Tag Archives: gambar seksi

Gambar Seksi Julia Perez

Gambar Seksi Julia Perez,Julia Perez mtv,Julia Perez berita,Julia Perez Web,Julia Perez galeri, Julia Perez foto,Julia Perez portofolio, Julia Perez album, Julia Perez info, Julia Perez filem,Julia Perez terbaru, Julia Perez pos,Julia Perez surat, Julia Perez mail, Julia Perez model, Julia Perez model antarabangsa, Julia Perez bergaya,Julia Perez hebat,Julia Perez badan fit, ,Julia Perez terkenal, Julia Perez popular,Julia Perez myspace,Julia Perez youtube,Julia Perez facebook, Julia Perez friendster, Julia Perez tagged,Julia Perez yahoo massanger,Julia Perez blog,Julia Perez menarik, Julia Perez unik,Julia Perez wajah, Julia Perez rahsia, Julia Perez biodata,Julia Perez hiburan, Julia Perez terkini,Julia Perez seksi,Julia Perez misteri,

Gambar Seksi Julia Perez

Plan Julia Perez untuk mengakhiri hubungannya dengan Damien Perez agaknya sangat serius. Bagaimana tidak, setelah khabar pisah rumah dan menjalin hubungan asmara dengan atlet sepak bola asal Argentina, Gaston, akhirnya artis seksi ini mengungkapkan akan segera terbang ke Perancis untuk mengurus perceraiannya dengan Damien Perez.

“Rencananya bulan Juni aku ke sana, aku kan nikah di sana jadi ngurus cerai juga mau nggak mau harus ke sana,” katanya.

Perceraian memang satu proses yang sangat sulit bagi pasangan yang telah membina rumah tangga. Begitupun yang dirasakan seorang Jupe, nama glamour Julia Perez.

“Di mana-mana cerai itu sulit, dari segi mental maupun material, apalagi nikahnya di luar negeri,” ungkap Jupe.

“Yang paling enak itu ya nikah, tinggal teken sebentar, udah selesai,” sambungnya.

Namun saat disinggung masalah uang Rp500 juta (sekitar RM170,000) yang diberi Damien untuk biaya perceraian mereka, Jupe hanya tersenyum simpul,

“Alhamdulillah, memang lelaki itu baik banget ya,” pungkasnya.

gambar-seksi-julia-perez1

gambar-seksi-julia-perez4

gambar-seksi-julia-perez5


Fasha Sandha Pelakon Anak Halal Bercinta Dengan Ariel Peterpan?

Fasha Sandha Pelakon Anak Halal Bercinta Dengan Ariel Peterpan?,Fasha Sandha mtv,Fasha Sandha berita,Fasha Sandha Web,Fasha Sandha galeri, Fasha Sandha foto, Fasha Sandha portofolio, Fasha Sandha album, Fasha Sandha info, Fasha Sandha filem,Fasha Sandha terbaru, Fasha Sandha pos,Fasha Sandha surat, Fasha Sandha mail, Fasha Sandha model, Fasha Sandha model antarabangsa, Fasha Sandha bergaya, Fasha Sandha hebat, Fasha Sandha badan fit, ,Fasha Sandha terkenal, Fasha Sandha popular, Fasha Sandha myspace,Fasha Sandha youtube, Fasha Sandha facebook, Fasha Sandha friendster, Fasha Sandha tagged, Fasha Sandha yahoo massanger,Fasha Sandha blog, Fasha Sandha menarik, Fasha Sandha unik,Fasha Sandha wajah, Fasha Sandha rahsia, Fasha Sandha biodata, Fasha Sandha hiburan, Fasha Sandha terkini,Fasha Sandha seksi, Fasha Sandha misteri,malaysia, gambar bini peterpan, gambar fasha sandha kahwin, gambar seksi, gorgie, gossip cinta fasha sandha, gossip terkini, hans isaac masuk islam, indonesia artist, kad raya aidiladha, kad tahun baru cina, klpos, make money internet, nemo band, portal banget, sahrul gunawan mp3, singapore idol, skandal fasha sandha vip, song nemo download, thailand idol, tunang fasha sandha, youtube tickets

Fasha Sandha Pelakon Anak Halal Bercinta Dengan Ariel Peterpan?

