Tag Archives: gosip

Mamat Sepah & Fida Makin Rapat-Merapati

Mamat Sepah & Fida Makin Rapat-Merapati

Mamat Sepah dan Fida kini khabarnya sedang berkawan rapat sejak 6 bulan yang lepas. Dalam dunia artis, kalau sedang berkawan rapat maknanya berkemungkinan besar mereka berdua sedang bercinta.

Sebelum ini Mamat Sepah dikatakan bercinta dengan adik Rodi Kristal. Abang Nara dah tengok gambar adik Rodi tue. Boleh tahan cun jugak. Sayangnya percintaan mereka tak kekal. Mungkin jodoh Mamat dengan Fida.

Cuba teka sikap apa yang menyebabkan Fida tertarik kepada Mamat?

Antara ramai artis lelaki, saya tertarik dengan cara dia menandatangani autograf kepada peminat dengan menggunakan tulisan jawi dan selepas memenangi Maharaja Lawak baru-baru ini, dia terus pulang ke kampung untuk bertemu keluarga berbanding mengutamakan orang lain. Jadi, kualiti yang ada itu membuatkan saya selesa untuk berkawan dengannya, namun hubungan kami masih baru untuk mengatakan kami bercinta atau tidak

Kepada Mamat, kalau dah suka tue bagitau jerlah. Masuk line terus. Terus masuk minang. Fida tue bukannya tak ada peminat. Ramai kot peminat dia. Kang melepas kang baru nak nangis. Tak gitu?

gosip, malaysia, gambar, artis, sepah, mamat sepah, bahagia, Mamat, Sepah, bercinta, adik, Rodi, Kristal, gambar, adik, Rodi, cun, Sayangnya, percintaan, Mungkin, jodoh, Mamat, Fida, artis, lelaki, tertarik, menandatangani, autograf, peminat, tulisan, jawi, memenangi, Maharaja, Lawak,  pulang, kampung, keluarga, hubungan, mengatakan, bercinta, Mamat, Masuk, line, terus, minang, Fida peminat, Ramai, peminat, Fida, Makin, Rapat, Merapati

Pasha Ungu Cium Alyssa Soebandono

Pasha Ungu Cium Alyssa Soebandono,Pasha Ungu mtv,Pasha Ungu berita,Pasha Ungu Web,Pasha Ungu galeri, Pasha Ungu fotoPasha Ungu portofolio,Pasha Ungu album, Pasha Ungu info,Pasha Ungu filem,Pasha Ungu terbaru,Pasha Ungu pos,Pasha Ungu surat, Pasha Ungu mail, Pasha Ungu model,Pasha Ungu model antarabangsa,Pasha Ungu bergaya,Pasha Ungu terkenal, Camelia popular, Pasha Ungu myspace,Pasha Ungu youtube,Pasha Ungu facebook, Pasha Ungu friendster, Pasha Ungu tagged, Pasha Ungu yahoo massanger,Pasha Ungu blog,Pasha Ungu menarik, Pasha Ungu unik,Pasha Ungu wajah,Pasha Ungu rahsia,Pasha Ungu biodata,Pasha Ungu hiburan, Pasha Ungu terkini,Pasha Ungu seksi,Pasha Ungu misteri,

Pasha Ungu Cium Alyssa Soebandono

Alyssa Soebandono yang akrab dipanggil Icha ini saat ditemubual gosip artis cuman menjawab santai. Bahkan, soal gosip panas yang terakhir beredar ramai soal dirinya, Icha mengaku ngak suka dengan gosip macam-macam dan tidak benar

“Kalau soal pemberian bunga itu memang dari panitia untuk diberikan ke Ungu. Kalau soal ciuman itu memang spontan. Sebenarnya Icha enggak tahu sama sekali. Cuma mau gimana lagi,”

jsyqzl1

“Kalau memang ada hal yang gak benar (dekat dengan Pasha). Aku akan bilang itu enggak bener. Cuma gosip saja,”

Senada ama Pemain Sinetron Alisa itu, Pasha Ungu sendiri cuman jawab singkat soal bunga dan kecupan pipi dihadapan ribuan penonton dan mantan isterinya itu.

“Semua ada di skenario. Makanya gue nggak merasa terganggu,”


Gossip Ana Dahlia & Chef Riz Bercinta?

Gossip Ana Dahlia & Chef Riz Bercinta?

Tak elok nak bergossip banyak-banyak di bulan puasa ni. Sikit-sikit sudah la ya, nanti kurang pahala puasa. Budiey sekadar nak letak gambar pasangan artis yang katanya sedang hangat bercinta, pelakon Ana Dahlia dan Nazri; anak lelaki Chef Wan yang bergelar Chef Riz ni. Semalam, Budiey ada skodeng diorang di rakaman Melodi Raya 2011 di PWTC. Haaa kau, siap hadir dengan pakaian biru tua sedondon lagi tu. Romantik tak, uols?

Elok je pasangan ni, si Riz ni dah pun berusia 29 tahun, baik sangatlah langsungkan cepat-cepat ya. Korang memang serasi dan sepadan je. Lagi pun, dari segi kewangan dah stabil sebab anak teruna Chef Wan ini sudah punya restoran sendiri yang bernilai juta-juta RM yang diusahakan bersama 2 orang rakan kongsi; Restoran On The Table.

Ana Dahlia atau nama betulnya Diyana Mastura Jaafar pula apa kurangnya, sekarang namanya dah makin naik mencanak dan banyak juga drama yang dilakonkan oleh beliau, serta dulu pernah berposing seksi dalam filem Mantra. Rasanya Chef Wan mesti setuju kalau Ana jadi menantu, manis, lembut, sopan dan ayu je Ana ni.

Yang pastinya, berita pasal mereka bercinta ni akan keluar dalam majalah dan suratkhabar serta portal hiburan dalam sehari dua ni. Korang bacalah camna diorang boleh jatuh cinta dan kenal-kenal ni.

Ana Dahlia aktris, Ana Dahlia album, Ana Dahlia bergaya, Ana Dahlia berita, Ana Dahlia pelakon, Ana Dahlia bintang, Ana Dahlia filem, Ana Dahlia tv, Ana Dahlia foto, Ana Dahlia galeri, Ana Dahlia gaya, Ana Dahlia hebat, Ana Dahlia hiburan, Ana Dahlia hos, Ana Dahlia menarik, Ana Dahlia cantik, Ana Dahlia model, Ana Dahlia mtv, Ana Dahlia muzik, Ana Dahlia artis, Ana Dahlia tubuh seksi, Ana Dahlia terbaru, Ana Dahlia terkini, Ana Dahlia Web, Ana Dahlia gambar, Ana Dahlia foto, artis malaysia Ana Dahlia, gosip, bulan, puasa, puasa, Budiey, gambar, pasangan, artis, bercinta, pelakon, Ana Dahlia, Nazri, anak, lelaki Chef Wan, bergelar, Chef Riz