Tag Archives: gambar

Betty Benafe Seksi Meksi

Betty Benafe Seksi Meksi

Biarpun Anugerah Juara Lagu telah pun berlalu, hangatnya masih terasa.Aizat juara lagu juga masih culture shock atas kemenangan beliau.

Yang bestnya ada satu gambar hangat , kalau artiskini.com tak letak gambar ni, sure rugi.Bulan separa tu!Boleh kata berlegar-legar gambar si Betty Benafe Seksi Meksi ni di internet.Abang Nash, tegur sikit ye.

Kelakar bila tengok Melodi, gambar dada si Betty Benafe di blurr kan haha.Yang bestnya bila disoal media pasal isu mahkamah Betty, dia cakap dengan selamba ayat “Saya hanya tawakal kepada tuhan.” dengan keadaan dadanya yang tersembul tu.Alahai artis sekarang.

Betty Benafe, Seksi, Meksi, Anugerah, Juara, Lagu, berlalu, masih, terasa, Aizat, juara, lagu, culture, shock, atas, kemenangan, beliau, bestnya, satu, gambar, hangat, artiskini.com, letak, sure, rugi, Bulan, separa, Boleh, berlegar, Betty, Benafe, Seksi Meksi, internet, Abang, Nash, tegur, sikit, Brothers musik, Betty Benafe popular, Betty Benafe seksi, Betty Benafe terbaru, gambar Betty Benafe, foto Betty Benafe, galeri Betty Benafe

Gambar Terbaru Anak Sheikh Muszaphar

Gambar Terbaru Anak Sheikh Muszaphar

2Anak Sheikh Muszaphar Shukor dan Halina, Sophea Isabella yang lahir pada bulan Julai yang lalu kini dah makin besar, dah 2 bulan dah usianya.

Memang anak sulung atau anak pertama ni, adalah anak yang istimewa sungguh, apa-apa semua mesti baru dan kasih sayang tu lebih besar berbanding anak yag seterusnya. Ini dengar-dengar daripada orang yang dah beranak pinak. Hehe. Sophea Isabella sepertinya dibawa oleh papanya bersiar-siar, sungguh riang Sophea Isabella melihat senyuman papanya itu. 🙂

Gambar, Terbaru, Anak, Sheikh Muszaphar, Sheikh, Muszaphar, Shukor, Halina, Sophea Isabella,  lahir, pada, bulan, Julai, kini, makin, besar, bulan, usia, besar, berbanding, anak, orang, beranak, pinak, Sophea, Isabella, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis antarabangsa, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik

Shinta tayang buah dada

Shinta tayang buah dada

SHINTA BACHIR terkenal dengan penampilan berani dalam filem-filem yang dibintanginya.

Terbaru, artis berusia 25 tahun ini nekad tampil seksi dengan menunjukkan sebahagian buah dadanya dalam filem terkininya, Mati Muda Di Pelukan Janda.

Shinta mengungkapkan sebelum menerima peranan itu, dia sudah memikirkan secara matang untuk melakukan adegan tersebut.

“Saya akan lakukannya dengan cara yang profesional,” tegasnya.

Sebelum ini sempat tersiar khabar, pelakon itu bersetuju untuk tampil seksi kerana menerima bayaran yang mahal. Saat ditanya tentang hal tersebut, Shinta mengaku sudah jatuh hati dengan peranan yang ditawarkan.

“Saya terima peranan itu kerana tertarik dengan wataknya. Saya akan menjadi seorang janda yang nakal. Itu (watak) yang lebih saya utamakan,” balas pelakon itu.

Malah dia juga sudah bersiap sedia dengan kontroversi yang bakal dihadapinya nanti. Dia juga berani menanggung impak yang bakal tercetus.

Katanya: “Jika esok nanti ia menjadi kontroversi, saya melihat itu sebagai satu tuntutan kerja saya dan saya melakukannya dengan profesional.”

Shinta, tayang, buah, dada, SHINTA BACHIR, terkenal, dengan penampilan, berani, filem, bintang,artis, seksi, buah, dadanya, Mati Muda, Pelukan Janda, profesional, pelakon, seksi, bayaran, yang mahal, Shinta, jatuh hati, peranan, watak, janda, nakal, balas, pelakon, kontroversi, berani, menanggung, impak, kontroversi, profesional, artis wanita, hiburan indonesia, Artis foto, Artis Melayu, Artis Wanita, galeri artis, gambar, gambar artis, hiburan asia, foto, gambar, web biodata