Tag Archives: besar

Gambar Terbaru Anak Sheikh Muszaphar

Gambar Terbaru Anak Sheikh Muszaphar

2Anak Sheikh Muszaphar Shukor dan Halina, Sophea Isabella yang lahir pada bulan Julai yang lalu kini dah makin besar, dah 2 bulan dah usianya.

Memang anak sulung atau anak pertama ni, adalah anak yang istimewa sungguh, apa-apa semua mesti baru dan kasih sayang tu lebih besar berbanding anak yag seterusnya. Ini dengar-dengar daripada orang yang dah beranak pinak. Hehe. Sophea Isabella sepertinya dibawa oleh papanya bersiar-siar, sungguh riang Sophea Isabella melihat senyuman papanya itu. 🙂

Gambar, Terbaru, Anak, Sheikh Muszaphar, Sheikh, Muszaphar, Shukor, Halina, Sophea Isabella,  lahir, pada, bulan, Julai, kini, makin, besar, bulan, usia, besar, berbanding, anak, orang, beranak, pinak, Sophea, Isabella, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis antarabangsa, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik

Fesyen Tudung Fida yang Terkini

Fesyen Tudung Fida yang Terkini

Episod duka mengenai penyebaran gambar tak bertudung Fida baru-baru ini telah diakui ianya kesilapan besar kekasihnya Mamat yang meng-upload gambar berkenaan di laman sosial, melalui media online.

Kita lupakan kisah itu, sebab benda itu tidak disengajakan dan bukan untuk memburukan imej Fida, Fida semamngnya seorang yang baik.

Lain pula cerita mengenai Fida kali ini. Biasalah orang dah famous, mesti ada sahaja cerita mengenai dirinya. Fida baru-baru ni menyertai MASiF 2011 yang berlangsung selama tiga hari di KLCC hujung minggu lalu. Fida kelihatan seperti Dato’ Siti Nurhaliza dari segi penampilannya.

Yang tu xpa lah, dah jadi trend masa kini. Tapi Fida sepertinya dah mula mendedahkan sedikit demi sedikit kepada umum mengenai dirinya.

Fesyen, Tudung, Fida, Terkini, episod, duka, penyebaran, gambar, bertudung, kesilapan, besar, Kita, lupakan, kisah, sengajakan, bukan, memburukan, imej, semamng, seorang, baik, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis antarabangsa, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, famous, menyertai, MASiF, berlangsung, selama, tiga, KLCC, hujung, minggu,  kelihatan, Dato, Siti, Nurhaliza, segi, penampilannya

Rozita Che Wan Makin Mahal? 50K Untuk Satu Filem

Rozita Che Wan Makin Mahal? 50K Untuk Satu Filem

Terkejut beruk juga bila baca bayaran yang didemand oleh si janda panas Rozita Che Wanuntuk berlakon dalam filem Dimensi Cinta. 50 ribu ringgit tue beb. Satu angka yang besar lebih-lebih lagi bila lakonan tersebut hanya untuk 6 babak.

Nak tak nak terpaksalah pengarah filem Dimensi Cinta, Eddie Pak mengambil pelakon lain untuk menggantikan Rozita Che Wan. Dengar cerita penggantinya ialah Catriona Ross. Nasib baik tak diambiknya si Azizah Mahzan tue.

Kalau untuk 6 babak filem dah 50 ribu ringgit, berapa agak-agaknya duit hantaran yang perlu disediakan oleh Dato’-Dato’ di luar sana yang dah meleleh air liur tengok body mantap si Rozita Che Wan nie? Sila buat perkiraan anda sendiri.

 

Rozita Che Wan aktris, Rozita Che Wan album, Rozita Che Wan bergaya, Rozita Che Wan berita, Rozita Che Wan pelakon, Rozita Che Wan bintang, Rozita Che Wan filem, Rozita Che Wan tv, Rozita Che Wan foto, Rozita Che Wan galeri, Rozita Che Wan gaya, Rozita Che Wan seksi, Rozita Che Wan hiburan, Rozita Che Wan hos, Rozita Che Wan menarik, Rozita Che Wan cantik, Rozita Che Wan model, Rozita Che Wan mtv, Rozita Che Wan muzik, Rozita Che Wan artis, Rozita Che Wan terbaru, Rozita Che Wan terkini, Rozita Che Wan Web, Rozita Che Wan gambar, Rozita Che Wan foto, panas,koleksi, terkini, bayaran, demand, janda, Rozita, Che Wan, berlakon, filem, Dimensi, Cinta, ringgit, beb, satu, angka, besar, lakonan, pengarah, filem, Dimensi, Cinta, Eddie, pelakon, Rozita Che Wan, Dengar Catriona Ross, Azizah, Mahzan