Har har har, jangan suspen, bertenang pembaca Sensasi Selebriti sekalian… sebenarnya Budiey ada dengar, ada ura-ura mengatakan produser filem dari Indonesia ingin menggunakan khidmat Fasha Sandha (Ratu Gosip Melayu) dengan Ariel Peterpan dalam sebuah filem yang belum diketahui judulnya lagi. Dari sudut pemilihan mereka berdua, rasanya cukup ‘cocok.’ Iya lah kan, mereka berdua memang sama cantik, sama lawa, dan sama padan, sama ganteng, sama apa lagi? Tapi, harap-harap, biarlah dalam set je perhubungan intim tu, jangan sampai berlanjutan ke luar set sudah la. Ariel tu pun sudah berpunya, tapi Fasha pula, entah siapa punya. Sekejap bercinta dengan orang tu, sekejap dengan orang ni, sekejap dengan Hans Isaac, sekejap dengan Farid Kamil, sekejap dengan Pierre Andre, sekejap dengan Budiey. Mana satu yang dia nak ni? Huhu!

1746324283_da4e23f4e6_o

Rahsia Cincin Fasha

Rahsia Cincin Fasha,Fasha Sandha Berkemban,Fasha Sandha Nak Jadi Askar?,Fasha Sandha mtv,Fasha Sandha berita,Fasha Sandha Web,Fasha Sandha galeri, Fasha Sandha foto, Fasha Sandha portofolio, Fasha Sandha album, Fasha Sandha info, Fasha Sandha filem,Fasha Sandha terbaru, Fasha Sandha pos,Fasha Sandha surat, Fasha Sandha mail, Fasha Sandha model, Fasha Sandha model antarabangsa, Fasha Sandha bergaya, Fasha Sandha hebat, Fasha Sandha badan fit, ,Fasha Sandha terkenal, Fasha Sandha popular, Fasha Sandha myspace,Fasha Sandha youtube, Fasha Sandha facebook, Fasha Sandha friendster, Fasha Sandha tagged, Fasha Sandha yahoo massanger,Fasha Sandha blog, Fasha Sandha menarik, Fasha Sandha unik,Fasha Sandha wajah, Fasha Sandha rahsia, Fasha Sandha biodata, Fasha Sandha hiburan, Fasha Sandha terkini,Fasha Sandha seksi, Fasha Sandha misteri,malaysia, gambar fasha sandha kahwin, gambar seksi, gorgie, gossip cinta fasha sandha, gossip terkini,  skandal fasha sandha vip, tunang fasha sandha,

Rahsia Cincin Fasha

Menurut Fasha, jika tiada aral melintang dia akan bertunang September ini dan mungkin akan berkahwin pada awal tahun depan. Dia yang menunjukkan gambar cincin ‘tanda’ seperti gambar di’atas cuba menggambarkan betapa seronoknya dia. Fasha juga hanya memberi hint bakal suaminya itu seorang yang hitam manis, seorang ahli perniagaan, penyayang dan terimanya seadanya. Terima seadanya? Oh mungkin selepas ugutan oleh peguam kerabat di’Raja  dari Selatan untuk dia menutup mulut tidak membocorkan rahsia di’kekah di hotel pastinya diterima oleh bakal suaminya. Gambar superjelas  dan berita di Harian Metro menyusul…

fasha-cincin

KUALA LUMPUR: Tanpa berselindung, pelakon yang sering dipalit kontroversi, Fasha Sandha, mengesahkan hatinya kini dimiliki dan dia bakal menamatkan zaman bujang selewat-lewatnya tahun depan.

