Tag Archives: cuma

Johan Raja Lawak Peluk Ozlyn

Johan Raja Lawak Peluk Ozlyn, Johan Raja musik, AJohan Raja mtv, Johan Raja berita, Johan Raja Web, Johan Raja galeri, Johan Raja foto, Johan Raja portofolio, Johan Raja album, Johan Raja info, Johan Raja filem, Johan Raja terbaru, Johan Raja pos, Johan Raja surat, Johan Raja mail.

Johan Raja Lawak Peluk Ozlyn

“Terus terang, saya akui memang kami bercinta dan kami memang dalam perancangan mendirikan rumah tangga. InsyaAllah, kami akan berkahwin pada Jun nanti, tapi tahunnya belum tahu lagi. Kami memilih bulan Jun kerana bagus untuk mereka yang berbintang Gemini.

johan

Kami tahu dan kami baca sendiri cerita itu di akhbar. Saya ingin membuat pembetulan di sini bahawa kami sebenarnya bukan bercium atau berpeluk. Apa yang kami buat sebenarnya adalah berbisik. Mungkin perbuatan itu menyebabkan ramai yang menyangka yang kami sebenarnya bercium. Kami berbisik pun ada sebab iaitu pada masa kejadian itu, saya terdengar ada orang yang bercerita hal yang kurang baik mengenai diri kami. Terlanjur individu itu sudah mengata kami, jadi saya sengaja mendekatkan diri di wajah Ozlyn sambil menjerit perkataan I Love You di khalayak ramai. Kira kami berlakon, buat begitu sebab nak bagi individu itu lagi panas dengan kami.

johan1

Saya hairanlah, mengapa apabila kami berbuat begitu, orang pandang serong, tapi bila artis lain buat perkara sama, tidak ada siapa yang pertikaikan. Kami cuma laga pipi, dan perkara ini juga dilakukan artis lain apabila mereka berjumpa. Lagi pun, adalah lebih baik apabila kami, yang memang mengaku bercinta buat begitu, daripada mereka yang tidak mengaku bercinta, tetapi buat perkara yang serupa. Mengenai isu peluk itu, ingin saya jelaskan walaupun kami berpeluk tapi tidak sampai melekapkan dada masing-masing. Ozlyn hanya bergantung di leher saya dan saya sifatkan pelukan itu sebagai pelukan memberi semangat” ujar Johan lagi.


Stacy Rimas Dicop Sebagai Agnes Monica Malaysia

Stacy Rimas Dicop Sebagai Agnes Monica Malaysia, Stacy musik, Stacy mtv, Stacy berita, Stacy Web, Stacy galeri, Stacy foto, Stacy portofolio, Stacy album, Stacy info, Stacy filem, Stacy terbaru, Stacy pos, Stacy surat, Stacy mail.

Stacy Rimas Dicop Sebagai Agnes Monica Malaysia

Apabila dibandingkan dengan penyanyi yang hebat dan popular, ia mungkin satu kebaikan tetapi apabila terus-terusan dilabel sebagai Agnes Monica Malaysia, juara Akademi Fantasia 6 (AF6), Stacy, mula rimas. Stacy juga berkata dia kurang selesa dengan gelaran itu.

“Siapalah saya untuk disamakan dengan Agnes kerana punya nama yang cukup besar di Indonesia dan Malaysia,” kata Stacy.

af6_stacy

Semakin popular dengan single keduanya, Gagap, Stacy berkata, persamaan itu mungkin teletak pada konsep lagu mereka berdua yang berlatar belakangkan genre pop dance.

“Banyak bezanya antara saya dan Agnes sebenarnya. Secara fizikal, vokal dan konsep muzik. Cuma saya minatkan lagu dan vokal Agnes. Dia bukanlah idola saya,” kata Stacy.

Bercakap tentang album sulungnya yang sudah berada di pasaran, Stacy berkata album itu memberikan kepuasan buatnya dengan senarai lagu-lagu yang sama sekali mengikut selera peminat.

