Tag Archives: Malah

Ferrari Milik Dr. Rozmey

Ferrari Milik Dr. Rozmey

Dr Rozmey kini bukan sahaja seorang yang disegani kerana memiliki kepandaian dalam bidang perniagaan malah berjaya dalam produk kesihatan yang dia terokai.

Ramai orang sudah yakin dengan produk keluarannya malah menganggap ianya sesuatu yang wajar dicuba jika anda mempunyai masalah kesihatan. Pemiliknya akan merasa itu satu perhargaan buat dirinya.

Dah namanya bos, jadi tak hairanlah kalau seorang bos memiliki sebuah kereta yang menjadi idaman setiap manusia yang dah punya kereta. Apatah lagi kereta berkenaan harganya hampir nak sejuta ringgit. Mesti best giler bila nek keta macam ni kan.

Dr Rozney kini memiliki kereta Ferrari. Oo. satu aset yang begitu mahal nampaknya. Plat nombor pun bukan calang-calang, mo puluh ribu juga harga tu plat. Tahniah lah bro dah memiliki kereta ini, kita apa boleh buat, tengok jek ler. Hehe.

Ferrari, Milik, Dr, Rozmey, kini, seorang, disegani, memiliki, kepandaian, bidang, perniagaan, malah, berjaya, produk, kesihatan, terokai, Ramai, orang, yakin, wajar, mempunyai, masalah, satu aset yang begitu mahal nampaknya. Plat, nombor, bukan, puluh, ribu, harga, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, atas, azimat, bakal, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan bf1, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan video

Sara Ali Jadi Buruan Pengarah Dan Penerbit

Sara Ali Jadi Buruan Pengarah Dan Penerbit

Walaupun masih baru dalam industri hiburan, nama Sari Ali semakin meniti di bibir peminat. Pakej lengkap yang dimiliki membuatkan gadis jelita ini mudah dilamar pengarah dan penerbit untuk membintangi karya mereka. Buktinya, tahun ini sahaja, sudah lima filem dibintanginya.

Menurut gadis berusia 20 tahun ini, sebagai orang baru dia sama sekali tidak menduga akan diberikan satu demi satu peluang lakonan meskipun hasil lakonannya masih belum dipertontonkan kepada khalayak ramai.

Akui tuah terletak pada matanya, Sara berkata, kebanyakan pengarah dan penerbit tertarik dengan matanya yang galak kerana ia dikatakan bersesuaian dengan karakter yang mereka inginkan.

“Saya tidak sangka peluang berlakon akan datang silih-berganti. Bagi saya, saya masih terlalu baru dan tidak dikenali pun tetapi pihak penerbit dan pengarah berani mempertaruhkan saya dalam lima filem itu. Alhamdulillah mungkin itu rezeki bagi kelebihan yang saya ada” katanya yang telah membintangi filem Sesuatu Yang Tertinggal, Penunggu Istana, Klip 3GP, Nur Kasih dan yang terbaru, Songlap.

Tidak sangka punya bakat

Menceritakan detik permulaan menceburi bidang hiburan tanah air, Sara bukanlah berasal daripada keluarga seni tetapi mula menceburi bidang lakonan setelah ditawarkan berlakon oleh seorang pengarah menerusi laman Facebook.

“Saya mendapat tawaran untuk berlakon filem Sesuatu Yang tertinggal pada Mac lalu. Pada mulanya saya hanya sekadar ingin mencuba nasib. Tetapi tak sangka, ia menjadi titik permulaan saya untuk berkecimpung dalam dunia seni. Sejak itu, saya mula didatangi pelbagai tawaran. Malah, kehidupan saya kini banyak berubah. Jadual harian saya juga padat dengan lakonan dan berada di set penggambaran” kata Sara.

Menurut Sara, lama-kelamaan minat dalam bidang lakonan semakin menebal dalam dirinya, malah sudah bersedia untuk semakin serius dan komited dalam bidang seni ini.

“Saya berterima kasih kepada pengarah, Asrulhisyam Ahmad, yang membuka peluang untuk saya berlakon. Apabila diterima untuk membintangi filem itu, saya sangka itu adalah lakonan pertama dan terakhir.

Namun, tidak sangka pula saya ditawarkan satu persatu filem selepas itu sehinggalah ke hari ini. Jadi buat masa ini saya mahu fokus dalam bidang lakonan kerana sudah semakin minat dan berasa teruja setiap kali berada di lokasi penggambaran” kata Sara yang turut meluahkan rasa gembira apabila filem lakonannya, Songlap, bakal ditayangkan pada Disember ini.

Sara, Ali, Jadi, Buruan, Pengarah, Penerbit, Menceritakan, detik, permulaan, menceburi, bidang, hiburan, tanah, air, berasal, keluarga, seni, tetapi, menceburi, bidang, lakonan, seorang, pengarah, menerusi, laman, Facebook, mendapat, tawaran, berlakon, filem, Mac, lalu, hanya, sekadar, mencuba, nasib, menjadi, titik, permulaan, saya, berkecimpung, dunia, seni, Sejak, mula,  pelbagai, tawaran, Malah, kehidupan, berubah, Jadual, harian, lakonan, berada, set, penggambaran

Gambar Raya Lisa Surihani, Yusry KRU

Gambar Raya Lisa Surihani, Yusry KRU

Begitulah hebatnya kuasa cinta, sehinggakan Hari Raya menjadikannya ianya sesuatu yang bermakna dan bererti, hubungan Lisa Surihani dan Yusry KRU sudah tidak asing lagi, kedua-duanya tidak pernah menafikan, malah sering kelihatan bersama.

Pada Hari Raya yang lalu, Lisa datang beraya di rumah Yusry pada hari raya pertama, manakala pada malam hari raya pertama Yusry sudah ke kampung Lisa di Gopeng, untuk beraya.

Lain pula ceritanya mengenai cinta mereka, Lisa sebagai kekasih yang begitu manja dan penyayang inginkan Yusry menyanyi depannya. Menyanyi boleh, sebab Yusry juga seorang penyanyi dan komposer.

Tapi Lisa mahu Yusry cipta lagu khas untuk Lisa agar lagu itu lebih istimewa dan bukti yang agung. Awuch. Jangan cemburu ya. 🙂

Gambar, Raya, Lisa Surihani, Yusry, KRU, kuasa, cinta, Hari, Raya, sesuatu, bermakna, bererti, hubungan, Lisa, Surihani, Yusry, KRU, asing, lagi, menafikan, malah, sering, kelihatan, bersama, Hari, Raya, lalu, Lisa, beraya, rumah, hari, raya, pertama, malam, kampung, Gopeng, beraya, manja penyayang, menyanyi, penyanyi, komposer, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan video