Tag Archives: dah

Gambar Ziela Jalil Dan Anak-anak

Gambar Ziela Jalil Dan Anak-anak,Ziela Jalil mtv,Ziela Jalil berita,Ziela Jalil Web,Ziela Jalil galeri, Ziela Jalil foto,Ziela Jalil portofolio,Ziela Jalil album, Ziela Jalil info,Ziela Jalil filem,Ziela Jalil terbaru,Ziela Jalil pos,Ziela Jalil surat, Ziela Jalil mail, Ziela Jalil model,Ziela Jalil model antarabangsa,Ziela Jalil bergaya,Ziela Jalil terkenal, Ziela Jalil popular, Ziela Jalil myspace,Ziela Jalil youtube,Ziela Jalil facebook, Ziela Jalil friendster, Ziela Jalil tagged, Ziela Jalil yahoo massanger,Ziela Jalil blog,Ziela Jalil menarik, Ziela Jalil unik,Ziela Jalil wajah,Ziela Jalil rahsia,Ziela Jalil biodata,Ziela Jalil hiburan,Ziela Jalil terkini,Ziela Jalil seksi,Ziela Jalil misteri,

Gambar Ziela Jalil Dan Anak-anak

Ziela Jalil aka janda anak dua yang still cun bergambar bersama-sama dengan anak-anaknya Puteri Julia Nabilah, 17 tahun dan Megat Jufri Nasrullah, 15 tahun. cun ooo anak dara Ziela kan. Mabelesss. Anak lelaki pun dah membesar. Encem bangettt, chuby2 dah takde. Lagi gambar..

zie

zie2

zie3


(lama) Gambar Camelia Dicium Someone

(lama) Gambar Camelia Dicium Someone,Camelia mtv,Camelia berita,Camelia Web,Camelia galeri, Camelia foto,Camelia portofolio,Camelia album, Camelia info,Camelia filem,Cameliay terbaru,Camelia pos,Camelia surat, Camelia mail, Camelia model,Camelia model antarabangsa,Camelia bergaya,Camelia terkenal, Camelia popular, Camelia myspace,Camelia youtube,Camelia facebook, Camelia friendster, Camelia tagged, Camelia yahoo massanger,Camelia blog,Camelia menarik, Camelia unik,Camelia wajah,Camelia rahsia,Camelia biodata,Camelia hiburan, Camelia terkini,Camelia seksi,Camelia misteri,

(lama) Gambar Camelia Dicium Someone

Penulis bukan tiada idea nak tulis berita baru, tapi penulis beranggapan gambar yang ini penulis belum siarkan lagi. Jadi tak best lah kalau takde koleksi gambar yang hebat-hebat belaka, memandangkan pengguna Internet sekarang dah bertambah dan yang baru juga nak tahu kisah-kisah artis yang lama. Kali ini gambar Camelia (anak kelahiran Sarawak yang manis) dicium dengan penuh ‘fokus’ oleh someone ni. Tak tahulah kalau gambar ini Camelia atau bukan, namun dari perhatian penulis, 75% sepertinya Camelia. Anda rasakan?

cameliacium

Akademi Fantasia: Claudia dan Aishah Tersingkir

Akademi Fantasia: Claudia dan Aishah Tersingkir,Akademi Fantasia mtv,Akademi Fantasia berita,Akademi Fantasia Web,Akademi Fantasia galeri, Akademi Fantasia foto,Akademi Fantasia portofolio,Akademi Fantasia album, Akademi Fantasia info,Akademi Fantasia filem,Akademi Fantasia terbaru,Akademi Fantasia pos,Akademi Fantasia surat, Akademi Fantasia mail, Akademi Fantasia model,Akademi Fantasia myspace,Akademi Fantasia youtube,Akademi Fantasia facebook, Akademi Fantasia friendster, Akademi Fantasia tagged, Akademi Fantasia hiburan, Akademi Fantasia terkini,

Akademi Fantasia: Claudia dan Aishah Tersingkir

Isma Pengsan

Ismaliza Ismail (Isma) pengsan sebentar selepas konsert minggu kelapan, Akademi Fantasia musim ketujuh (AF7) berakhir, semalam ekoran dua rakannya Claudia dan Aishah tersingkir.

Mereka terkeluar daripada kancah persaingan selepas mendapat undian khidmat pesanan ringkas (SMS) terendah walaupun peringkat akhir AF7 hanya berbaki dua minggu lagi.

isma-menahan-pilu

Isma, 30, sebelum itu, menangis sambil memeluk erat mereka kerana tidak dapat mengawal emosi selepas pengacara AF7, AC Mizal membuat pengumuman penyingkiran dua rakannya itu di babak akhir konsert itu.

Malah, pada suatu ketika, Isma kelihatan diusung ke bilik rawatan oleh para pekerja dengan ditemani rakan-rakan seperjuangan lain.

2tersingkir_tiara

Pengurus Saluran Astro Ria, Khairul Mizan Shagul dalam sidang akhbar sejurus itu berkata, keadaan Isma bagaimanapun tidak serius dan penyanyi itu telah beransur pulih.

“Isma tidak apa-apa. Dia mungkin letih tetapi dia dah boleh cakap dengan kawan-kawannya. Dia okey sekarang,” katanya.

tiara_umum_afmasuk

Sementara itu, Khairul Mizan memberitahu, dari segi peratusan undian SMS yang diterima peserta AF7, Yazid memperolehi 22 peratus diikuti Hafiz (21 peratus), Isma (20 peratus), Akim (14 peratus), Aishah (13 peratus) dan Claudia (11 peratus).

Dengan penyingkiran dua peserta tersebut, peserta lelaki yang kekal ialah Mohd Yazid Kamal Ibrahim, 22, (Johor Bahru), Mohd Hafiz Mohd Suip, 19, (Sarawak) dan Afiq Hakim Ahmad, 18, (Johor Bahru).

jangannangis1

Peserta, Ismaliza Ismail dari Kuala Lumpur pula merupakan satu-satunya peserta perempuan yang masih meneruskan perjuangan dalam AF7.