Tag Archives: Bulan

Gambar Terbaru Anak Sheikh Muszaphar

Gambar Terbaru Anak Sheikh Muszaphar

2Anak Sheikh Muszaphar Shukor dan Halina, Sophea Isabella yang lahir pada bulan Julai yang lalu kini dah makin besar, dah 2 bulan dah usianya.

Memang anak sulung atau anak pertama ni, adalah anak yang istimewa sungguh, apa-apa semua mesti baru dan kasih sayang tu lebih besar berbanding anak yag seterusnya. Ini dengar-dengar daripada orang yang dah beranak pinak. Hehe. Sophea Isabella sepertinya dibawa oleh papanya bersiar-siar, sungguh riang Sophea Isabella melihat senyuman papanya itu. 🙂

Gambar, Terbaru, Anak, Sheikh Muszaphar, Sheikh, Muszaphar, Shukor, Halina, Sophea Isabella,  lahir, pada, bulan, Julai, kini, makin, besar, bulan, usia, besar, berbanding, anak, orang, beranak, pinak, Sophea, Isabella, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis antarabangsa, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik

Bienda Terus Berlakon

Bienda Terus Berlakon

Biarpun mengalami alahan teruk sehingga hari ini, Bienda tidak merancang untuk berehat daripada menerima sebarang tawaran berlakon atau mengacara sehingga usia kandungannya mencecah sembilan bulan.

Bienda atau nama sebenarnya Nor Razlinda Razli yang sudah hamil empat bulan berharap akan terus menerima tawaran berlakon.

Anak kepada penyanyi Sheeda ini mengakui selektif memilih watak kerana tidak mahu mengambil risiko ke atas kandungan pertamanya itu.

“Buat masa ini saya terpaksa berehat dahulu memandangkan keadaan saya kurang sihat. Alahan yang saya hadapi sangat teruk menyebabkan berat saya turun secara mendadak. Selepas menerima rawatan, kini saya semakin sihat. InsyaAllah dalam dua minggu lagi saya boleh kembali berlakon mahupun mengacara sekiranya kesihatan mengizinkan” katanya ketika dihubungi Zass semalam.

“Saya rasa kekok duduk di rumah lama-lama. Rasa bosan pun ada. Apabila menonton televisyen, rasa cemburu tengok pelakon lain dan saya hanya duduk sahaja. Kerana itu saya berazam untuk terus aktif walaupun dapat berlakon beberapa babak sahaja” katanya.

Biarpun jadual kerjayanya sudah tidak seperti dahulu lagi, Bienda tetap mendapat sokongan suaminya untuk terus aktif.

“Saya pernah berhasrat untuk tidak terlalu aktif demi menjaga kandungan pertama ini. Tapi, saya rindu untuk ke lokasi dan berlakon. Kerana itu, saya tekad untuk aktif semula. Dalam masa sama, ia juga seperti senaman untuk saya. Lagipun, suami memberi keizinan kepada saya” katanya.

Mengakui teruja merasai nikmat menjadi seorang ibu, Bienda berharap dirinya akan beransur sihat dan dapat melakukan pelbagai aktiviti seperti sedia kala.

Bienda, Terus, Berlakon, mengalami, Bienda, merancang, berehat, menerima, tawaran, berlakon, mengacara, usia, mencecah, sembilan, bulan, Nor Razlinda Razli, hamil, empat, bulan, berharap,  menerima, tawaran, berlakon, Anak, penyanyi, Sheeda, mengakui, selektif, watak, mengambil, risiko, kandungan, pertamanya, senaman, suami, keizinan, aktiviti, beransur, sihat, artis melayu, artis malaysia, hiburan tempatan, artis wanita, hiburan terkini, artis cantik, hiburan asia, artis foto, artis gambar

Betty Benafe Seksi Meksi

Betty Benafe Seksi Meksi

Biarpun Anugerah Juara Lagu telah pun berlalu, hangatnya masih terasa.Aizat juara lagu juga masih culture shock atas kemenangan beliau.

Yang bestnya ada satu gambar hangat , kalau artiskini.com tak letak gambar ni, sure rugi.Bulan separa tu!Boleh kata berlegar-legar gambar si Betty Benafe Seksi Meksi ni di internet.Abang Nash, tegur sikit ye.

Kelakar bila tengok Melodi, gambar dada si Betty Benafe di blurr kan haha.Yang bestnya bila disoal media pasal isu mahkamah Betty, dia cakap dengan selamba ayat “Saya hanya tawakal kepada tuhan.” dengan keadaan dadanya yang tersembul tu.Alahai artis sekarang.

Betty Benafe, Seksi, Meksi, Anugerah, Juara, Lagu, berlalu, masih, terasa, Aizat, juara, lagu, culture, shock, atas, kemenangan, beliau, bestnya, satu, gambar, hangat, artiskini.com, letak, sure, rugi, Bulan, separa, Boleh, berlegar, Betty, Benafe, Seksi Meksi, internet, Abang, Nash, tegur, sikit, Brothers musik, Betty Benafe popular, Betty Benafe seksi, Betty Benafe terbaru, gambar Betty Benafe, foto Betty Benafe, galeri Betty Benafe