Tag Archives: karier

Memey Rampas Buah Hati Sari Yanti

Memey Rampas Buah Hati Sari Yanti,Awie mtv,Memey berita,Memey Web,MemeyMemeyMemey galeri, Memey foto, Memey portofolio, Memey album, Memey info, Memey filem,Memey terbaru, Memey pos,Memey surat, Memey mail, Memey model, Memey model antarabangsa,Memey bergaya, Memey hebat,Memey badan fit, ,Memey terkenal, Memey popular, Memey myspace,Memey youtube, Memey facebook, Memey friendster, Memey tagged, Memey yahoo massanger, Memey blog, Memey menarik, Memey unik,Memey wajah, Memey rahsia, Memey biodata, Memey hiburan, Memey terkini,Memey seksi, Memey misteri,

Memey Rampas Buah Hati Sari Yanti

memeysariz

Pasti ramai yang terkejut dengan tajuk berita di atas. Apa tidaknya, pelakon kontroversi Memey buat ‘perangai’ lagi. Kali ini dia cuba menggoda ‘buah hati’ Sari Yanti. Kasihan pula kepada Sari. Dia ini memang seorang yang lemah-lembut dan tidak suka mencari gaduh dengan orang lain. Mungkin sebab itu dia mudah menjadi mangsa buli kepada wanita lain. Tentang Memey, rasanya tidak perlulah penulis terangkan dia ini macamana orangnya. Satu ‘Malaya’ sudah tahu. Agak-agaknyalah, siapa yang akan memang dalam situasi ini?

Sudah tentu ramai yang mahu Sari menang, bukan? Iyelah, bukan ke dia baru sahaja bersatu dengan ‘buah hati’nya itu? Masih dalam suasana berbulan madu lagi. Jangan risau, buah hati yang maksudkan itu bukanlah suami kesayangan Sari, tetapi Ilham, buah hati Sari di dalam drama online terbaru yang berjudul ‘Mingguan Lelaki’.

Memey bukanlah sekeji yang anda fikirkan awal-awal tadi. Perlakuannya itu semata-mata mahu menjayakan watak Farah, seorang penyanyi popular yang sanggup melakukan apa sahaja untuk memastikan karier seninya terus bertahan.

Sari pula memegang watak Misha, seorang pensyarah ekonomi yang berkawan rapat dengan Ilham sejak kecil lagi. Tanpa pengetahuan Ilham, Misha rupa-rupanya menyimpan perasaan cinta terhadap dirinya.

Kasut Tinggi Serlah Keyakinan Izara

Kasut Tinggi Serlah Keyakinan Izara

AGAK pelik ketika menemu bual pelakon baru, Izara Aishah (gambar) kerana gadis berusia 19 tahun ini mahu menyembunyikan nama bapanya.

Kata Izara, dia bukan sengaja mahu berahsia tetapi kerana bapanya telah menasihati agar tidak mengaitkan nama keluarga dalam karier seninya.

Atas faktor itulah Izara terpaksa menerima hakikat nama keluarga tidak boleh dihebahkan kepada umum sekiranya dia benar-banar mahu serius dalam bidang seni.

“Saya seorang sahaja yang terlibat dalam karier seni ini, jadi keluarga tidak mahu mereka dikaitkan. Namun begitu, mereka tetap menyokong kerjaya saya dari belakang” kata Izara.

Antara drama yang pernah dilakonkannya adalah Keranamu Laila di TV3 dan Hantu Gigi di Astro Prima.

Berdarah kacukan Melayu-Pakistan, gadis cantik ini bukan sekadar dikenali sebagai pelakon, malah dia juga dikenali di pentas peragaan setelah memenangi tempat kedua pertandingan Dewi Remaja 2009/2010.

Selain itu, dia juga gemar menari namun tidak menjadikan aktiviti itu sebagai karier sepenuh masa sebaliknya sekadar suka-suka.

Mengorek kisah lamanya sewaktu di alam persekolahan, Izara merupakan seorang yang aktif dan sering menyertai pertandingan seni termasuklah berkebolehan melakukan persembahan tarian tradisional, hip hop dan Latin.

“Saya mula menari sejak berusia lima tahun dan tarian yang saya belajar adalah Bollywood daripada ibu saudara saya. Sekarang, saya masih mempelajari tarian daripada koreografer tetapi hanya sekadar suka-suka dan cara senaman untuk mengisi masa lapang. Lagipun saya lebih banyak menumpukan kepada karier lakonan” katanya kepada OopStarz!.

Kasut, Tinggi, Serlah, Keyakinan, Izara, pelik, menemubual, pelakon, baru, Izara Aishah, gadis, berusia, tahun, menyembunyikan, nama, bapanya, Izara, sengaja, mahu, berahsia, tetapi, kerana, menasihati, mengaitkan, nama, keluarga, karier, seninya, hiburan asia, hiburan melayu, hiburan malaysia, artis melayu, artis tempatan, web artis, foto artis, gambar artis, galeri artis, artis awek, gosip artis, Kasut Tinggi, Kasut Tinggi awek, Kasut Tinggi berita, Kasut Tinggi cantik, Kasut Tinggi cerita, Kasut Tinggi cinta, Kasut Tinggi foto, Kasut Tinggi gambar, Kasut Tinggi hiburan, Kasut Tinggi Indon, Kasut Tinggi Indonesia, Kasut Tinggi kl, Kasut Tinggi kontraksi, Kasut Tinggi malaysia, Kasut Tinggi Melayu, Kasut Tinggi musik, Kasut Tinggi pilihan, Kasut Tinggi video

Gambar Syafiq Pelakon Cili Padi

Gambar Syafiq Pelakon Cili Padi ,Syafiq musik, Syafiq mtv, Syafiq berita,Syafiq Web, Sophia galeri, Syafiq foto, Syafiq portofolio,Syafiq album,Syafiq info, Syafiq filem, Syafiq terbaru, Syafiq pos, Syafiq surat,Syafiq mail, Syafiq model, Syafiq model antarabangsa, Syafiq  bergaya, Syafiq menawan, Syafiq hebat, Syafiq tubuh cantik, Syafiq badan fit, Syafiq tubuh fit, Syafiq badan langsing, Syafiq terkenal, Syafiq popular, Syafiq myspace, Syafiq youtube, Syafiq facebook, Syafiq friendster, Syafiq tagged,  Syafiq yahoo massanger, Syafiq blog, Syafiq menarik, Syafiq unik, Syafiq wajah, Syafiq rahsia, Syafiq biodata, Syafiq hiburan, Syafiq terkini, Syafiq seksi.

Gambar Syafiq Pelakon Cili Padi

Siapa yang lahir sebelum tahun 1990 mesti korang pernah tengok drama bersiri kanak-kanak Cili Padi kat TV3 kan. Ala yang Jaafar Onn pon salah satu pelakonnya tuh, Melissa Saila masa zaman remaja dia. Mesti jugak korang kenal Syafiq yang montel-montel tuh atau nama betulnya Nik Fariz Nik Fadzil. Ni lah gambar terbaru dia. Kenapa dia tak teruskan karier die menjadi pelakon..??

syafiqheader

syafiq

gambar dulu

9f42c43bab8eb0455f56283

gambar kini