Tag Archives: Nanu Baharuddin info

Nanu Baharuddin, Ady Putra buat aksi panas!

Nanu Baharuddin, Ady Putra buat aksi panas!

Umur dah 40 tahun tapi Nanu Baharuddin nampak macam anak dara umur 20 tahun dengan fesyen rambut pendeknya nie (dengan bantuan make up la). Inilah wajah terbaru Nanu sempena dengan drama Spa Q.

Sekali tengok nampak macam Bunga Citra Lestari pun ada gak. Secara ikhlas, kami lagi suka Nanu yang berambut panjang. Baru gadis Melayu gitu ~~~

Siapa tidak kenal dengan pengacara dan juga pelakon, Nanu Baharudin yang sekejap ada sekejap ada. Kalau tidak silap, Nanu dan Ady Putra telah pun melakukan aksi panas atau aksi ranjang mereka.

Wow, memang amat menarik dan terkejut apabila mendengarnya. Jarang-jarang dengar berita seperti ini. Apatah lagi Ady Putra merupakan seorang suami. Nanu pula buat untuk pertama kalinya melakukan aksi itu.

Tapi jangan fikir yang lain-lain pula, mereka berdua buat aksi panas tu dalam sebuah babak untuk filem Haq yang bakal ditayangkan pada 27 Januari 2011 tahun depan. Kata Nanu, adegan tersebut merupakan pengalaman pertamanya melakonkan aksi ranjang setelah 20 tahun bergelar pelakon.

Semasa latihan adegan itu sahaja Nanu sudah berpeluh-peluh kerana takut, cemas dan gementar terutama berdepan dengan Adi Putra. Namun filem ini sudah/masih lepas dari tapisan Lembaga Penpisan Filem (LPF).

Nanu Baharuddin, Nanu Baharuddin foto, Nanu Baharuddin web, Nanu Baharuddin info, Nanu Baharuddin maklumat, Nanu Baharuddin hiburan, Nanu Baharuddin misteri, Nanu Baharuddin berita, Nanu Baharuddin filem, Nanu Baharuddin malaysia, Nanu Baharuddin kawan, Nanu Baharuddin artis, Nanu Baharuddin bf1

Nanu Baharuddin Pelihara Anjing?

Nanu Baharuddin Pelihara Anjing?

Memang panas, melahar dan sudah cukup menjadi bualan hangat orang dimana-mana dunia maya buat ketika ini. Menjadikan isu itu lebih sensitif lagi bila ianya menyangkut soal agama dan akidah.

Pembelaan/peliharaan anjing di dalam rumah/kediaman dikalangan umat Islam kini sudah semakin meningkat dan dibimbangi ianya boleh memberikan kesan terhadap institusi di dalam jati seorang muslim/muslimah. Kecuali dalam hal-hal yang diharuskan oleh syarak dengan syarat yang tertentu. Wallahualam.

Banyak isu yang dibahaskan dalam pemeliharan anjing ni, tak terkira perdebatannya. Kalau korang nak kepastian, sila rujuk kepada ustaz/ulama yang berdekatan yer.

Sebab kalau bukan dari golongan ini, pasti jawapan standart yang dikeluarkan adalah ‘pelihara anjing tidak haram, cuma perlu samak jer’. Huhu. Kan bagus bela kucing, binatang kesayangan Rasulullah SAW.

Nanu Baharuddin, Pelihara, Anjing, panas, melahar, sudah, cukup, bualan, hangat, dunia, maya, ketika, sensitif, menyangkut, soal, agama, akidah, Elai galeri, Nanu Baharuddin hiburan, Nanu Baharuddin info, Nanu Baharuddin mail, Nanu Baharuddin menarik, Nanu Baharuddin misteri, Nanu Baharuddin model, Nanu Baharuddin mtv, Nanu Baharuddin myspace, Nanu Baharuddin popular, Nanu Baharuddin portofolio, Nanu Baharuddin pos, Nanu Baharuddin rahsia, Nanu Baharuddin seksi, Nanu Baharuddin semasa kecil, Nanu Baharuddin surat, Nanu Baharuddin tagged, Nanu Baharuddin terbaru, Nanu Baharuddin terkenal, Nanu Baharuddin terkini, Nanu Baharuddin unik, Nanu Baharuddin wajah, Nanu Baharuddin Web, syarak, muslim, muslimah, bela. kucing, binatang, kesayangan, Rasulullah, SAW