Tag Archives: biodata

Gambar Terbaru Ebi AF5

Gambar Terbaru Ebi AF5, Ebi AF5 musik, Ebi AF5 mtv, Ebi AF5 berita, Ebi AF5 Web,Ebi AF5 galeri, Ebi AF5 foto, Ebi AF5 portofolio, Ebi AF5 album, Ebi AF5 info, Ebi AF5 filem, Ebi AF5 terbaru, Ebi AF5 pos, Ebi AF5 surat, Ebi AF5 mail, Ebi AF5 model, Ebi AF5 model antarabangsa, Ebi AF5 bergaya, Ebi AF5 menawan, Ebi AF5 hebat,Ebi AF5 tubuh cantik, Ebi AF5 badan fit, Ebi AF5 langsing, Ebi AF5 terkenal, Ebi AF5 popular, Ebi AF5 myspace, Ebi AF5 youtube,  Ebi AF5 facebook, Ebi AF5 friendster,Ebi AF5 tagged, Ebi AF5 blog, Ebi AF5 menarik, Ebi AF5 unik, Ebi AF5 wajah, Ebi AF5 rahsia,Ebi AF5 makanan, Ebi AF5 biodata, Ebi AF5 hiburan, Ebi AF5 terkini, Ebi AF5  seksi.

Gambar Terbaru Ebi AF5

Lain nya transformasi yang berlaku kepada Ebi atau Ebi Kornelis, pelajar Akademi Fantasia 5. Semakin rebonding nampak rambutnya ketika berada di Kota Kinabalu baru-baru ini. Walaupun AF5 dah lama berlalu, namun Ebi Kornelis tetap terkenal di Sabah. Jom tengok perbezaannya dahulu dan sekarang.

ebi-kornelis1

gambar lama

ebik

gambar terbaru


Gambar Syafiq Pelakon Cili Padi

Gambar Syafiq Pelakon Cili Padi ,Syafiq musik, Syafiq mtv, Syafiq berita,Syafiq Web, Sophia galeri, Syafiq foto, Syafiq portofolio,Syafiq album,Syafiq info, Syafiq filem, Syafiq terbaru, Syafiq pos, Syafiq surat,Syafiq mail, Syafiq model, Syafiq model antarabangsa, Syafiq  bergaya, Syafiq menawan, Syafiq hebat, Syafiq tubuh cantik, Syafiq badan fit, Syafiq tubuh fit, Syafiq badan langsing, Syafiq terkenal, Syafiq popular, Syafiq myspace, Syafiq youtube, Syafiq facebook, Syafiq friendster, Syafiq tagged,  Syafiq yahoo massanger, Syafiq blog, Syafiq menarik, Syafiq unik, Syafiq wajah, Syafiq rahsia, Syafiq biodata, Syafiq hiburan, Syafiq terkini, Syafiq seksi.

Gambar Syafiq Pelakon Cili Padi

Siapa yang lahir sebelum tahun 1990 mesti korang pernah tengok drama bersiri kanak-kanak Cili Padi kat TV3 kan. Ala yang Jaafar Onn pon salah satu pelakonnya tuh, Melissa Saila masa zaman remaja dia. Mesti jugak korang kenal Syafiq yang montel-montel tuh atau nama betulnya Nik Fariz Nik Fadzil. Ni lah gambar terbaru dia. Kenapa dia tak teruskan karier die menjadi pelakon..??

syafiqheader

syafiq

gambar dulu

9f42c43bab8eb0455f56283

gambar kini


Video telanjang Rahma Azhari

Video telanjang Rahma Azhari , Rahma Azhari musik, Rahma Azhari mtv, Rahma Azhari berita, Rahma Azhari Web, Rahma Azhari galeri, Rahma Azhari foto, Rahma Azhari portofolio, Rahma Azhari album, Rahma Azhari info, Rahma Azhari filem, Rahma Azhari terbaru, Rahma Azhari pos, Rahma Azhari surat,Rahma Azhari mail, Rahma Azhari model, Rahma Azhari model antarabangsa, Rahma Azhari bergaya, Rahma Azhari menawan, Rahma Azhari hebat, Rahma Azhari tubuh cantik, Rahma Azhari badan fit, Rahma Azhari tubuh fit, Rahma Azhari badan langsing, Rahma Azhari terkenal, Rahma Azhari popular, Rahma Azhari myspace, Rahma Azhari youtube, Rahma Azhari facebook, Rahma Azhari friendster, Rahma Azhari tagged,  Rahma Azhari yahoo massanger, Rahma Azhari blog, Rahma Azhari menarik, Rahma Azhari unik, Rahma Azhari wajah, Rahma Azhari rahsia,  Rahma Azhari biodata, Rahma Azhari hiburan, Rahma Azhari terkini, Rahma Azhari seksi.

Video telanjang Rahma Azhari

Gosip panas video telanjang Rahma Azhari ada dalam 2 tayangan buat masa ini. Dan, kali ini ada dugaan video telanjang Rahma Azhari dalam potongan filem pula?

Video ganti baju Rahma Azhari diduga diambil ketika Rahma shooting filem indonesia terbarunya, ‘Pocong Kamar Sebelah.’.

Rahma Azhari yang ditemui, ngak menampik kalau dia sememangnya diminta ganti baju, tapi ngak bogel. Rahma berujar lagi, shooting filem horor yang dilakukannya itu masih dalam batas-batas kewajaran. Sepengatahuannya tidak ada adegan yang terlalu 18sg.

“Kalau buat munculin dada aku rada komplain. Soal kesebarnya video itu, aku ga’ mau nuduh kru film, tapi kalau ada yang iseng aku nggak tahu,”

seksi-rahma-azhari-2

rahma

23m1ll5