Tag Archives: karier

Gambar Syafiq Pelakon Cili Padi

Gambar Syafiq Pelakon Cili Padi ,Syafiq musik, Syafiq mtv, Syafiq berita,Syafiq Web, Sophia galeri, Syafiq foto, Syafiq portofolio,Syafiq album,Syafiq info, Syafiq filem, Syafiq terbaru, Syafiq pos, Syafiq surat,Syafiq mail, Syafiq model, Syafiq model antarabangsa, Syafiq  bergaya, Syafiq menawan, Syafiq hebat, Syafiq tubuh cantik, Syafiq badan fit, Syafiq tubuh fit, Syafiq badan langsing, Syafiq terkenal, Syafiq popular, Syafiq myspace, Syafiq youtube, Syafiq facebook, Syafiq friendster, Syafiq tagged,  Syafiq yahoo massanger, Syafiq blog, Syafiq menarik, Syafiq unik, Syafiq wajah, Syafiq rahsia, Syafiq biodata, Syafiq hiburan, Syafiq terkini, Syafiq seksi.

Gambar Syafiq Pelakon Cili Padi

Siapa yang lahir sebelum tahun 1990 mesti korang pernah tengok drama bersiri kanak-kanak Cili Padi kat TV3 kan. Ala yang Jaafar Onn pon salah satu pelakonnya tuh, Melissa Saila masa zaman remaja dia. Mesti jugak korang kenal Syafiq yang montel-montel tuh atau nama betulnya Nik Fariz Nik Fadzil. Ni lah gambar terbaru dia. Kenapa dia tak teruskan karier die menjadi pelakon..??

syafiqheader

syafiq

gambar dulu

9f42c43bab8eb0455f56283

gambar kini


Anuar Zain – Sesucinya Cinta Mu

Anuar Zain – Sesucinya Cinta Mu, Anuar Zain musik, Anuar Zain mtv, Anuar Zain berita, Anuar Zain Web, Anuar Zain galeri, Anuar Zain foto, Anuar Zain portofolio, Anuar Zain album, Anuar Zain info, Anuar Zain filem, Anuar Zain terbaru, Anuar Zain pos, Anuar Zain surat, Anuar Zain mail.

Anuar Zain – Sesucinya Cinta Mu

[media id=93 width=500 height=400]

49


Bila ada orang menyebut Shahrul Anuar, tidak ramai yang mengenali si empunya badan. Namun apabila nama Anuar Zain disebut-sebut, ramai yang menoleh, malah ramai yang mengenali jejaka laris ini.

Anuar Zain dilahirkan pada 15 Februari 1970. Anuar Zain memulakan karier sebagai penyanyi dan penghibur sejak di bangku sekolah lagi. Pada awal usia kanak-kanaknya, Anuar Zain telah mampu pergi jauh mencipta nama besar di dalam industri muzik negara. Bergandingan dengan rakan seperjuangan Elina, mereka kemudiannya berjaya menjulang lagu yang masih melekat di ingatan semua orang, Kain Pelikat.

Berkat keindahan lagu Kain Pelikat, Anuar dan Elina melangkah lebih jauh lagi di dalam bidang nyanyian sehinggalah mereka remaja. Salah satu lagu popular di usia remaja mereka adalah Kesan Kelukaan. Lagu ini masih lagi berkumandang di corong radio Singapura. Lunak suara dan mantapnya gandingan mereka membuahkan hasil yang baik. Nama Anuar Zain dan Elina sentiasa meniti di bibir masyarakat, di antara penyanyi duet yang berjaya ketika itu. Namun entah kerana apa, gandingan mereka menyepi dan terus menyepi setelah bertahun-tahun bersama.

Anuar Zain kemudiannya mengambil keputusan membawa haluan diri dengan menyertai Syarikat Penerbangan Malaysia (MAS) sebagai Peramugara. Luasnya pengalaman Anuar bersama MAS, begitu juga luasnya peluang untuk Anuar memulakan semula langkah yang terhenti. Sesekali memenuhi undangan nyanyian jika ada kelapangan membuatkan Anuar terfikir untuk kembali ke dunia seni hiburan. Berkat keazaman Anuar, dan rindu yang mencengkam terhadap bidang nyanyian, mempertemukan Anuar dengan peluang yang dinanti-nantikan selama ini.

Anuar memulakan langkah pertama dengan menandatangani kontrak bersama Warner Music Malaysia, dan berjaya menghasilkan sebuah album yang berpotensi besar untuk menakluk industri yang berlabelkan namanya sendiri ‘ANUAR ZAIN’. Setelah sepuluh tahun menyepikan diri, album pertama yang muncul pada tahun 1998 boleh dikatakan sebagai ‘come back’ Anuar Zain ke dalam industri seni yang penuh cabaran. Memuatkan lagu-lagu berirama segar seperti ‘ Bila Resah, Tangisan Naluri Jangan Bersedih Lagi dan Musim Berlalu, berjaya menaikkan semula nama Anuar Zain di dalam industri seni. Namanya mula bermain di bibir para peminat dan pendengar. Pendengar yang dewasa bersama Anuar Zain, mula teringat kembali detik-detik awal pembabitan Anuar di dalam industri.

Lagu Misha Omar – Bahasa Kalbu

Lagu Misha Omar, Misha Omar musik, Misha Omar mtv, Misha Omar berita, Misha Omar Web, Misha Omar galeri, Misha Omar foto, Misha Omar portofolio, Misha Omar album, Misha Omar info, Misha Omar filem, Misha Omar terbaru, Misha Omar pos, Misha Omar surat, Misha Omar mail.

Lagu Misha Omar – Bahasa Kalbu

[media id=46 width=500 height=400]

misha22

Nama : Samihah @ Aisah Bte Omar
Nama Artis : Misha Omar
Tarikh Lahir : 6hb Januari 1982
Makanan kegemaran anda : Ayam Goreng KFC.
Minuman kegemaran anda : Air Suam.
Warna kegemaran : Merah, Biru, Hitam, Putih.
Kenangan manis dalam karier : Apabila lagu Bunga-Bunga Cinta pertama kali ke udara di radio.
Kenangan pahit dalam karier anda : Apabila dikaitkan dengan gosip-gosip liar dan tak berasas.
Pelakon kegemaran anda : Rosyam Nor
Penyanyi kegemaran anda : Siti Nurhaliza, Liza Hanim, Dayang Nurfaizah, Celine Dion, Mariah Carey, Toni Braxton, Whitney Houston.
Tempat paling anda suka untuk diri sendiri: Bilik Air.
Negara impian anda untuk dilawati : Venice, Italy.
Sekiranya anda bukan dalam karier sekarang, apa agaknya kerjaya anda : Meneruskan kehidupan dan pengajian di UNITAR.
Kelemahan anda : Cepat panik dan cepat menangis.
Apakah yang membuat anda berasa sensitif : Apabila tiada orang mempedulikan perasan saya.
Peranan artis untuk membantu mengatasi masalah sosial di Malaysia : Artis sebagai role model yang terbaik perlu mempamerkan keperibadian yang baik.
Apakah visi anda untuk tahun 2003 : Mengukuhkan lagi kedudukan saya sebagai penyanyi yang berjaya.