Tag Archives: Maya

Maya temui cinta baru di Paris

Maya temui cinta baru di Paris

SEPANJANG empat hari di Paris, Maya Karin nampak ceria. Senyuman pada wajah sentiasa terukir, maklumlah dapat berkunjung ke `kota cinta’, Paris.

Kunjungan ke Paris bukanlah pertama dan asing baginya, tapi kunjungan kali ini lebih bermakna bagi Maya.

Maya yang menjadi bintang tamu dalam rancangan Travelog AirAsia bersama Edd Radze sempat ditemubual mengenai kisah lalu yang sedikit sebanyak masih tersimpan di kotak fikirannya.

Kata Maya, semua gosip yang pernah dilempar dan dihadapinya biarlah berlalu. Walaupun tidak boleh dilenyapkan seratus peratus begitu sahaja, Maya percaya apa yang dialaminya adalah salah satu dugaan hidupnya.

“Kalau boleh saya tak mahu bercerita tentang masa lalu saya, kisah perkahwinan yang tinggal kenangan, gosip liar yang mengata saya sebagai perampas kekasih orang, bercinta secara senyap dengan VIP dan sebagainya.

“Perit sungguh semua itu, tidak semudah a,b dan c untuk melupakannya, tapi orang semua tidak tahu perasaan yang saya alami,” kata Maya yang ditemubual sewaktu mengikuti rombongan Travelog AirAsia ke Paris, Perancis, baru-baru ini.

Maka tidak hairanlah jika Maya Karin membawa diri sejak kebelakangan ini ke Amerika Selatan dan menghabiskan percutian ke pulau-pulau peranginan lain.

Menurut Maya, lama jugalah dia makan angin ke luar negara sebelum ke Paris gara-gara nak lari dari segala gosip panas.

“Ternyata ia berhasil, walaupun kenangan pahit masih berbekas di hati.

“Saya tidak mahu lagi menyebut nama-nama individu tertentu, takut nanti semuanya akan berulang lagi.

“Biarkan mereka gembira sekarang kerana dengan redanya gosip-gosip itu setidak-tidaknya diri dan nama mereka tidak disebut-sebut media lagi. Kasihan mereka kerana turut terlibat.”

Biarpun bergelar janda sekarang, dugaan yang dihadapinya semakin mencabar. Dalam waktu terdekat Maya masih belum memikirkan untuk mencari pengganti.

Maya, cinta, baru, Paris, SEPANJANG, empat, hari, Paris, Maya Karin, nampak, ceria, Senyuman, wajah, terukir, maklumlah, berkunjung, kota cinta, Travelog, AirAsia, Edd Radz, Maya temui foto, Maya temui galeri, Maya temui lagu, Maya temui manis, Maya temui melodi, Maya temui menawan, Maya temui mtv, Maya temui musik, Maya temui penjualan album, Maya temui penulis lagu, Maya temui photoshop, Maya temui popular, Maya temui rakaman, Maya temui terbaru, Maya temui terkini, Maya temui youtube, Majalah, Malaysia, manis

Nanu Baharuddin Pelihara Anjing?

Nanu Baharuddin Pelihara Anjing?

Memang panas, melahar dan sudah cukup menjadi bualan hangat orang dimana-mana dunia maya buat ketika ini. Menjadikan isu itu lebih sensitif lagi bila ianya menyangkut soal agama dan akidah.

Pembelaan/peliharaan anjing di dalam rumah/kediaman dikalangan umat Islam kini sudah semakin meningkat dan dibimbangi ianya boleh memberikan kesan terhadap institusi di dalam jati seorang muslim/muslimah. Kecuali dalam hal-hal yang diharuskan oleh syarak dengan syarat yang tertentu. Wallahualam.

Banyak isu yang dibahaskan dalam pemeliharan anjing ni, tak terkira perdebatannya. Kalau korang nak kepastian, sila rujuk kepada ustaz/ulama yang berdekatan yer.

Sebab kalau bukan dari golongan ini, pasti jawapan standart yang dikeluarkan adalah ‘pelihara anjing tidak haram, cuma perlu samak jer’. Huhu. Kan bagus bela kucing, binatang kesayangan Rasulullah SAW.

Nanu Baharuddin, Pelihara, Anjing, panas, melahar, sudah, cukup, bualan, hangat, dunia, maya, ketika, sensitif, menyangkut, soal, agama, akidah, Elai galeri, Nanu Baharuddin hiburan, Nanu Baharuddin info, Nanu Baharuddin mail, Nanu Baharuddin menarik, Nanu Baharuddin misteri, Nanu Baharuddin model, Nanu Baharuddin mtv, Nanu Baharuddin myspace, Nanu Baharuddin popular, Nanu Baharuddin portofolio, Nanu Baharuddin pos, Nanu Baharuddin rahsia, Nanu Baharuddin seksi, Nanu Baharuddin semasa kecil, Nanu Baharuddin surat, Nanu Baharuddin tagged, Nanu Baharuddin terbaru, Nanu Baharuddin terkenal, Nanu Baharuddin terkini, Nanu Baharuddin unik, Nanu Baharuddin wajah, Nanu Baharuddin Web, syarak, muslim, muslimah, bela. kucing, binatang, kesayangan, Rasulullah, SAW

Aksi Intim Aaron Aziz & Maya Karin Dalam Ombak Rindu

Aksi Intim Aaron Aziz & Maya Karin Dalam Ombak Rindu

Gambar intim ni kalau orang yang tak ambil tau pasal dunia hiburan memang terkejut beruk. Hohoho.. Yela, memang luar biasa kalau dapat gambar artis Malaysia yang tengah bercengkerama atas katil.

Lepas tu nak-nak pulak, gambar Aaron Aziz dengan Maya Karin pulak tu. Hohoho!

Ini merupakan beberapa adegan panas di antara watak diorang berdua dalam filem yang baka keluar nanti, Ombak Rindu. Filem ni dihasilkan berdasarkan sebuah novel nukilan Fauziah Ashari.

Maya Karin yang memegang watak Izzah, seorang yatim piatu yang dilacur oleh bapa saudara dia sendiri. Aaron pula memegang watak Hariz. Macam best jee cerita ni. Hohoh! Bakal dipertimbangkan untuk tengok bila dah keluar nanti.

Aaron Aziz, Aaron Aziz artis, Aaron Aziz berita, Aaron Aziz selebriti, Aaron Aziz filem, Aaron Aziz foto, Aaron Aziz hiburan, Aaron Aziz artis antarabangsa, Aaron Aziz gambar, Aaron Aziz web, Aaron Aziz foto, Aaron Aziz lelaki kacak, Aaron Aziz tv, Aaron Aziz pelakon, Aaron Aziz penyanyi, Aaron Aziz pemuzik, Aaron Aziz skandal, Aaron Aziz kekasih, Aaron Aziz, Gambar, intim, dunia hiburan, memang, luar, biasa, gambar, artis, Malaysia, bercengkerama, atas katil, Aaron, Aziz, Maya, Karin, Aksi, Intim, Aaron Aziz, Maya Karin, Dalam, Ombak Rindu