Tag Archives: awek

Yasmin Hani Pekena Fesyen Berkemban

Yasmin Hani Pekena Fesyen Berkemban

Yasmin Hani dalam Melodi beberapa minggu yang lalu ada muncul dalam program tv tu. Memang dia agak berang sedikit sebab segelintir blogger telah menyalah tafsir kebanyakkan mengenai dirinya.

Wallahualam lah pasal apa. Dipetik daripada Kosmo yang sempat mengambil gambar Yasmin ketika berada di majlis resepsi Norman Hakim dan Memey Suhaiza yang berharga lebih RM12 juta tu.

Melihar Yasmin, memang agak anggun, tapi fesyen berkemban pulak dah dikenakannya. Hoho. Takpe lah, majlis mahal juga pon kan. Lepas ni Yasmin bakal berkahwin pulak. Tahniahlah.

Yasmin, Hani, Pekena, Fesyen, Berkemban, Yasmin Hani, Melodi, minggu, muncul, program, tv, berang, sedikit, sebab, segelintir, blogger, tafsir, kebanyakkan, mengenai, dirinya, anggun, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis seksi, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, awek, banget, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan video, gambar artis, hiburan, Hiburan cinta

Pakaian Amanda Imani serupa Miera Leyana?

Pakaian Amanda Imani serupa Miera Leyana?

Hai artis baru sekarang ni dah makin berani mengalahkan artis-artis yang lama. Dari segi pakaian memanglah satu yang dibanggakan, apatah lagi bila artis tersebut mendapat sponser untuk pakai baju yang digunakan.

Penyanyi baru Amanda Imani berani menggunakan fesyen seksi yang terkini di suatu majlis baru-baru ini. Dari bawah nampak cantik, tapi dari atas, alamak~..

Jangan jadi kes macam Miera Leyana yang berpakain lebih kurang macam ni lepas tu kena caci maki dah la oleh orang yang prihatin terhadap budaya ketimuran.. huhu.

artis, baru, sekarang, makin, berani, mengalahkan, artis-artis, pakaian, dibanggakan, apatah sponser, pakai, baju Penyanyi, baru, Amanda Imani, berani, fesyen, seksi, terkini, majlis, bawah, nampak, cantik, atas, serupa, Miera Leyana, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis bf1, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, awek, banget, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan bf1, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan video, gambar artis, hiburan, Hiburan cinta

Beego – Gambar Terbaru

Beego – Gambar Terbaru

beego

Korang ingat tak si Beego, lelaki kacukan Melayu-Jerman ni, pelakon drama bersiri Puteri. Dahulu kita pernah dikejutkan dengan kisah sensasi rumahtangga Beego dengan bekas isteri beliau, Intan Shahira Mohd. Shahru.

Perkahwinan Beego dan bekas isteri beliau ditentang keras oleh keluarga mertua Beego kerana mereka menganggap Beego tidak sama taraf dengan anak mereka. Maklumlah, si Beego ni cuma berkelulusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM). Khabarnya Beego berhutang sampai RM70,000 semata-mata untuk berkahwin dengan bekas isteri beliau.

Ini gambar terbaru Beego yang sekarang sedang menjalani penggambaran drama bersiri Cuci-Cuci Services.

Drama bersiri Cuci-Cuci Services ini adalah keluaran produksi Hans Isaac dan diarahkan oleh Harun Salim Bachik.

Beego, Beego musik, Beego video, Beego foto, Beego cinta, Beego berita, Beego awek, Beego kontraksi, Beego Hiburan, Beego malaysia, Beego Melayu, Beego Indon, Beego Indonesia, Beego gambar, Beego cerita, Beego pilihan, Beego kl, Beego bf1,Berita Hiburan musik, Berita Hiburan video, Berita Hiburan, Berita, Hiburan cinta, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan, Berita Hiburan Indonesia,Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan bf1, Artis musik, Artis video, Artis foto,A rtisArtis berita, Artis awek, Artis kontraksi, Artis Hiburan, Artis malaysia, Artis Melayu, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis gambar, Artis cerita, Artis pilihan, Artis kl, Artis bf1, Artis foto, Artis Indon, Artis cinta, hiburan malaysia, hiburan melayu, hiburan korea, hiburan jepun, hiburan