Tag Archives: bidang

Esha dampingi Emraan

Esha dampingi Emraan

ESHA GUPTA yang selama ini terkenal di India sebagai model bertaraf gred A kini bakal menceburi bidang perfileman di Bollywood dan filem sulung lakonannya yang berjudul, Informer bakal menggandingkannya dengan aktor Emraan Hashmi.

Menurut sumber, pada mulanya karakter tersebut telah ditawarkan kepada aktres Prachi Desai tetapi Prachi khabarnya tidak pasti mahu berlakon dalam filem yang mempunyai banyak babak erotik apatah lagi bergandingan dengan Emraan yang dikenali dengan gelaran Raja Pencium Bersiri Bollywood itu.

Apabila Prachi akhirnya menolak tawaran tersebut, penerbit filem itu Mahesh Bhat dan pengarahnya, Kunal Deshmukh kemudian melakukan uji bakat terhadap Esha dan mendapati dia sangat bersesuaian dengan watak tersebut.

“Kunal mendapati Esha menepati ciri-ciri karakter tersebut yang merupakan bukan gadis tipikal yang boleh dimanipulasi sesuka hati oleh lelaki. Itu ciri paling utama perlu ada karakter utama filem Informer dan Esha ternyata memilikinya”.

Esha, dampingi, Emraan, ESHA GUPTA, selama, terkenal, India, model, bertaraf, gred A, kini, bakal, menceburi, bidang, perfileman, Bollywood, filem, sulung, lakonan, berjudul, Informer, bakal, menggandingkannya, aktor, Emraan Hashmi, sumber, karakter, ditawarkan, aktres, Prachi, Desai, berlakon, filem, babak, erotik, bergandingann, Emraan, gelaran, Raja, Pencium, Bersiri, Bollywood, penerbit, filem, Mahesh Bhat, pengarah, Kunal Deshmukh, filem, Informer, Esha, artis bollywood, hiburan artis, artis wanita, gambar artis, galeri artis, foto artis, artis wanita seksi

Ferrari Milik Dr. Rozmey

Ferrari Milik Dr. Rozmey

Dr Rozmey kini bukan sahaja seorang yang disegani kerana memiliki kepandaian dalam bidang perniagaan malah berjaya dalam produk kesihatan yang dia terokai.

Ramai orang sudah yakin dengan produk keluarannya malah menganggap ianya sesuatu yang wajar dicuba jika anda mempunyai masalah kesihatan. Pemiliknya akan merasa itu satu perhargaan buat dirinya.

Dah namanya bos, jadi tak hairanlah kalau seorang bos memiliki sebuah kereta yang menjadi idaman setiap manusia yang dah punya kereta. Apatah lagi kereta berkenaan harganya hampir nak sejuta ringgit. Mesti best giler bila nek keta macam ni kan.

Dr Rozney kini memiliki kereta Ferrari. Oo. satu aset yang begitu mahal nampaknya. Plat nombor pun bukan calang-calang, mo puluh ribu juga harga tu plat. Tahniah lah bro dah memiliki kereta ini, kita apa boleh buat, tengok jek ler. Hehe.

Ferrari, Milik, Dr, Rozmey, kini, seorang, disegani, memiliki, kepandaian, bidang, perniagaan, malah, berjaya, produk, kesihatan, terokai, Ramai, orang, yakin, wajar, mempunyai, masalah, satu aset yang begitu mahal nampaknya. Plat, nombor, bukan, puluh, ribu, harga, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, atas, azimat, bakal, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan bf1, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan video

Watie tangguh nikah puasa lalu

Watie tangguh nikah puasa lalu

Terjerat dengan pelbagai kontroversi, Watie Sadali mengakui dia sedikit tertekan dengan perjalanan kehidupannya sekarang.

Pernah berangan untuk mengundurkan diri daripada bidang seni ini, Watie bagaimanapun terpaksa melupakan hasratnya kerana ini merupakan punca rezeki utamanya untuk membesarkan anak tunggalnya, Afiq Danial, 7 tahun.

Diheret dengan pelbagai masalah, Watie sebaiknya enggan membawa perkara ini ke tengah dan kebiasaannya hanya mendiamkan diri kerana enggan menimbulkan masalah yang lebih besar.

Terkilan dengan apa yang berlaku ke atas dirinya, jelas Watie, dia paling terkesan dengan kontroversi yang mengatakan dirinya seorang perampas, apabila dia dituduh menyebabkan perkahwinan pelakon, Joey dan isterinya berantakan.

Lantas disebabkan perkara ini juga, Watie yang menjadualkan pernikahan bersama Joey pada bulan Ramadhan yang lalu terpaksa menangguhkan niat mereka untuk membina masjid kerana enggan perkara ini menjadi lebih keruh.

“Saya tidak pernah melarikan diri daripada kontroversi, namun ada ketikanya saya terkilan dengan kontroversi yang datang dalam kerjaya dan kehidupan saya sehingga membuatkan saya mahu merajuk dan berhenti daripada terus aktif. Tapi saya harus terima semua ini sebab ini sahaja punca rezeki saya dan saya harus bekerja untuk menjaga Afiq Danial. Masalah saya bersama Joey masih lagi tergantung, walaupun selepas Joey telah sah bercerai dengan isterinya, namun ia bukan satu perkara yang mudah untuk kami berdua. Ramai yang cakap, bila kes Joey selesai, senang untuk kami bersama, sebenarnya tidak sebab masih banyak perkara yang belum selesai antara saya, dia dan bekas isterinya.

“Sebenarnya kami merancang untuk nikah bulan puasa yang lalu, tetapi apabila keluar satu kenyataan daripada bekas isterinya dalam salah satu media, saya terpaksa bukan keputusan untuk batalkan rancangan ini, sebab saya sangat terkilan dengan apa dikatakan oleh bekas isterinya itu. Jadi buat masa ini, hubungan saya dan Joey masih tergantung buat sementara waktu, dan kami perlukan sedikit masa untuk selesaikan dahulu apa yang perlu” luah Watie.

Bertanyakan tentang teman lelakinya, Joey, jelas Watie dia sangat menyayangi Joey kerana sifat lelaki itu yang sangat baik dan dilihat seperti lelaki Melayu terakhir.

“Joey tidak ada cacat celanya, dia terlalu baik sehinggakan dia sanggup menerima apa sahaja keputusan saya sekarang ini. Dia tidak pernah memaksa, dan apa sahaja keputusan yang saya buat diterima dengan begitu baik sekali. Saya sangat sayangkan dia, walaupun dia bukanlah lelaki yang kaya ataupun siapa-siapa, bagi saya yang sudah pernah berkahwin, lelaki sepertinya sangat sukar untuk ditemui dan dia ibarat lelaki Melayu terakhir” jelas Watie yang terlibat dalam drama bersiri, Cuak di Astro Citra.

Watie foto, Watie hiburan, Watie info, Watie menarik, Watie menawan, Watie aktris, Watie pelakon malaysia, Watie mtv, Watie musik, Watie popular, Watie seksi, Watie terbaru, Watie terkenal, Watie terkini, Watie web, Watie, tangguh, nikah, puasa, Terjerat, kontroversi, Watie, Sadali, sedikit, tertekan, perjalanan, berangan, mengundurkan, bidang, seni, hasratnya, punca, rezeki, membesarkan, anak, tunggalnya, Afiq Danial