Tag Archives: Awie berita

Imej Terbaru Awie, Berlakon Dalam Dimensi Cinta

Awie Artist, Awie Search lagu,Awie musik, Awie mtv, Awie berita, Awie Web,Awie galeri, Awie foto,Awie portofolio,Awie album,Awie info,Awie film,Awie terbaru,Awie pos,Awie surat,Awie

Imej Terbaru Awie, Berlakon Dalam Dimensi Cinta

awiebaru2qs1

Rockers popular Awie, bekas vokalis kumpulan Wings, muncul dalam majlis pelancaran filem Dimensi Cinta dengan imej baru dan bergaya. Dilema sebelumnya yang melandanya dengan pertubuhan PEKIDA, yang mendesaknya membuat saman malu ke atas PEKIDA. Namun itu semua membuatkannya lebih berhati-hati dalam semua aspek.Selain daripada itu, Awie yang juga bakal melakonkan watak dalam filem berkenaan, membuktikan usia dan imej bukan penghalang baginya untuk terus berjaya. Agaknya imej ini yang dibawakan untuk watak dalam filem itu. Kalau berlakon dalam filem yang lain wataknya, kenalah lain juga penampilannya. Ikut skrip juga dan kemahuan pengarah.Yalah sebagai artis, pastilah kena sentiasa tampil dengan kelainan. Kalau asyik kekal imej yang sama sahaja, nanti orang bosan pulakkan. Macam mana gaya terbaru Awie ni? Pada usia yang mencecah 41 tahun Awie masih lagi bergaya dan bertrendy.

Awie: Penyanyi Rock Senang Masuk Syurga

Awie: Penyanyi Rock Senang Masuk Syurga,Awie mtv,Awie berita,Awie Web,Awie galeri, Awie foto, Awie portofolio, Awie album, Awie info, Awie filem,Awie terbaru, Awie pos,Awie surat, Awie mail, Awie model, Awie model antarabangsa, Awie bergaya, Awie hebat, Awie badan fit, ,Awie terkenal, Awie popular, Awie myspace,Awie youtube, Awie facebook, Awie friendster, Awie tagged, Awie yahoo massanger, Awie blog, Awie menarik, Awie unik,Awie wajah, Awie rahsia, Awieo biodata, Awie hiburan, Awie terkini,Awie seksi, Awie misteri,

Awie: Penyanyi Rock Senang Masuk Syurga

3137944694_6e5849915a

Siapa ada tengok rancangan Mentor edisi ‘Jurnal Mentor’ yang memaparkan adegan dan juga gelagat dalam memilih protege (19/4) (artikel sebelumnya baca disini). Dalam kebanyakkan artis-artis yang melakukannya adalah seperti Jac, Mas Idayu, Awie, Lah, Ajai dan juga Adibah Nor. Memang menarik dan menghiburkan.

Kisah Jac yang menelefon seorang ibu kepada seorang peminatnya, Mas Idayu yang menguji bakat Dior, Lah nampaknya tiada masalah, Ajai dengan bengangnya yang tak mahu rayuan kali ke-2 peserta, Adibah yang peserta yang diujinya hampi kesemuanya comel-comel sepertinya. Tapi yang paling tak sedap sekali didengar adalah Awie. Jeng-jeng.

Bukan apa, sebelum itu Awie dah membuat pemberitahuan bahawa hanya perepuan sahaja yang dibenarkan menghadiri ujibakat kerana kehendak Awie adalah untuk melahirkan artis perempuan rock pelapis untuk Ella. Jadi adalah mamat-mamat ni yang dah ready nak wat persembahan kena halau kerana tak tengok dahulu permintaan Awie sebelum ini. Bertukar kepada tajuk, Awie ada menyatakan bahawa penyanyi rock senang masuk Syurga. Memang isu ini menjadi kebengangan dalam forum-forum di internet, sampai menyatakan fatwa mana yang digunakan oleh Awie.

Awie Bahagia Bersama Keluarga Baru

Awie Bahagia Bersama Keluarga Baru, Awie musik, Awie mtv, Awie berita, Awie Danish Web, Awie galeri, Lisa Surihani foto, Awie portofolio, Awie album, Lisa Surihani info, Awie filem, Lisa Surihani terbaru, Awie pos, Lisa Surihani surat, Awie mail, Awie model, Awie model antarabangsa, Awie bergaya, Awie menawan, Awie hebat, Awie tubuh cantik, Awie badan fit, Awie tubuh fit, Awie badan langsing, Awie terkenal, Awie popular, Awie myspace, Awie youtube,  Awie facebook, Awie friendster, Awie tagged, Lisa Surihani blog, Awie menarik, Awie unik, Awie wajah, Awie rahsia, Awie makanan, Awie biodata, Awie hiburan, Awie terkini, Awie seksi.

Awie Bahagia Bersama Keluarga Baru

Bila ditanya tentang kehidupannya kini, Awie terus mengatakan yang dia amat bersyukur. Dia semakin bahagia kini dan keserasian semakin baik serta kukuh antara dirinya dengan isteri, Rozana Misbun.

awiefamily

Isteri saya dah semakin memahami saya dan sebagai seorang ibu, dia tak pernah nak bandingkan antara anak tiri dan anak kandung sendiri. Anak-anak saya yang dulu pun rapat dengan mummy mereka tu. Saya suka tengok anak-anak saya membesar di depan mata saya.

Anak sulung saya, Puteri Aleeya Antasha dah berumur sembilan tahun manakala Puteri Alifa Antasha dah berumur tujuh tahun. Putera saya pula, Putera Ahmad Merah dah berumur dua tahun dan yang bongsu Putera Ahmad Rezzki dah berumur tujuh bulan memang sentiasa berada dalam kawalan saya.

Awie