Tag Archives: dirinya

Yasmin Hani Pekena Fesyen Berkemban

Yasmin Hani Pekena Fesyen Berkemban

Yasmin Hani dalam Melodi beberapa minggu yang lalu ada muncul dalam program tv tu. Memang dia agak berang sedikit sebab segelintir blogger telah menyalah tafsir kebanyakkan mengenai dirinya.

Wallahualam lah pasal apa. Dipetik daripada Kosmo yang sempat mengambil gambar Yasmin ketika berada di majlis resepsi Norman Hakim dan Memey Suhaiza yang berharga lebih RM12 juta tu.

Melihar Yasmin, memang agak anggun, tapi fesyen berkemban pulak dah dikenakannya. Hoho. Takpe lah, majlis mahal juga pon kan. Lepas ni Yasmin bakal berkahwin pulak. Tahniahlah.

Yasmin, Hani, Pekena, Fesyen, Berkemban, Yasmin Hani, Melodi, minggu, muncul, program, tv, berang, sedikit, sebab, segelintir, blogger, tafsir, kebanyakkan, mengenai, dirinya, anggun, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis seksi, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, awek, banget, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan video, gambar artis, hiburan, Hiburan cinta

Zarina An Julie putus tunang!

Zarina An Julie putus tunang!

Hai artis yang dah tak pernah nampak di kaca tv ataupun pawagam, Zarina An Julie sememangnya mempunyai satu tarikan disebabkan dirinya masih lagi diambang kontroversi.

Episod pertunangannya pada bulan Julai yang lalu dengan seorang jejaka pilihan hatinya kini berakhir dengan tali pemutusan.

Dapat info daripada twitter miliknya sendiri, Zarina mengakui dirinya kini single dan tidak mempunyai kekasih hati lagi. Bahkan tambah Zarina, dia juga menasihati orang perempuan diluar sana yang tengah berpacaran. Nasihat Zarina membina juga kalau dibaca. Hehe.

Zarina An Julie, putus, tunang, artis, kaca, tv, pawagam, Zarina, An Julie, sememangnya, satu, tarikan, dirinya, masih, lagi, diambang, kontroversi, bulan, Julai, seorang, jejaka, pilihan, hatinya, kini, berakhir, tali, pemutusan, info, twitter, miliknya, sendiri, mengakui, dirinya, kini, single, artis melayu, artis seksi, artis malaysia, artis hiburan, artis foto, artis gambar, hiburan artis, hiburan cinta, perempuan

Fiza Sering Fikir Nak Berubah

Fiza Sering Fikir Nak Berubah

Pelakon Fiza Halim atau Fiza Elite tidak pernah sunyi dengan cerita kontroversi. Kisah rumah tangga percintaan serta imejnya yang seksi sering jadi perbualan.

Kini pada usia yang baru mencecah 30 tahun pada 18 Ogos lalu, Fiza berasakan dirinya mahu berubah. Malah dia juga sudah terfikir untuk menukar imej kepada wanita bertudung. Dia menunggu serunya betul-betul sampai untuk menukar imej.

“Memang saya terfikir untuk bertudung sejak beberapa bulan ini. Saya tak mahu terburu-buru takut nanti saya melakukannya separuh jalan sahaja. Mahu berubah ini bukan setakat bertudung sahaja, tapi memerlukan kita berubah dalaman juga. Cukupkah amalan kita? Cukupkah sembahyang kita?… tapi kalau suatu hari nanti, anda lihat saya bertudung… itulah dia” kata Fiza pasal perasaan dalam dirinya sekarang.

Dia tidak melalui apa-apa perkara pelik atau sesuatu yang menggerakkannya, sebaliknya ia datang dengan sendiri. Apatah lagi cabaran membesarkan anak sendirian, serta hubungannya dengan lelaki yang tidak menjadi.

“Secara tiba-tiba sahaja ia datang. Saya ada tanya kepada kawan-kawan pasal perasaan saya. Ada yang menyokong dan ada yang meminta saya bersabar kerana takut ia bukan datang dari dalam hati saya secara ikhlas. Saya tak tahu pasal apa… tapi sejak memikirkan mahu berubah, saya sudah memberikan baju-baju lama yang seksi kepada orang lain. Kalau membeli baju baru, saya pilih yang longgar. Saya fikir juga apa yang membuatkan saya jadi macam ini.

Saya teringat kata-kata saya sendiri yang pernah cakap kepada bekas suami untuk bertudung bila usia dan mencecah 30 tahun. Saya cakap kepada dia sejak lama dulu semasa saya berehat daripada berlakon. Agaknya kerana itulah saya mula terfikir pasalnya bila benar-benar dah masuk usia 30 tahun ini. Lagi satu, saya pernah melihat seorang kenalan yang melalui kesukaran selepas meninggal dunia.

Arwah meninggal ketika memakai pewarna di kuku. Bila dia meninggal, pewarna itu payah ditanggalkan membuatkan urusan kematiannya menjadi lambat. Saya terkenang-kenanag juga pasal perkara itu dan insaf apabila melihat keadaan jenazah” kata Fiza lagi.

Fiza juga tidak ghairah mencari peluang berlakon sehingga menjadikannya seorang ibu yang sibuk. Dia hanya berlakon sekadar memenuhi keperluan hidupnya dan anak-anak sahaja. Anak-anak menjadi keutamaannya sekarang.

“Kalau saya tiba-tiba nak bertudung, saya tak akan menjejaskan mana-mana pihak sebab saya tak banyak komitmen dengan produksi” katanya lagi.

Teliti cari teman hidup

Fiza sekarang selesa bersendirian membesarkan anak-anaknya Ferra Aryanna, 4, dan Feeya Adyria, 3. Bukan tak ada lelaki yang mendekati, tetapi hatinya belum terbuka sebab nampak kekurangan yang ada dalam lelaki yang didampinginya.

“Bukannya nak membandingkan, tapi saya akui payah nak jumpa lelaki macam bekas suami saya. Saya akui ada salah daripada saya sendiri. Semasa ada, saya buat kesilapan sehingga jadi macam ini (bercerai). Saya tak tahulah… bila dah lama berkawan akhirnya saya rasa saya tak boleh nak teruskan untuk tinggal bersama, sebab itu banyak tak menjadi” kata Fiza lagi.

Fiza masih berkawan dengan bekas suami dan keluarganya. Malah pada hari raya nanti, dia dan anak-anak akan beraya di rumah bekas mertua dahulu sebelum balik beraya di rumah keluarganya di Pulau Pinang.

Fiza majalah, Fiza model, Fiza treler, Fiza video, foto Fiza, Fiza aktris, Fiza tv, Pelakon,  berwajah, Fiza model, Fiza filem, Fiza cantik, Fiza penyanyi, Fiza album, Fiza artis malaysia, gambar Fiza, foto Fiza, galeri Fiza, Fiza seksi, Fiza web, Fiza profil, Pelakon, Fiza Halim,  Fiza, Elite, sunyi, cerita, kontroversi, Kisah, rumah, tangga, percintaan, imejnya, seksi, sering perbualan, Kini, usia, baru, mencecah, tahun, Ogos, lalu, Fiza, dirinya, mahu, berubah, Malah, juga, sudah, terfikir, menukar, imej, wanita, bertudung, menunggu, serunya, sampai, menukar, imej, menyokong, meminta, saya, bersabar, datang, hati, secara, ikhlas