Tag Archives: bertudung

Pacar Baru Irwansyah Bertudung

Pacar Baru Irwansyah Bertudung ,Irwansyah mtv,Irwansyah berita,Irwansyah Web,Irwansyah galeri, Irwansyah foto,Irwansyah portofolio,Irwansyah album, Irwansyah info,Irwansyah filem,Irwansyah terbaru,Irwansyah pos,Irwansyah surat, Irwansyah mail, Irwansyah model,Irwansyah model antarabangsa,Irwansyah bergaya,Irwansyah terkenal, Irwansyah popular, Irwansyah myspace,Irwansyah youtube,Irwansyah facebook, Irwansyah friendster, Irwansyah tagged, Irwansyah yahoo massanger,Irwansyah blog,Irwansyah menarik, Irwansyah unik,Irwansyah wajah,Irwansyah rahsia,Irwansyah biodata,Irwansyah hiburan, Irwansyah terkini,Irwansyah seksi,Irwansyah misteri,

Pacar Baru Irwansyah Bertudung

Kali ini ada gosip panas soal Irwansyah. Yang asyik, pacar baru Irwansyah bertudung/berjilbab dan dari kalangan orang biasa, 180 darjah mirip dari sosok Acha Septriasa.

Irwansyah yang ditemui di Studio Penta SCTV, Jakarta, akhirnya mahu juga buka suara soal kriteria cewek yang pengen dipacarinya. Yang terpenting, masih juga wajah cantik.

“Aku memiliki kriteria sih untuk jadi pacar aku. Kriteria aku itu sih ceweknya cantik, bertudung/berjilbab, solehah, sehingga bisa menuntun aku,”

“Pengennya sih pacar gue nanti dari kalangan orang biasa aja, bukan dari kalangan selebriti,”

irwanacha

Gambar kenangan

Ada alasan sendiri buat mantan pacar Acha Septriasa ini milih cewek bertudung/berjilbab. Selain itu, tambahan penyanyi Lagu Camelia ini, cewek yang bakal dipacari mesti jujur juga.

“Gue Ingin punya pacar berjilbab karena pengen ganti suasana aja, biar nggak bosen. Gue berdoa supaya ditemuin sama orang-orang yang baik,”

“Gue selalu berdoa supaya gue dituntun menuju hal yang lebih baik. Mungkin orang yang pakai jilbab bisa menuntun gue menjadi lebih baik,”

Am RL3 Tunang Dengan Bos Sendiri?

Am RL3 Tunang Dengan Bos Sendiri?,Am RL3 mtv,Am RL3 berita,Am RL3 Web,Am RL3 galeri, Am RL3 foto,Am RL3 portofolio,Am RL3 album, Am RL3 info,Am RL3 filem,Am RL3 terbaru,Am RL3 pos,Am RL3 surat, Am RL3 mail, Am RL3 model,Am RL3 model antarabangsa,Am RL3 bergaya,Am RL3 terkenal, Am RL3 popular, Am RL3 myspace,Am RL3 youtube,Am RL3 facebook, Am RL3 friendster, Am RL3 tagged, Am RL3 yahoo massanger,Am RL3 blog,Am RL3 menarik, Am RL3 unik,Am RL3 wajah,Am RL3 rahsia,Am RL3 biodata,Am RL3 hiburan, Am RL3 terkini,Am RL3 seksi,Am RL3 misteri,

Am RL3 Tunang Dengan Bos Sendiri?

am

KL, 22 APRIL 2009: Sewaktu musim Raja Lawak 3 (RL3) lalu, antara gosip yang Murai Batu paling ingat ialah tentang cerita Jihan dan Am yang dikatakan menjalinkan hubungan intim. Namun selepas itu kedua-dua mereka menafikan perkara itu dan mendedahkan bahawa hati mereka telah pun dimiliki.

Mungkin benarlah apa yang dikatakan itu kerana gosip terbaru yang Murai Batu dengar ialah Am akan menamatkan zaman bujangnya tidak lama lagi. Tapi sebelum kahwin, Am kena bertunang dulu dan gadis yang menjadi pilihannya adalah seorang yang ayu bertudung. Dengar cerita awek tu berasal dari Ipoh. Hmmmmm…

Yang menarik tu, Murai Batu difahamkan gadis tersebut bukanlah orang asing kepada Am tetapi majikan atau bos Am sendiri! Wah ini sudah bagus. Bertuah sungguh Am kerana dapat memikat hati bosnya itu. Pandai dia mengayat, hahahaha…

Murai Batu turut diberitahu oleh sumber, Am dan bosnya itu dah lama bercinta iaitu sejak Am belum lagi menyertai Raja Lawak 3 lagi. Kalau mengikut tahun, Murai Batu difahamkan sudah 3 tahun mereka menjalinkan hubungan sebagai sepasang kekasih.

Selain itu, Murai Batu juga diberitahu Am ini seorang yang gilakan sesuatu. Sesuatu yang Murai Batu maksudkan itu adalah gila bola dan gila beli but bola!

Kalau nak tahu, sebelum ini Am memang Abang Bola kerana pernah menjadi pemain bola yang handal tapi terpaksa tarik hand break atau gantung but bola selepas lututnya tercedera. Hai kepala lutut dah longgar ke Am?

Apapun, Murai Batu doakan agar Am bahagia dengan bakal tunangnya itu.

Gambar Lydia Ibtisam Bertudung

Gambar Lydia Ibtisam Bertudung,Lydia Ibtisam mtv,Lydia Ibtisam  berita,Lydia Ibtisam Web,Lydia Ibtisam galeri, Lydia Ibtisam  foto,Lydia Ibtisam  portofolio,Lydia Ibtisam  album, Lydia Ibtisama  info, Lydia Ibtisam filem,Lydia Ibtisam  terbaru,Lydia Ibtisam  pos,Lydia Ibtisam  surat, Lydia Ibtisam mail, Lydia Ibtisam  model, Lydia Ibtisam  model antarabangsa, Lydia Ibtisam  bergaya,Lydia Ibtisam  hebat,Lydia Ibtisam  badan fit, ,Lydia Ibtisam  terkenal, Lydia Ibtisam  popular, Lydia Ibtisam  myspace,Lydia Ibtisam  youtube,Lydia Ibtisam  facebook, Lydia Ibtisam friendster, Lydia Ibtisam  tagged, Lydia Ibtisam  yahoo massanger,Lydia Ibtisam  blog,Lydia Ibtisam menarik, Lydia Ibtisam  unik,Lydia Ibtisam  wajah,Lydia Ibtisam  rahsia,Lydia Ibtisam  biodata,Lydia Ibtisam  hiburan, Lydia Ibtisam terkini,Lydia Ibtisam seksi,Lydia Ibtisam  misteri,

Gambar Lydia Ibtisam Bertudung

Wah Lydia Ibtisam dah mula bertudung. Biar betul ni. Macam tak percaya pula. Gadis berwarna itam manis ni bertudung. Tapi dia tidak bertudung selamanya. Cuma bertudung dalam filem yang dimainkannya. Katanya dia bertudung dalam filem yang melibatkan dirinya menjadi seorang guru maktab. Nama filem, penulis tidak tahu. Mungkin anda pernah melihat filem berkenaan di mana-mana skrin atau pawagam. Tengoklah fesyen yang dipakainya? ada cun tak? Komen sikit.

lydia-ibtisam

lydia-ibtisam-tunang