Tag Archives: asyik

Style Tudung Ekin Yang Nampak Leher

Style Tudung Ekin Yang Nampak Leher, Ekin musik, Ekin mtv, Ekin berita, Ekin Web,Ekin galeri, Ekin foto, Ekin portofolio, Ekin album, Ekin info, Ekin filem, Ekin terbaru, Ekin pos, Ekin surat, Ekin mail.

Style Tudung Ekin Yang Nampak Leher

Walaupun aku menyampah dan meluat dekat Ekin yang asyik berkepit sepanjang hari dengan Mawi dan gambar gaya tudung Ekin yang terbaru ini buat aku tambah menyampah lagi.

Dah la meniru Dato’ Siti Nurhaliza punya style pakai tudung, nampak leher pulak tue. Dengan spek hitam yang besar kepalanya sendiri, Ekin nie memang semenjak dua makin melampau pulak gayanya.

Harap-harap Mawi dapat ajar Ekin cara pakai tudung yang betul. Barulah sesuai dengan Mawi yang baik. Marah sikit kat bakal bini kau Mawi. Barulah boleh jadi suami yang mithali.

Baca artikel sepenuhnya untuk lihat lagi gambar-gambar Ekin dengan gaya tudungnya yang terbaru.

ekingayatudungbaru

ekingayatudungbaru2

ekingayatudungbaru3

ekingayatudungbaru4

Beginilah Kasihnya Seorang Sahabat

Beginilah Kasihnya Seorang Sahabat, Akademi Fantasia 7 musik, Akademi Fantasia 7 mtv, Akademi Fantasia 7 berita, Akademi Fantasia 7 Web, Akademi Fantasia 7 galeri, Akademi Fantasia 7 foto, Akademi Fantasia 7 portofolio, Akademi Fantasia 7 album, Akademi Fantasia 7 info, Akademi Fantasia 7 filem, Akademi Fantasia 7 terbaru, Akademi Fantasia 7 pos, Akademi Fantasia 7 surat, Akademi Fantasia 7 mail.

Beginilah Kasihnya Seorang Sahabat

3112009_qhaudarila

KL, 17 MAC 2009: Segala yang menjadi persoalan dalam Akademi Fantasia 7 (AF7) telah pun terjawab. Pelajar, tenaga pengajar, pengetua dan pengkritik tetap, semuanya dah pun kita tahu. Biasalah, macam-macam komen Murai Batu dengar. Ada yang suka, ada yang benci dan ramai juga yang tidak puas hati dengan itu dan ini.

Sebut lagi pasal pelajar, kemesraan antara mereka dah mula terjalin. Kata orang putih, true colours mereka dah mula keluar menerusi Diari AF dan Diari EXT.

Dan sedang asyik membelek koleksi foto AF7 yang Murai Batu dapat ini, terharu pula Murai Batu melihat foto yang satu ini. Mesranya Aril mengucup dahi rakan pelajarnya yang botak macam Mawi itu, Qhaud!

Khabarnya, foto kandid ini dirakamkan oleh jurugambar Astro, Mazlan Yunus, ketika berakhirnya sidang media untuk pengumuman 20 calon pelajar AF7 dulu. Murai Batu tidak pasti apa yang menyebabkan Aril mengucup dahi Qhaud itu tetapi pada firasat Murai Batu, ia tentu atas rasa kemesraan dan kasih sayang sesama sahabat. Macam iklan hari raya pun ada!

Murai Batu harap-harap, semua 14 pelajar AF7 akan terus rapat dan saling bantu-membantu dalam akademi. Biarlah selalu berbaik-baik sangka dan jangan ada penyakit hasad dengki. Kalau tenaga pengajar atau pengetua terbaca tulisan Murai Batu ini, sampaikan salam Murai Batu buat mereka semua.

Imran Ajmain Ketandusan Idea?

Imran Ajmain Ketandusan Idea?, Imran Ajmain musik, Imran Ajmain mtv, Imran Ajmain berita, Imran Ajmaini Web, Imran Ajmain galeri, Imran Ajmain foto, Imran Ajmain portofolio, Imran Ajmain album, Imran Ajmain info, Imran Ajmain filem, Imran Ajmain terbaru, Imran Ajmain pos, Imran Ajmain surat, Imran Ajmain mail, Imran Ajmain model, Imran Ajmain model antarabangsa, Imran Ajmain bergaya, Imran Ajmain menawan, Imran Ajmain hebat, Imran Ajmain tubuh cantik, Imran Ajmain badan fit, Imran Ajmain langsing, Imran Ajmain terkenal, Imran Ajmain popular, Imran Ajmain myspace, Imran Ajmain youtube,  Imran Ajmain facebook, Imran Ajmain friendster,Imran Ajmain tagged, Imran Ajmain blog, Imran Ajmain menarik, Imran Ajmain unik, Imran Ajmain wajah, Imran Ajmain rahsia, Imran Ajmain makanan, Imran Ajmain biodata, Imran Ajmain hiburan, Imran Ajmain terkini,Imran Ajmain  seksi.

Imran Ajmain Ketandusan Idea?

Setuju tak dengan tajuk diatas? Imran Ajmain yang dikenali kerana gosipnya dengan Siti Saera kini semakin pergi jauh dalam industri musik. Dikatakan ketandusan idea bukan apa, kita sendiri mesti menerima hakikat, banyak lagu-lagu luar diubah oleh segelintir artis-artis tempatan dari dulu sampai sekarang. Yang baru dalam trend ini yang penulis kali terakhir dengar adalah nyayian Suki, Siapa Aku yang diambil dari penyanyi top US, Demi Lovato and Joe Jonas, This is Me.

So apa lagi nama Suki melonjaklah dengan lagu ini. Lain pula kes Imran merakam yang merakam semula lagu Harapan Kecewa yang pernah dipolarkan oleh Datuk Ahmad Jais pada tahun 1970-an. Katanya dalam sebuah laman web :

imran-baru-3

“Saya memberi nafas baru baru kepada lagu lama ini tanpa merubah emosinyai. Saya cuba mengemaskinikan lagu popular ini dengan menyerapkan unsur jazz dan sentuhan orkestra.

“Ia semacam tribute kepada Datuk Ahmad Jais dan ia tetap relevan untuk peminat lagu asalnya,” tambah Imran ketika diulas.

Mana perginya komposer tempatan ni. Asyik cilok dari yang ori sahaja. Memanglah kenyataan Imran ni seperti tidak cilok sebab dia ada kata nak buat ‘modify’ cikit sama itu lagu.

Penat yang ori buat lagu, hasilnya tiada. Yang dapat hanya lagunya dipopularkan oleh artis-artis baru yang ntah apa-apa prestasinya. So memang bagus langkah Imran ni, bukan penulis nak menghina atau memcaci, tapi bagi penulis, penulis memang tidak suka dengar lagu-lagu yang di-copy2 yang sudah dipopularkan oleh artis asal, sepertinya macam ‘ketandusan idea’ sahaja. kata anda?

-artikel cuma pandangan sahaja, jangan sensitif sangat erk, hehe..