Tag Archives: Rumah

Shikin ada masalah ke?

Shikin ada masalah ke?

Beberapa kali juga Che Li nampak penyanyi dangdut Shikin hadir ke majlis rumah terbuka dengan hanya ditemani anaknya sahaja. Mengapa tak bersama suami?

Tak lama dulu ada juga khabar tak baik pasal mereka yang dikatakan mengalami masalah. Tapi selepas itu Che Li ada jumpa mereka dalam satu majlis bersama-sama. Sahlah cerita tak elok pasal rumah tangga mereka tidak benar.

Tapi baru-baru ini ada juga orang industri tanyakan Che Li pasal mereka. Che Li kata tak tahu sajalah sebab daripada pertemuan lalu itu Che Li buat andaian mereka masih rukun dan tiada masalah.

Bila bertemu Shikin tu, Che Li ada buat-buat tanya. Shikin hanya tergelak mengatakan suaminya bekerja pada hari itu. Sebab itu tak dapat nak bersama-sama menghadiri majlis rumah terbuka anjuran rakan-rakan media. Semasa hadir ke rumah terbuka seorang rakan artis pun Shikin kelihatan bersama anak dan rakannya.

Bila dibuat-buat tanya lagi Shikin ada buka mulut sedikit. Daripada apa yang dicakapkannya… bunyinya macam ada sedikit masalah. Tapi belumlah parah sebab mereka masih lagi tinggal bersama.

Shikin, ada, masalah, Beberapa, kali, Che Li, nampak, penyanyi, dangdut, hadir, majlis, rumah, terbuka, hanya, temani, anaknya, khabar, mereka, mengalami, masalah, selepas, satu, majlis, bersama, Sahlah, cerita, pasal, rumah, tangga, benar, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, asam pedas ikan, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan bf1, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan

Gambar Rumah Terbuka Fasha Sandha

Gambar Rumah Terbuka Fasha Sandha

Baru-baru ni Fasha Sandha ada buka open house sempena Aidilfitri di rumahnya kat Penang. Tip top ada gambar dari empunya blog CuteCarry.com.

Kata penulis tue, tema masa itu adalah ungu. Memang meriah lah juga suasana ketika itu, peminat-peminat, artis-artis termasuk Rebecca juga turut hadir. Tidak ketinggalan ibu Fasha Sandha juga turut ada.

Gambar, Rumah, Terbuka, Fasha, Sandha, Fasha Sandha, buka, open, house, sempena, Aidilfitri, rumahnya, Penang, Tip top, empunya, blog, CuteCarry.com, penulis, tema, masa, ungu, Memang, meriah, suasana, peminat-peminat, artis, Rebecca, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan bf1, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu

Gambar Marsha Kelihatan Sihat dan Cantik!

Gambar Marsha Kelihatan Sihat dan Cantik!

Marsha baru-baru ini ditemui ketika dia menghadiri majlis rumah terbuka yang dianjurkan oleh Alibi Music Sdn. Bhd. Memang sungguh ayu dan cantik sekali Marsha ketika itu, bahkan dirinya sangat sihat selepas cerita 2 minggu yang lalu dimana dia dianggap menelan 30 biji pil.

Tapi isu itu adalah dusta semata-mata. Marsha memberitahu ketika sidang media waktu itu, sebenarnya dia mengalami kemalangan kecil apabila telah terlanggar pembahagi jalan. Namun Marsha masih dapat terus memandu sehinggalah tiba di kediamannya.

Kemudian ketika berada di kawasan parkir, tiba-tiba Marsha pengsan dan apabila sedar Marsha telah berada di hospital. Itu sahaja cerita sebenar daripada Marsha, selain menafikan pengsan kerana putus cinta. Memang diakui Marsha, yang dia dan kekasihnya (orang Melayu dan Islam) sudah putus cinta beberapa minggu sebelum itu.

Gambar, Marsha, Kelihatan, Sihat, Cantik, Marsha, menghadiri, majlis, rumah, terbuka, Alibi, Music, Sdn, Bhd, sungguh, ayu, sihat, selepas, cerita, minggu, menelan, biji, pil, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan bf1, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu