Tag Archives: awek

Zamani Bernikah dengan Awek Klante?

Zamani Bernikah dengan Awek Klante?,Zamani mtv,Zamani berita,Zamani Web,Zamani galeri, Zamani foto,Zamani portofolio,Zamani album, Zamani info,Zamani filem,Zamani terbaru,Zamani pos,Zamani surat, Zamani mail,Zamani model,Zamani model antarabangsa,Zamani bergaya,Zamani terkenal, Zamani popular, Zamani myspace,Zamani youtube,Zamani facebook, Zamani friendster, Zamani tagged, Zamani yahoo massanger,Zamani blog,Zamani menarik, Zamani unik,Zamani wajah,Zamani rahsia,Zamani biodata,Zamani hiburan, Zamani terkini,Zamani seksi,Zamani misteri,

Zamani Bernikah dengan Awek Klante?

Penyanyi Zamani, bekas anggota kumpulan Slam yang top dengan lagu Tak Mungkin Berpaling tu dah lama menghilangkan diri.

Ke mana dia menyorok pun dah tak tahu dah. Baru-baru ni seorang editor terserempak dengan kawan baik dia(zamani) Acong, bekas penyanyi kumpulan Sweet Child tetapi Acong pun bercerita dia jarang sekali berjumpa

dengan Zamani.zamani1

Tapi baru-baru ini ada sumber memberitahu yang Zamani sebenarnya dah kahwin dalam diam. Dia dikatakan berkahwin dengan seorang gadis yang berasal dari Kelantan berusia 24 tahun.

“Memang saya dengar cerita macam tu la dia dah kahwin. Tapi majlis kahwin dia orang dibuat kecil-kecilan saja.

“Zamani saja tak nak gembar gemburkan cerita kahwin dia tu mungkin kerana dia tak mahu peminat dan orang ramai tahu,” kata sumber berkenaan.

Kalau betullah Zamani dah berumah tangga kira baguslah. Selama ni pun dia banyak makan hati apabila jodohnya dengan seorang artis wanita suatu ketika dulu terputus di tengah jalan.

Malah ada orang kata kerana putus cinta itu dia merana macam orang separuh gila.

Wow… hebat cinta Zamani sehingga membuatkan dia jadi macam tu.

Tapi kalaulah benar berita yang Zamani sudah berkahwin tu, tentu saja peminat Zamani gembira. semua pun turut gembira. Malah kami juga nak ucapkan tahniah. Kalaulah berita ini tak betul, anggap saja ia sekadar khabar angin.

Tapi khabar angin selalunya betul. Bak kata orang dulu-dulu kalau tak ada angin takkan pokok boleh bergoyang? Lainlah kalau ada beruk yang naik angin atas pokok tu!

Am RL3 Tunang Dengan Bos Sendiri?

Am RL3 Tunang Dengan Bos Sendiri?,Am RL3 mtv,Am RL3 berita,Am RL3 Web,Am RL3 galeri, Am RL3 foto,Am RL3 portofolio,Am RL3 album, Am RL3 info,Am RL3 filem,Am RL3 terbaru,Am RL3 pos,Am RL3 surat, Am RL3 mail, Am RL3 model,Am RL3 model antarabangsa,Am RL3 bergaya,Am RL3 terkenal, Am RL3 popular, Am RL3 myspace,Am RL3 youtube,Am RL3 facebook, Am RL3 friendster, Am RL3 tagged, Am RL3 yahoo massanger,Am RL3 blog,Am RL3 menarik, Am RL3 unik,Am RL3 wajah,Am RL3 rahsia,Am RL3 biodata,Am RL3 hiburan, Am RL3 terkini,Am RL3 seksi,Am RL3 misteri,

Am RL3 Tunang Dengan Bos Sendiri?

am

KL, 22 APRIL 2009: Sewaktu musim Raja Lawak 3 (RL3) lalu, antara gosip yang Murai Batu paling ingat ialah tentang cerita Jihan dan Am yang dikatakan menjalinkan hubungan intim. Namun selepas itu kedua-dua mereka menafikan perkara itu dan mendedahkan bahawa hati mereka telah pun dimiliki.

Mungkin benarlah apa yang dikatakan itu kerana gosip terbaru yang Murai Batu dengar ialah Am akan menamatkan zaman bujangnya tidak lama lagi. Tapi sebelum kahwin, Am kena bertunang dulu dan gadis yang menjadi pilihannya adalah seorang yang ayu bertudung. Dengar cerita awek tu berasal dari Ipoh. Hmmmmm…

Yang menarik tu, Murai Batu difahamkan gadis tersebut bukanlah orang asing kepada Am tetapi majikan atau bos Am sendiri! Wah ini sudah bagus. Bertuah sungguh Am kerana dapat memikat hati bosnya itu. Pandai dia mengayat, hahahaha…

Murai Batu turut diberitahu oleh sumber, Am dan bosnya itu dah lama bercinta iaitu sejak Am belum lagi menyertai Raja Lawak 3 lagi. Kalau mengikut tahun, Murai Batu difahamkan sudah 3 tahun mereka menjalinkan hubungan sebagai sepasang kekasih.

Selain itu, Murai Batu juga diberitahu Am ini seorang yang gilakan sesuatu. Sesuatu yang Murai Batu maksudkan itu adalah gila bola dan gila beli but bola!

Kalau nak tahu, sebelum ini Am memang Abang Bola kerana pernah menjadi pemain bola yang handal tapi terpaksa tarik hand break atau gantung but bola selepas lututnya tercedera. Hai kepala lutut dah longgar ke Am?

Apapun, Murai Batu doakan agar Am bahagia dengan bakal tunangnya itu.

Yasmin Hani Pekena Fesyen Berkemban

Yasmin Hani Pekena Fesyen Berkemban

Yasmin Hani dalam Melodi beberapa minggu yang lalu ada muncul dalam program tv tu. Memang dia agak berang sedikit sebab segelintir blogger telah menyalah tafsir kebanyakkan mengenai dirinya.

Wallahualam lah pasal apa. Dipetik daripada Kosmo yang sempat mengambil gambar Yasmin ketika berada di majlis resepsi Norman Hakim dan Memey Suhaiza yang berharga lebih RM12 juta tu.

Melihar Yasmin, memang agak anggun, tapi fesyen berkemban pulak dah dikenakannya. Hoho. Takpe lah, majlis mahal juga pon kan. Lepas ni Yasmin bakal berkahwin pulak. Tahniahlah.

Yasmin, Hani, Pekena, Fesyen, Berkemban, Yasmin Hani, Melodi, minggu, muncul, program, tv, berang, sedikit, sebab, segelintir, blogger, tafsir, kebanyakkan, mengenai, dirinya, anggun, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis seksi, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, awek, banget, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan video, gambar artis, hiburan, Hiburan cinta