Tag Archives: Beego musik

Beego – Gambar Terbaru

Beego – Gambar Terbaru

beego

Korang ingat tak si Beego, lelaki kacukan Melayu-Jerman ni, pelakon drama bersiri Puteri. Dahulu kita pernah dikejutkan dengan kisah sensasi rumahtangga Beego dengan bekas isteri beliau, Intan Shahira Mohd. Shahru.

Perkahwinan Beego dan bekas isteri beliau ditentang keras oleh keluarga mertua Beego kerana mereka menganggap Beego tidak sama taraf dengan anak mereka. Maklumlah, si Beego ni cuma berkelulusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM). Khabarnya Beego berhutang sampai RM70,000 semata-mata untuk berkahwin dengan bekas isteri beliau.

Ini gambar terbaru Beego yang sekarang sedang menjalani penggambaran drama bersiri Cuci-Cuci Services.

Drama bersiri Cuci-Cuci Services ini adalah keluaran produksi Hans Isaac dan diarahkan oleh Harun Salim Bachik.

Beego, Beego musik, Beego video, Beego foto, Beego cinta, Beego berita, Beego awek, Beego kontraksi, Beego Hiburan, Beego malaysia, Beego Melayu, Beego Indon, Beego Indonesia, Beego gambar, Beego cerita, Beego pilihan, Beego kl, Beego bf1,Berita Hiburan musik, Berita Hiburan video, Berita Hiburan, Berita, Hiburan cinta, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan, Berita Hiburan Indonesia,Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan bf1, Artis musik, Artis video, Artis foto,A rtisArtis berita, Artis awek, Artis kontraksi, Artis Hiburan, Artis malaysia, Artis Melayu, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis gambar, Artis cerita, Artis pilihan, Artis kl, Artis bf1, Artis foto, Artis Indon, Artis cinta, hiburan malaysia, hiburan melayu, hiburan korea, hiburan jepun, hiburan

Sah Beego Bercerai Dengan Intan Shahira

Sah Beego Bercerai Dengan Intan Shahira, Beego musik, Beego mtv, Beego berita, Beego Web,Beego galeri, Beego foto, Beego portofolio, Beego album, Beego info, Beego filem, Beego terbaru, Beego pos, Beego surat, Beego mail.

Sah Beego Bercerai Dengan Intan Shahira

Kerana tidak ingin memanjangkan lagi kemelut yang melanda rumah tangganya dan mengaibkan mana-mana pihak, semalam (17/3) Beego telah menjatuhkan talak satu pada isterinya, Intan Shahira. Perkahwinan mereka pada akhir bulan December 2007 hanya mampu bertahan selama 10 hari walaupun sudah sembilan tahun berkenalan, dan selepas itu mereka tinggal secara berasingan.

beego4

Dalam laporan akhbar terkemuka hari ini, Beego yang dikatakan sebak ketika melafazkan cerai, redha dengan ketentuan Ilahi.

Menurut perjanjian bersama yang ditandatangani, Intan tidak akan menuntut apa-apa dari bekas suaminya sementara Beego hanya meminta untuk diserahkan cincin pertunangan yang bernilai RM13,700.


Gambar Beego Dan Aweks Dalam Tandas Terjawab

Beego Artist, Beego lagu,Beego musik, Beego mtv, Beego berita, Beego Web,Beego galeri, Beego foto,Beego portofolio,Beego album,Beego info,Beego film,Beego terbaru,Beego pos,Beego surat,Beego

Gambar Beego Dan Aweks Dalam Tandas Terjawab

beegotandas11zw3hi4

Wah isu hangat yang meyelubungi Beego satu ketika dahulu telah pun terjawab. Beego yang popular dalam siri drama komedi puteri baru-baru ini mengemparkan tanah air, mengenai isu hangatnya bergambar dengan seorang awek di dalam tandas. Isu ini kecoh di dalam satu laman web berbentuk forum sosial dan akhirnya gambar tersebut telah sendiri terjawab oleh Beego dalam sidang akhbar baru-baru ini.

Petikan akhbar yang dimaksudkan :
KUALA LUMPUR: Gambar itu diambil sebagai koleksi simpanan satu eksperimen fotografi di sebuah studio milik seorang rakan dan ia adalah milik peribadi, kata pelakon Beego atau Mohd Aszerul Nizam Abdullah, 28, berhubung gambarnya berpelukan dengan seorang gadis di dalam lokasi persis tandas mula tersebar meluas di Internet hingga menimbulkan tanda tanya di kalangan peminat.

Dia yang terkejut dengan penyebaran gambar itu berkata, ketika diambil, terdapat beberapa orang lagi yang menjaga pencahayaan di kiri dan kanan tempat itu.

Memang ia diambil dalam tandas di studio di Kuala Lumpur baru-baru ini tetapi sebagai koleksi saja dan saya tidak tahu bagaimana boleh tersebar, katanya.

Menurutnya, wanita bersama dengannya itu adalah seorang model dan mereka bekerjasama menghasilkan gambar berkenaan secara profesional.

Ps : lagipun buat ape ke jadah nak possing kat tandas, kan dah huru hara.