Tag Archives: comel

Awie: Penyanyi Rock Senang Masuk Syurga

Awie: Penyanyi Rock Senang Masuk Syurga,Awie mtv,Awie berita,Awie Web,Awie galeri, Awie foto, Awie portofolio, Awie album, Awie info, Awie filem,Awie terbaru, Awie pos,Awie surat, Awie mail, Awie model, Awie model antarabangsa, Awie bergaya, Awie hebat, Awie badan fit, ,Awie terkenal, Awie popular, Awie myspace,Awie youtube, Awie facebook, Awie friendster, Awie tagged, Awie yahoo massanger, Awie blog, Awie menarik, Awie unik,Awie wajah, Awie rahsia, Awieo biodata, Awie hiburan, Awie terkini,Awie seksi, Awie misteri,

Awie: Penyanyi Rock Senang Masuk Syurga

3137944694_6e5849915a

Siapa ada tengok rancangan Mentor edisi ‘Jurnal Mentor’ yang memaparkan adegan dan juga gelagat dalam memilih protege (19/4) (artikel sebelumnya baca disini). Dalam kebanyakkan artis-artis yang melakukannya adalah seperti Jac, Mas Idayu, Awie, Lah, Ajai dan juga Adibah Nor. Memang menarik dan menghiburkan.

Kisah Jac yang menelefon seorang ibu kepada seorang peminatnya, Mas Idayu yang menguji bakat Dior, Lah nampaknya tiada masalah, Ajai dengan bengangnya yang tak mahu rayuan kali ke-2 peserta, Adibah yang peserta yang diujinya hampi kesemuanya comel-comel sepertinya. Tapi yang paling tak sedap sekali didengar adalah Awie. Jeng-jeng.

Bukan apa, sebelum itu Awie dah membuat pemberitahuan bahawa hanya perepuan sahaja yang dibenarkan menghadiri ujibakat kerana kehendak Awie adalah untuk melahirkan artis perempuan rock pelapis untuk Ella. Jadi adalah mamat-mamat ni yang dah ready nak wat persembahan kena halau kerana tak tengok dahulu permintaan Awie sebelum ini. Bertukar kepada tajuk, Awie ada menyatakan bahawa penyanyi rock senang masuk Syurga. Memang isu ini menjadi kebengangan dalam forum-forum di internet, sampai menyatakan fatwa mana yang digunakan oleh Awie.

Dafi Ajak Peminat Bermalam?

Dafi Ajak Peminat Bermalam?, Dafi, Dafi mtv, Dafi berita, Dafi Web, Dafi galeri, Dafi foto, Dafi portofolio, Dafi album, Dafi info, Dafi filem, Dafi terbaru, Dafi pos,Dafi surat, Dafi mail, Dafi model, Dafi Mila model antarabangsa, Dafibergaya, Dafi menawan, Dafi hebat, Dafi tubuh cantik,Dafi badan fit, Dafi tubuh fit, Dafi badan langsing, Dafi terkenal, Dafi popular, Dafi myspace, Dafi youtube, Dafi facebook, Dafi friendster, Dafi tagged, Dafi yahoo massanger, Dafi blog, Dafi menarik, Dafi unik, Dafi wajah, Dafi rahsia,  Dafi biodata, Dafi hiburan, Dafi terkini, Dafi seksi, Dafi misteri.

Dafi Ajak Peminat Bermalam?

4152009_dafimalama

KL, 17 APRIL 2009: Terbeliak sekejap mata Murai Batu selepas mendapat satu e-mel yang bertajuk ‘Dafi Akan Bermalam Dengan Peminat Istimewa”.  Hai, dah buang tabiat ke, biar betul ni…

Selepas meneliti lebih lanjut isi kandungan e-mel tersebut, rupa-rupanya ia satu gimik yang tajuknya sungguh nakal. Dalam pada itu terfikir sekejap adakah artis berwajah comel ini mahu mencari publisiti murahan?

Oh tidak… Jangan salah faham. Kandungan dalam e-mel itu menjelaskan Dafi bukanlah mengajak peminat untuk bermalam satu bilik dengannya, tapi Dafi akan berada satu rumah dengan jumlah peminat yang ramai – 30 orang!

Acara itu akan berlangsung pada bulan Jun nanti selama 3 hari 2 malam sempena program yang dianjurkan kelab peminat Dafi sendiri. Haa, nanti ramailah akan turut serta dalam acara yang akan mngeratkan huibungan silaturrahim itu. Dulu pun Dafi pernah anjurkan acara yang menarik seperti itu di Pulau Pangkor bukan?

Bercakap pula pasal AF7, Murai Batu dengar ada sebilangan peminat Dafi kecewa kerana penyanyi Bila Terasa Rindu itu tidak berduet dengan Aishah AF7 pada konsert minggu lepas. Ramai kecewa apabila tempat Dafi digantikan artis Singapura iaitu Aliff Aziz.

Ayoyo, nampaknya selepas Adam dan Aril, sekarang isu Dafi dan Aliff pula berbangkit gara-gara menjadi pasangan Aishah yang turut digosipkan dengan Akim yang bermata seksi itu. Jeng… Jeng… Jeng… banyak plot drama telenovela sekarang!

Apa kes pun, Murai Batu suka tengok Aishah dan Aliff menyanyi bersama-sama. Lepas nyanyi, siap suapkan kuih tart ke mulut Aishah lagi. Hmm…. rasanya budak-budak AF7 dan artis remaja ni semua boleh berlakon filem-filem komedi romantis lepas habis AF7 nanti. Cutelah!

Nora Danish dan Rizal – Majlis Cukur Jambul Anak

Nora Danish dan Rizal – Majlis Cukur Jambul Anak

nora_danish_cukur_jambul2

Majlis aqiqah, naik buaian dan cukur jambul anak Putra Rayqal Ramli Rizal Ashram, anak Nora Danish bersama bekas suami beliau, Toh Muda Rizal Ashram Ramli atau lebih dikenali sebagai Rizal telah  diadakan di rumah bekas mertuanya  di Ampang.

nora_danish_cukur_jambul

Majlis cukur jambul anak Nora Danish dan Rizal tersebut telah di hadiri oleh 150 tetamu termasuk keluarga bekas suami Nora Danish. Comel betul anak Nora Danish ni, macam mak dia jugak. Kalau Fasha tak masuk jarum, mesti masih bahagia pasangan ni.

nora_danish_cukur_jambul3

nora_danish_cukur_jambul5

Nora Danish, Nora Danish musik, Nora Danish video, Nora Danish foto, Nora Danish cinta, Nora Danish berita, Nora Danish awek, Nora Danish kontraksi, Nora Danish Hiburan, Nora Danish malaysia, Nora Danish Melayu, Nora Danish Indon, Nora Danish Indonesia, Nora Danish gambar, Nora Danish cerita, Nora Danish pilihan, Nora Danish kl, Nora Danish bf1,Berita Hiburan musik, Berita Hiburan video, Berita Hiburan, Berita, Hiburan cinta, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan, Berita Hiburan Indonesia,Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan bf1, Artis musik, Artis video, Artis foto,A rtisArtis berita, Artis awek, Artis kontraksi, Artis Hiburan, Artis malaysia, Artis Melayu, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis gambar, Artis cerita, Artis pilihan, Artis kl, Artis bf1, Artis foto, Artis Indon, Artis cinta, hiburan malaysia, hiburan melayu, hiburan korea, hiburan jepun, hiburan