Shanley artis, Jimmy Shanley selebriti, Jimmy Shanley pelakon, Jimmy Shanley web, Jimmy Shanley pengacara, Jimmy Shanley tv, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan muzik, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan video, hiburan, Hiburan cinta, hiburan jepun, hiburan korea, hiburan malaysia, hiburan melayu, isteri, shanley, Jimmy Shanley, suami, maruah, pada, suhaila, orang, maruah jimmy, kalau, mana, saya maruah, buat, sebagai, kita, cinta, cinta gosip, bini, semua, dengan, Allah, saja, anak, akan, macam, tidak, sebelum, tahu, sebab, mahkamah, boleh, seorang, baik, Suhaila