Tag Archives: Rozita Che Wan seksi

Gambar Rozita Che Wan Mac 2011

Gambar Rozita Che Wan Mac 2011

Rozita Abu Bakar @ Che Wan, dilahirkan pada 9 Mac 1974 dan berasal dari Alor Setar, Kedah. Anak kedua daripada tujuh beradik ini menyertai Penerbangan Malaysia (MAS) sebagai pramugari pada 1992 dan bertugas kira-kira tiga tahun. Selepas meninggalkan MAS, dia menyertai kegiatan modeling selama enam bulan.

Tidak lama kemudian, dia bertemu jodoh dengan juruterbang MAS, Azuar Effendy Zulkaply, 36, apabila disatukan secara sah pada 26 Ogos 1995. Namun, jodoh mereka tidak berkekalan apabila bercerai secara sah pada 8 Mei 2003. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan dua cahaya mata – Ammar Effendy, 12, dan Aniq Ezzra, 10.

Rozita bergerak aktif sebagai pelakon drama mulai 2005 bersama adiknya, Ayu Raudhah. Namun sebelum itu dia pernah bertugas di sebuah firma arkitek selama setahun. Drama pertama lakonannya ialah Cinta Terhalang. Sehingga kini, Rozita sudah membintangi lebih 50 judul drama TV. Bagi 2007, dia sudah menjayakan kira-kira 19 drama.

Antara drama lakonan beliau ialah Manjalara, Sesuci Cinta Sofia, Jelatang, Susuk 2. Selain itu, beliau juga terlibat dalam bidang pengiklanan seperti iklan Petronas, iklan 999, iklan Rorine dan sebagainya.

Gambar Rozita Che Wan kali ni satu keping jerk. Tak lah banyak mana pun. Cuma nak dikongsikan, mana tahu ada peminat RCW kat sini. Almaklumlah takde khabar berita apa-apa mengenai RCW, mungkin terlalu sibuk kot.

Berita mengenai perkhabaran persaraannya pun rasanya cuma tinggal cerita, RCW masih lagi berlakon. Aishh. Apa-apa lah RCW, semoga RCW berbahagia sahajalah. Gambar dibawah ni diambil ketika satu majlis acara modeling awal bulan ini. Nampak RCW seperti orang muda.

Urat kat tangan tak nampak pun. Muda lah tu kan masih. Hehe.

Gambar Rozita Che Wan Mac 2011, Rozita Che Wan,Rozita Che Wan artis,Rozita Che Wan pelakon,Rozita Che Wan blog, Rozita Che Wan seksi, Rozita Che Wan skirt,Rozita Che Wan foto,Rozita Che Wan terbaru,Rozita Che Wan umur,video Rozita Che Wan,Rozita Che Wan panas,tudung Rozita Che Wan,skandal Rozita Che Wan,youtube Rozita Che Wan,Rozita Che Wan telanjang,Rozita Che Wan mantap,wajah Rozita Che Wan,info Rozita Che Wan,wiki Rozita Che Wan,Rozita Che Wan menawan, Rozita Che Wan filem,Rozita Che Wanpos,filem Rozita Che Wan,lahirkan, berasal, Alor Setar, Kedah, tujuh beradik, penerbangan Malaysia(MAS), pramugari, bertugas, modeling, enam, bulan,berlakon, Rozita Che Wan selebriti,Rozita Che Wan aktres,Rozita Che Wan bintang,Rozita Che Wan aktif,Rozita Che Wan gambar,Rozita Che Wan cerai,mac

Rozita Che Wan Makin Mahal? 50K Untuk Satu Filem

Rozita Che Wan Makin Mahal? 50K Untuk Satu Filem

Terkejut beruk juga bila baca bayaran yang didemand oleh si janda panas Rozita Che Wanuntuk berlakon dalam filem Dimensi Cinta. 50 ribu ringgit tue beb. Satu angka yang besar lebih-lebih lagi bila lakonan tersebut hanya untuk 6 babak.

Nak tak nak terpaksalah pengarah filem Dimensi Cinta, Eddie Pak mengambil pelakon lain untuk menggantikan Rozita Che Wan. Dengar cerita penggantinya ialah Catriona Ross. Nasib baik tak diambiknya si Azizah Mahzan tue.