“Jika tiada aral melintang, saya akan bertunang September ini sebelum berkahwin pada awal tahun depan,” kata Fasha atau nama sebenarnya, Nur Fasha Sandha Hassan, sambil menunjukkan ‘cincin tanda’ berbentuk hati yang tersarung di jari manis tangan kirinya.

Bagaimanapun, di sebalik pengakuan itu masih timbul persoalan siapakah lelaki yang bakal bergelar suaminya kerana setakat ini belum sedia dikongsi Fasha untuk pengetahuan umum.

“Itu belum boleh saya bagi tahu sekarang. Cukuplah jika saya katakan orangnya hitam manis, dia ahli perniagaan, penyayang selain dapat menerima saya seadanya.

“Yang pasti, dia bukan suami orang, jauh lagi duda. Mungkin ada pihak mengandaikan saya dengan ‘orang itu’, tetapi bukan dia sebenarnya. Jangan salah sangka,” kata pelakon berusia 25 tahun itu sambil ketawa kecil.

Sebelum ini, dua kontroversi paling ‘meletup’ membabitkan Fasha ialah dia dikatakan menjalin hubungan dengan hartawan teknologi maklumat, Datuk Shafik Rizaal Saaban, 35, atau Datuk S serta Rizal Ashram Ramli, 38, yang juga bekas suami pelakon, Nora Mohd Danish Haniff.

Apabila ditanya hal itu, Fasha sekali lagi menafikan dia mempunyai hubungan istimewa dengan dua lelaki berkenaan, namun masih enggan mendedahkan siapakah lelaki yang kini bertakhta di hatinya.

“Saya tidak mahu perkara ini menjadi punca timbulnya banyak gosip. Biar saya serta orang terdekat saja yang tahu. Saya tidak mahu akibat pendedahan identitinya, dia menjadi ‘buruan’ media.

“Lagipun dia seorang yang suka merendah diri dan tidak mahu menonjolkan diri,” katanya dalam pertemuan dengan Metro Ahad, baru-baru ini. Dalam pertemuan itu Fasha ditemani ibunya, Hatijah Teh Man, 48, atau lebih mesra dengan panggilan Mama serta pembantu peribadinya, Jane Thomas.

Fasha yang membintangi hampir 20 filem, antaranya Cicakman, Berlari Ke Langit dan Anak Halal, juga memberitahu, selepas berkahwin kelak dia memutuskan untuk bersara daripada dunia lakonan.

Gadis kelahiran Johor Bahru, Johor, itu berkata, keputusan itu diambil kerana bakal suaminya tidak mahu dia berlakon lagi, sebaliknya lebih senang dia membabitkan diri di belakang tabir saja.

“Perancangan saya, selepas berkahwin nanti, saya mahu membuka perniagaan berkaitan bidang kecantikan atau peragaan. Bagi saya, sekarang masa paling sesuai untuk bersara.

“Ini kerana, sebelum ini sasaran saya ialah berlakon selama lima tahun sebelum bersara dan sekarang masuk tahun keenam. Lagipun, sasaran untuk memberi kesenangan kepada keluarga juga sudah saya capai,” katanya.

Ketika diminta mengulas keputusan Fasha, Mama berkata, terpulang kepada anaknya untuk melakukan apa yang terbaik, malah dia bersyukur anak kesayangannya bakal bergelar isteri.

“Ibu mana tidak mahu melihat anaknya berjaya dalam hidup selain berkahwin dengan lelaki baik.

“Saya tidak tahu bagaimana nak meluahkan perasaan syukur dan gembira. Saya mengenali teman lelaki Fasha sebagai seorang yang berhemah tinggi, baik serta menghormati orang tua,” katanya lagi.

Menurut Mama, Fasha anak yang baik dan banyak berkorban membantu keluarga.

“Mama hanya mampu menasihatkan Fasha supaya bersabar dengan pelbagai dugaan yang menimpa. Sebagai ibu, Mama bangga dengan pencapaiannya,” katanya.