Tag Archives: artis artis

Pakaian Amanda Imani serupa Miera Leyana?

Pakaian Amanda Imani serupa Miera Leyana?

Hai artis baru sekarang ni dah makin berani mengalahkan artis-artis yang lama. Dari segi pakaian memanglah satu yang dibanggakan, apatah lagi bila artis tersebut mendapat sponser untuk pakai baju yang digunakan.

Penyanyi baru Amanda Imani berani menggunakan fesyen seksi yang terkini di suatu majlis baru-baru ini. Dari bawah nampak cantik, tapi dari atas, alamak~..

Jangan jadi kes macam Miera Leyana yang berpakain lebih kurang macam ni lepas tu kena caci maki dah la oleh orang yang prihatin terhadap budaya ketimuran.. huhu.

artis, baru, sekarang, makin, berani, mengalahkan, artis-artis, pakaian, dibanggakan, apatah sponser, pakai, baju Penyanyi, baru, Amanda Imani, berani, fesyen, seksi, terkini, majlis, bawah, nampak, cantik, atas, serupa, Miera Leyana, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis bf1, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, awek, banget, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan bf1, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan video, gambar artis, hiburan, Hiburan cinta

Syella Kamaruddin Yang Lebih Cantik Apabila Bertudung

Syella Kamaruddin Yang Lebih Cantik Apabila Bertudung

Setelah melihat gambar Syella Kamaruddin (pelakon suam-suam kuku rasanya dia nie) versi bertudung dan versi tak cukup kain, kami ingin mencadangkan kepada dia agar kekalkan memakai tudung. Lebih cun, comel dan cute gitu.

Macam baby dolls kami tengok. Memang sejuk mata memandang.

Oh ye, alang-alang bulan puasa dah dekat nie, kami ingin menyampaikan sedikit pesanan. Jangan terkejut apabila melihat tiba-tiba artis yang selama ini seksi tak hengat tiba-tiba muncul bertudung litup di dalam suratkhabar.

Itukan sudah menjadi kebiasaan artis-artis Malaysia. Masa inilah semua orang nak berbuat kebaikan. Kami amat menyokong usaha artis-artis ini. At least menghormati bulan puasa kan?

Cerita banyak tak guna, lagi gambar Syella Kamaruddin dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kami percaya anda sokong cadangan kami selepas melihat gambar-gambar di bawah.

Terima kasih kepada FaridLife yang berkongsi gambar.

Syella Kamaruddin, Syella Kamaruddin foto, Syella Kamaruddin web, Syella Kamaruddin info, Syella Kamaruddin maklumat, Syella Kamaruddin hiburan, Syella Kamaruddin misteri, Syella Kamaruddin berita, Syella Kamaruddin bio, Syella Kamaruddin malaysia, Syella Kamaruddin kawan, Syella Kamaruddin artis, Syella Kamaruddin bf1, Syella Kamaruddin model,Syella Kamaruddin dunia

Sarah Sechan Ogah Beradegan Vulgar Karena Anak

19

Sarah Sechan Ogah Beradegan Vulgar Karena Anak

Banyak pertimbangan Sarah Sechan dalam menerima peran di sebuah film. Yang pasti, mantan VJ MTV itu ogah beradegan vulgar.

Anak adalah alasan Sarah menolak adegan buka-bukaan. Anaknya kini mulai bertanya-tanya apa yang sebenarnya dilakukan sang bunda. Sarah pun tak ingin pekerjaannya mempengaruhi psikologis sang anak.

“Buat saya yang terpenting dalam main film bukan vulgar-vulgaran. Karena saya mikir punya anak. Anak saya mulai bertanya-tanya,” ujar Sarah saat ditemui di press screening film terbarunya ‘XXL’, Planet Hollywood, Gatot Subroto, Senin (23/11/2009) malam.

Menurut Sarah hingga kini anaknya belum begitu mengerti apa yang ia lakukan. Bahkan film-film yang ia mainkan juga belum pernah ia pertontonkan pada buah hatinya. Apakah Sarah melarang anaknya menonton film?

“Sebetulnya aku tidak melarang. Anak aku tidak tahu aku kerja seperti apa, dia
selalu nanya ‘ibu abis kerja yach, aku minta uang dong’ begitu saja,” cerita Sarah lagi.

artis,artis artis,artis gambar,artis hot,asmirandah foto,berita artis,biodata artis,foto artis,foto gita gutawa,foto putri titian,foto sarah sechan,foto sherina,gosip artis,info artis,kapanlagi,photo sarah,sarah,sarah artis,sarah sechan,saras,sarha,sechan,video artis