Tag Archives: terkini

Rozita Che Wan Makin Mahal? 50K Untuk Satu Filem

Rozita Che Wan Makin Mahal? 50K Untuk Satu Filem

Terkejut beruk juga bila baca bayaran yang didemand oleh si janda panas Rozita Che Wanuntuk berlakon dalam filem Dimensi Cinta. 50 ribu ringgit tue beb. Satu angka yang besar lebih-lebih lagi bila lakonan tersebut hanya untuk 6 babak.

Nak tak nak terpaksalah pengarah filem Dimensi Cinta, Eddie Pak mengambil pelakon lain untuk menggantikan Rozita Che Wan. Dengar cerita penggantinya ialah Catriona Ross. Nasib baik tak diambiknya si Azizah Mahzan tue.

Kalau untuk 6 babak filem dah 50 ribu ringgit, berapa agak-agaknya duit hantaran yang perlu disediakan oleh Dato’-Dato’ di luar sana yang dah meleleh air liur tengok body mantap si Rozita Che Wan nie? Sila buat perkiraan anda sendiri.

 

Rozita Che Wan aktris, Rozita Che Wan album, Rozita Che Wan bergaya, Rozita Che Wan berita, Rozita Che Wan pelakon, Rozita Che Wan bintang, Rozita Che Wan filem, Rozita Che Wan tv, Rozita Che Wan foto, Rozita Che Wan galeri, Rozita Che Wan gaya, Rozita Che Wan seksi, Rozita Che Wan hiburan, Rozita Che Wan hos, Rozita Che Wan menarik, Rozita Che Wan cantik, Rozita Che Wan model, Rozita Che Wan mtv, Rozita Che Wan muzik, Rozita Che Wan artis, Rozita Che Wan terbaru, Rozita Che Wan terkini, Rozita Che Wan Web, Rozita Che Wan gambar, Rozita Che Wan foto, panas,koleksi, terkini, bayaran, demand, janda, Rozita, Che Wan, berlakon, filem, Dimensi, Cinta, ringgit, beb, satu, angka, besar, lakonan, pengarah, filem, Dimensi, Cinta, Eddie, pelakon, Rozita Che Wan, Dengar Catriona Ross, Azizah, Mahzan

Pakaian Amanda Imani serupa Miera Leyana?

Pakaian Amanda Imani serupa Miera Leyana?

Hai artis baru sekarang ni dah makin berani mengalahkan artis-artis yang lama. Dari segi pakaian memanglah satu yang dibanggakan, apatah lagi bila artis tersebut mendapat sponser untuk pakai baju yang digunakan.

Penyanyi baru Amanda Imani berani menggunakan fesyen seksi yang terkini di suatu majlis baru-baru ini. Dari bawah nampak cantik, tapi dari atas, alamak~..

Jangan jadi kes macam Miera Leyana yang berpakain lebih kurang macam ni lepas tu kena caci maki dah la oleh orang yang prihatin terhadap budaya ketimuran.. huhu.

artis, baru, sekarang, makin, berani, mengalahkan, artis-artis, pakaian, dibanggakan, apatah sponser, pakai, baju Penyanyi, baru, Amanda Imani, berani, fesyen, seksi, terkini, majlis, bawah, nampak, cantik, atas, serupa, Miera Leyana, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis bf1, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, awek, banget, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan bf1, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan video, gambar artis, hiburan, Hiburan cinta

Fesyen Tudung Fida yang Terkini

Fesyen Tudung Fida yang Terkini

Episod duka mengenai penyebaran gambar tak bertudung Fida baru-baru ini telah diakui ianya kesilapan besar kekasihnya Mamat yang meng-upload gambar berkenaan di laman sosial, melalui media online.

Kita lupakan kisah itu, sebab benda itu tidak disengajakan dan bukan untuk memburukan imej Fida, Fida semamngnya seorang yang baik.

Lain pula cerita mengenai Fida kali ini. Biasalah orang dah famous, mesti ada sahaja cerita mengenai dirinya. Fida baru-baru ni menyertai MASiF 2011 yang berlangsung selama tiga hari di KLCC hujung minggu lalu. Fida kelihatan seperti Dato’ Siti Nurhaliza dari segi penampilannya.

Yang tu xpa lah, dah jadi trend masa kini. Tapi Fida sepertinya dah mula mendedahkan sedikit demi sedikit kepada umum mengenai dirinya.

Fesyen, Tudung, Fida, Terkini, episod, duka, penyebaran, gambar, bertudung, kesilapan, besar, Kita, lupakan, kisah, sengajakan, bukan, memburukan, imej, semamng, seorang, baik, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis antarabangsa, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, famous, menyertai, MASiF, berlangsung, selama, tiga, KLCC, hujung, minggu,  kelihatan, Dato, Siti, Nurhaliza, segi, penampilannya