Selain memuatkan single pertama, Aku Stacy, kemudian diikuti Gagap ciptaan Kieran Kuek dan lirik oleh Mode, album yang memakan masa setahun itu turut menampilkan 3 lagu baru iaitu Pakai Buang (Edry/ Edry), Cerah (Audi Mok/ Nurfatimah) dan Cinta Yang Ku Duga (Ajai/Ajai).

Manakala tambahan 2 lagi lagu adalah Aku Stacy dan Cinta Khayalan dalam versi konsert yang dirakam ketika konsert akhir AF6 dulu.

“Walaupun ini adalah permintaan peminat yang mahukan saya menonjolkan lagu-lagu bercorak sebegini, tapi pada masa sama saya, berasa puas kerana inilah diri saya sebenar,” katanya.


Nurul Syuhada Dan Dr. F akan Bertunang?

Nurul Syuhada Dan Dr. F akan Bertunang?, Nurul Syuhada musik, Nurul Syuhada mtv, Nurul Syuhada berita, Nurul Syuhada Web,Nurul Syuhada galeri, Nurul Syuhada foto, Nurul Syuhada portofolio, Nurul Syuhada album, Nurul Syuhada info, Nurul Syuhada filem, Nurul Syuhada terbaru, Nurul Syuhada pos, Nurul Syuhada surat, Nurul Syuhada mail.

Nurul Syuhada Dan Dr. F akan Bertunang?

mail_1217864028_mdwkn2

Itulah berita yang disampaikan seseorang baru-baru ni mengatakan pengacara jelita Majalah 3, Nurul Syuhada, 25, dah nak bertunang.

Menurut khabar angin itu Nurul sedang mengintai beberapa barang keperluan untuk majlis pertunangan nanti. Khabarnya sampai nak pergi Bandung sebab nak cari barang yang boleh dibuat hantaran.

Mungkin ramai yang tertanya-tanya siapakah gerangan lelaki bertuah yang bakal menjadi calon suami Nurul tu kan? Siapa lagi kalau bukan angkasawan kedua negara, Mejar Dr. Faiz Khaleed.

Memang padan pun mereka berdua. Nurul baik orangnya dan Faiz pun berbudi bahasa. Eloklah kalau jadi suami isteri.

Menurut si pembawa khabar itu lagi, Nurul dan Faiz akan bertunang dalam tahun ini juga. Bertunang pun katanya tak lama lepas itu terus kahwin. Petang Selasa lalu Nurul ditelefon sebab nak tahu bilakah tarikh pertunangan mereka?

Dengan nada yang agak malu-malu kucing, Nurul menafikan mereka akan bertunang pada waktu terdekat. Sebaliknya dia tak menolak sedang buat perancangan ke arah itu.

“Tak ada tarikh yang sesuai lagi. Baru berangan-angan nak buat majlis tunang. Semuanya masih belum rancang sepenuhnya lagi. Kursus kahwin pun belum pergi lagi,” kata Nurul.

Apa-apa pun Nurul mengaku buat masa ini dia memang berkawan rapat dengan Faiz dan hubungan mereka berada dalam keadaan baik. Kesimpulannya kira dia dan Faiz tengah bahagia.

Tapi Nurul berjanji kalau mereka jadi bertunang dia tidak akan menyembunyikan perkara itu. Cuma sekarang ni kedua-dua mereka agak sibuk. Nurul pun selalu juga out station untuk membuat laporan program Majalah Tiga.

Faiz juga sibuk dengan tugasnya sebagai pegawai kerajaan. Nurul juga memberitahu selain bertunang, dia juga sedang merancang nak sambung belajar. Insyaallah katanya kalau tak di luar negara mungkin di dalam negara sahaja.

Mudah-mudahan hubungan Nurul dengan Faiz terus bahagia dan menjadi suami isteri yang romantik