Tag Archives: boleh

Betty Benafe Seksi Meksi

Betty Benafe Seksi Meksi

Biarpun Anugerah Juara Lagu telah pun berlalu, hangatnya masih terasa.Aizat juara lagu juga masih culture shock atas kemenangan beliau.

Yang bestnya ada satu gambar hangat , kalau artiskini.com tak letak gambar ni, sure rugi.Bulan separa tu!Boleh kata berlegar-legar gambar si Betty Benafe Seksi Meksi ni di internet.Abang Nash, tegur sikit ye.

Kelakar bila tengok Melodi, gambar dada si Betty Benafe di blurr kan haha.Yang bestnya bila disoal media pasal isu mahkamah Betty, dia cakap dengan selamba ayat “Saya hanya tawakal kepada tuhan.” dengan keadaan dadanya yang tersembul tu.Alahai artis sekarang.

Betty Benafe, Seksi, Meksi, Anugerah, Juara, Lagu, berlalu, masih, terasa, Aizat, juara, lagu, culture, shock, atas, kemenangan, beliau, bestnya, satu, gambar, hangat, artiskini.com, letak, sure, rugi, Bulan, separa, Boleh, berlegar, Betty, Benafe, Seksi Meksi, internet, Abang, Nash, tegur, sikit, Brothers musik, Betty Benafe popular, Betty Benafe seksi, Betty Benafe terbaru, gambar Betty Benafe, foto Betty Benafe, galeri Betty Benafe

Saya Pun Ada Maruah – Jimmy Shanley

Saya Pun Ada Maruah – Jimmy Shanley

Ingatkan Jimmy Shanley tidak akan membuat apa-apa kenyataan sebelum berjumpa dengan isterinya di mahkamah, namun Pancaindera hari ini telah berjaya mendapatkan Jimmy Shanley untuk menjawap beberapa soalan.

Bagi Abang Nara, kalau benarlah Jimmy Shanley melakukan apa yang dia kata sebelum menampar isterinya, memang tak wajar untuk Suhaila mengembar-gemburkan perkara tersebut.

Ikuti temubual Pancaindera dan Jimmy Shanley sepenuhnya di bawah:-

SECARA terbuka, Suhaila kata Jimmy ni tak siuman. Sebagai suami yang masih sah, bagaimana Jimmy menerimanya?

Kenyataan tu macam ada orang tolong draf saja. Iyalah, mungkin dia sibuk sebagai orang bisnes, adalah pihak lain yang akan tolong dia buat kenyataan itu. Tetapi perlu saya nyatakan, orang tak siuman tak boleh puasa. Sesiapa baca kenyataan tu pun boleh fikir di mana tahap pemikiran seseorang itu berada. Tak akan 20 hari saja dia jadi isteri, dah tahu segalanya. Saya tak marah sebab tahu selalunya selepas beranak isteri boleh mengalami kemurungan. Sebagai suami saya baca dan abaikan saja.

Betul ke sebelum ni Jimmy susah sangat nak ‘masuk’ dalam keluarga dia?

Saya malas nak cakap lebih-lebih. Saya pun tak pernah cakap mengenai sikapnya ketika bersama sanak saudara saya pula. Selama kahwin pun tak pernah makan semeja dan tak pernah pun dia minta izin atau bersalam dengan suami kalau nak keluar rumah. Saya bukan baru hidup semalam, orang luar tahu lah saya ni macam mana orangnya. Setakat ni saya tak ada masalah pun dengan keluarganya. Kalau orang bercakap, barulah saya balas balik. Iyalah saya tak berpeluang nak bawa dia berjumpa saudara-mara saya. Bayangkan apa saya rasa bila saudara-mara saya cakap kenapa bini kamu masam saja? Asyik pegang telefon saja? Dan mana isteri kamu?

Pada 17 Oktober 2010 semasa hari persandingan di Ipoh, saya diam dan tak buat sidang akhbar pun pasal ini sebab mungkin isteri tengah kemurungan ketika ini. Memang betul suami kena faham situasi isteri tetapi saya jenis tak minat ‘bersosial’ terutama lepas kahwin. Mungkin di situlah puncanya.

 

Jimmy Shanley, Jimmy Shanley hiburan, Jimmy Shanley hiburan melayu, Jimmy Shanley malaysia, Jimmy Shanley video, Jimmy Shanley artis, Jimmy Shanley selebriti, Jimmy Shanley pelakon, Jimmy Shanley web, Jimmy Shanley pengacara, Jimmy Shanley tv, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan muzik, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan video, hiburan, Hiburan cinta, hiburan jepun, hiburan korea, hiburan malaysia, hiburan melayu, isteri, shanley, Jimmy Shanley, suami, maruah, pada, suhaila, orang, maruah jimmy, kalau, mana, saya maruah, buat, sebagai, kita, cinta, cinta gosip, bini, semua, dengan, Allah, saja, anak, akan, macam, tidak, sebelum, tahu, sebab, mahkamah, boleh, seorang, baik, Suhaila