Tag Archives: Pakai

Pakaian Amanda Imani serupa Miera Leyana?

Pakaian Amanda Imani serupa Miera Leyana?

Hai artis baru sekarang ni dah makin berani mengalahkan artis-artis yang lama. Dari segi pakaian memanglah satu yang dibanggakan, apatah lagi bila artis tersebut mendapat sponser untuk pakai baju yang digunakan.

Penyanyi baru Amanda Imani berani menggunakan fesyen seksi yang terkini di suatu majlis baru-baru ini. Dari bawah nampak cantik, tapi dari atas, alamak~..

Jangan jadi kes macam Miera Leyana yang berpakain lebih kurang macam ni lepas tu kena caci maki dah la oleh orang yang prihatin terhadap budaya ketimuran.. huhu.

artis, baru, sekarang, makin, berani, mengalahkan, artis-artis, pakaian, dibanggakan, apatah sponser, pakai, baju Penyanyi, baru, Amanda Imani, berani, fesyen, seksi, terkini, majlis, bawah, nampak, cantik, atas, serupa, Miera Leyana, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis bf1, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, awek, banget, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan bf1, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan video, gambar artis, hiburan, Hiburan cinta

Petani marah Rihanna pakai bikini

Petani marah Rihanna pakai bikini

Ekoran memakai coli, seluar dalam berwarna merah dan mendedahkan payu dara, bintang pop Rihanna telah diusir dari ladang milik seorang petani di Ireland Utara.

Tindakan drastik itu dilakukan kerana petani itu marah melihat Rihanna memakai bikini semasa sesi penggambaran muzik videonya.

Rihanna, 23, sedang menjalani penggambaran muzik video single terbarunya, We Found Love di sebuah ladang milik petani tersebut di bandar Bangor, timur Belfast pada Isnin lalu.

Namun, petani itu, Alan Graham memutuskan penyanyi popular itu bertindak keterlaluan apabila dia melucutkan pakaiannya sekali gus mendedahkan bikini kecil berwarna merah yang dipakainya.

Akhbar-akhbar Ireland menyatakan Rihanna turut mendedahkan payu daranya buat seketika.

Melihat aksi menjolok mata berlaku di ladangnya, petani berusia 61 tahun itu yang sebelum ini membenarkan sesi penggambaran itu dilakukan, segera turun dari traktornya dan menyuruh bintang pop itu kembali memakai pakaiannya.

“Perbuatannya itu tidak sesuai. Dia tahu saya seorang penganut Kristian yang patuh,” kata Graham.

“Kami berjabat tangan dan dia kemudian beredar dari tanah saya secara baik,” tambahnya

Petani, marah, Rihanna, pakai, bikini, seluar, dalam, berwarna, merah, mendedahkan, payu dara, bintang, pop, Rihanna, ladang, Ireland Utara, drastik, sesi, penggambaran, muzik, videonya, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan video, gara, hiburan, Hiburan cinta, hiburan jepun, hiburan korea, hiburan malaysia, hiburan melayu, Rihanna Korea, Rihanna bintang pop, Rihanna gambar, Rihanna Indon, Rihanna Indonesia, Rihanna kl, Rihanna kontraksi, Rihanna malaysia, Rihanna Melayu, Rihanna pilihan, Rihanna video

Jue artis simbol seks?

Jue artis simbol seks?

Lari daripada persoalan cinta, Jue turut dijolok soalan pedas, adakah dia bangga dengan gelaran aktres simbol seks Malaysia memandangkan susuk tubuhnya yang ‘menggiurkan’ itu dan mendapat perhatian ramai lelaki?

“Saya tak pernah anggap diri saya sebagai artis simbol seks Malaysia. Tapi, apabila orang tengok air muka dan bentuk tubuh saya, mereka mula melemparkan pelbagai tanggapan negatif. Saya pakai baju kurung pun, orang masih melihat saya seksi.

Pun begitu, saya hargai pemberian Tuhan, terpulang kepada orang ramai nak menilai saya dari sudut positif atau sebaliknya.

“Bagi saya, fizikal luaran sekadar bonus, yang penting untuk masa depan ialah hati perlu bersih dan menggunakan akal fikiran dengan bijak supaya orang boleh menghormati kita seadanya.

Saya bersyukur kerana sentiasa mendapat kepercayaan pengarah dan penerbit menjayakan produk mereka, tapi saya tetap berhati-hati terima tawaran supaya mereka tidak mengeksploitasikan diri saya,” kata Jue mengakhiri perbualan.

Jue, artis, simbol, seks, Lari, persoalan, cinta, Jue, turut, pedas, bangga, gelaran, aktres, simbol, seks, Malaysia, memandangkan, susuk, tubuhnya, menggiurkan, mendapat, perhatian, ramai, lelaki, bentuk, tubuh, saya, mula, tanggapan, negatif, pakai, baju, kurung, pun, masih, melihat,  seksi, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan bf1, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu