Tag Archives: karier

Gambar Syafiq Pelakon Cili Padi

Gambar Syafiq Pelakon Cili Padi ,Syafiq musik, Syafiq mtv, Syafiq berita,Syafiq Web, Sophia galeri, Syafiq foto, Syafiq portofolio,Syafiq album,Syafiq info, Syafiq filem, Syafiq terbaru, Syafiq pos, Syafiq surat,Syafiq mail, Syafiq model, Syafiq model antarabangsa, Syafiq  bergaya, Syafiq menawan, Syafiq hebat, Syafiq tubuh cantik, Syafiq badan fit, Syafiq tubuh fit, Syafiq badan langsing, Syafiq terkenal, Syafiq popular, Syafiq myspace, Syafiq youtube, Syafiq facebook, Syafiq friendster, Syafiq tagged,  Syafiq yahoo massanger, Syafiq blog, Syafiq menarik, Syafiq unik, Syafiq wajah, Syafiq rahsia, Syafiq biodata, Syafiq hiburan, Syafiq terkini, Syafiq seksi.

Gambar Syafiq Pelakon Cili Padi

Siapa yang lahir sebelum tahun 1990 mesti korang pernah tengok drama bersiri kanak-kanak Cili Padi kat TV3 kan. Ala yang Jaafar Onn pon salah satu pelakonnya tuh, Melissa Saila masa zaman remaja dia. Mesti jugak korang kenal Syafiq yang montel-montel tuh atau nama betulnya Nik Fariz Nik Fadzil. Ni lah gambar terbaru dia. Kenapa dia tak teruskan karier die menjadi pelakon..??

syafiqheader

syafiq

gambar dulu

9f42c43bab8eb0455f56283

gambar kini


Lagu Misha Omar – Bahasa Kalbu

Lagu Misha Omar, Misha Omar musik, Misha Omar mtv, Misha Omar berita, Misha Omar Web, Misha Omar galeri, Misha Omar foto, Misha Omar portofolio, Misha Omar album, Misha Omar info, Misha Omar filem, Misha Omar terbaru, Misha Omar pos, Misha Omar surat, Misha Omar mail.

Lagu Misha Omar – Bahasa Kalbu

[media id=46 width=500 height=400]

misha22

Nama : Samihah @ Aisah Bte Omar
Nama Artis : Misha Omar
Tarikh Lahir : 6hb Januari 1982
Makanan kegemaran anda : Ayam Goreng KFC.
Minuman kegemaran anda : Air Suam.
Warna kegemaran : Merah, Biru, Hitam, Putih.
Kenangan manis dalam karier : Apabila lagu Bunga-Bunga Cinta pertama kali ke udara di radio.
Kenangan pahit dalam karier anda : Apabila dikaitkan dengan gosip-gosip liar dan tak berasas.
Pelakon kegemaran anda : Rosyam Nor
Penyanyi kegemaran anda : Siti Nurhaliza, Liza Hanim, Dayang Nurfaizah, Celine Dion, Mariah Carey, Toni Braxton, Whitney Houston.
Tempat paling anda suka untuk diri sendiri: Bilik Air.
Negara impian anda untuk dilawati : Venice, Italy.
Sekiranya anda bukan dalam karier sekarang, apa agaknya kerjaya anda : Meneruskan kehidupan dan pengajian di UNITAR.
Kelemahan anda : Cepat panik dan cepat menangis.
Apakah yang membuat anda berasa sensitif : Apabila tiada orang mempedulikan perasan saya.
Peranan artis untuk membantu mengatasi masalah sosial di Malaysia : Artis sebagai role model yang terbaik perlu mempamerkan keperibadian yang baik.
Apakah visi anda untuk tahun 2003 : Mengukuhkan lagi kedudukan saya sebagai penyanyi yang berjaya.

Lagu Misha Omar – Dedebu Cinta

Lagu Misha Omar, Misha Omar musik, Misha Omar mtv, Misha Omar berita, Misha Omar Web, Misha Omar galeri, Misha Omar foto, Misha Omar portofolio, Misha Omar album, Misha Omar info, Misha Omar filem, Misha Omar terbaru, Misha Omar pos, Misha Omar surat, Misha Omar mail.

Lagu Misha Omar – Dedebu Cinta

[media id=45 width=500 height=400]

misha11

Nama : Samihah @ Aisah Bte Omar
Nama Artis : Misha Omar
Tarikh Lahir : 6hb Januari 1982
Makanan kegemaran anda : Ayam Goreng KFC.
Minuman kegemaran anda : Air Suam.
Warna kegemaran : Merah, Biru, Hitam, Putih.
Kenangan manis dalam karier : Apabila lagu Bunga-Bunga Cinta pertama kali ke udara di radio.
Kenangan pahit dalam karier anda : Apabila dikaitkan dengan gosip-gosip liar dan tak berasas.
Pelakon kegemaran anda : Rosyam Nor
Penyanyi kegemaran anda : Siti Nurhaliza, Liza Hanim, Dayang Nurfaizah, Celine Dion, Mariah Carey, Toni Braxton, Whitney Houston.
Tempat paling anda suka untuk diri sendiri: Bilik Air.
Negara impian anda untuk dilawati : Venice, Italy.
Sekiranya anda bukan dalam karier sekarang, apa agaknya kerjaya anda : Meneruskan kehidupan dan pengajian di UNITAR.
Kelemahan anda : Cepat panik dan cepat menangis.
Apakah yang membuat anda berasa sensitif : Apabila tiada orang mempedulikan perasan saya.
Peranan artis untuk membantu mengatasi masalah sosial di Malaysia : Artis sebagai role model yang terbaik perlu mempamerkan keperibadian yang baik.
Apakah visi anda untuk tahun 2003 : Mengukuhkan lagi kedudukan saya sebagai penyanyi yang berjaya.