Kalau untuk 6 babak filem dah 50 ribu ringgit, berapa agak-agaknya duit hantaran yang perlu disediakan oleh Dato’-Dato’ di luar sana yang dah meleleh air liur tengok body mantap si Rozita Che Wan nie? Sila buat perkiraan anda sendiri.

 

Rozita Che Wan aktris, Rozita Che Wan album, Rozita Che Wan bergaya, Rozita Che Wan berita, Rozita Che Wan pelakon, Rozita Che Wan bintang, Rozita Che Wan filem, Rozita Che Wan tv, Rozita Che Wan foto, Rozita Che Wan galeri, Rozita Che Wan gaya, Rozita Che Wan seksi, Rozita Che Wan hiburan, Rozita Che Wan hos, Rozita Che Wan menarik, Rozita Che Wan cantik, Rozita Che Wan model, Rozita Che Wan mtv, Rozita Che Wan muzik, Rozita Che Wan artis, Rozita Che Wan terbaru, Rozita Che Wan terkini, Rozita Che Wan Web, Rozita Che Wan gambar, Rozita Che Wan foto, panas,koleksi, terkini, bayaran, demand, janda, Rozita, Che Wan, berlakon, filem, Dimensi, Cinta, ringgit, beb, satu, angka, besar, lakonan, pengarah, filem, Dimensi, Cinta, Eddie, pelakon, Rozita Che Wan, Dengar Catriona Ross, Azizah, Mahzan

Gambar Azza Elite, Rozita Che Wan Seksi

Gambar Azza Elite, Rozita Che Wan Seksi

Pada Konsert Akhir Akademi Fantasia (AF8) Rozita Che Wan pun turut datang.

Tapi pakaiannya, memanglah cantik dan mengiurkan, tetapi skirt pendek paras atas lutut yang bila duduk menyerlahkan keputihan pehanya tak berapa elok pada pandangan.

Lagipun Rozita Che Wan baru saja pulang dari umrah, bukankah lebih elok jika memakai pakaian yang lebih sopan.

Kalau boleh bila balik dari menunaikan ibadat, pakaian kenalah jaga sikit. Ialah seolah-olah umrah tu pergi melancong pula bila balik penampilan tidak dijaga.

Bukan saja Rozita yang seksi, Azza bekas anggota kumpulan Elite pun bukan main sakan lagi gayanya.

Kalau skirt Rozita pendek, Azza punya lagi pendek. Kalau iya pun nak bergaya, fikirkanlah kesesuaian majlis. Kalau boleh bila pergi ke majlis yang ramai peminat, berpada-padalah sikit bergaya.

Apatah lagi masa AF8 hari itu, sebahagian besar penontonnya remaja dan orang muda. Bukan apa nanti jadi bahan mengata pula.

Rozita Che Wan musik, Rozita Che Wan mtv, Rozita Che Wan berita, Rozita Che Wan Web, Rozita Che Wan galeri, Rozita Che Wan  foto, Rozita Che Wan penulis lagu, Rozita Che Wan info, Rozita Che Wan filem, Rozita Che Wan terbaru, Rozita Che Wan album, Rozita Che Wan aktris, Rozita Che Wan fesyen, Rozita Che Wan model, Rozita Che Wan model antarabangsa, Rozita Che Wan bergaya, Rozita Che Wan menawan, Rozita Che Wan hebat, Rozita Che Wan tubuh cantik, Rozita Che Wan badan fit, Rozita Che Wan tubuh fit, Rozita Che Wan badan langsing, Rozita Che Wan  terkenal, Rozita Che Wan popular, Rozita Che Wan myspace, Rozita Che Wan youtube, Rozita Che Wan Pop, Rozita Che Wan  penari, Rozita Che Wan tagged,Rozita Che Wan yahoo massanger, Rozita Che Wan  blog, Rozita Che Wan menarik, Rozita Che Wan unik, Rozita Che Wan wajah, Rozita Che Wan rahsia, Rozita Che Wan biodata, Rozita Che Wan hiburan, Rozita Che Wan  terkini, Rozita Che Wan seksi, Rozita Che Wan gaya