Tag Archives: utama

Lisa Surihani di Majalah EH! Oktober 2011

Lisa Surihani di Majalah EH! Oktober 2011

Majalah EH! Oktober 2011 kali ni menampilkan Lisa Surihani sebagai cover utama majalah berkenaan. Sampaikan tak dikenali wajah Lisa ketika menjadi cover majalah berkenaan. Lihat sahaja lah gambar dibawah ni, sungguh anda merasakan sesuatu kelainan kan, padahal ianya Lisa. Haha. Kuasa Photoshop lagi, kita tertipu..

Lisa, Surihani, Majalah, EH, Oktober, Majalah EH, menampilkan, Lisa Surihani, cover, utama,  wajah, gambar, sesuatu, kelainan, padahal, Kuasa, Photoshop, tertipu, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis bf1, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan bf1, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu

Shera buat persiapan kahwin

Shera buat persiapan kahwin

Nampaknya debaran untuk bergelar seorang isteri semakin dirasai pelakon dan pengacara, Nur Syahirah Aiyob atau Shera Ayob, 26, yang akan melangsungkan perkahwinannya, 20 November ini.

Seperti pasangan lain, Shera juga menginginkan hari bersejarahnya dengan pelakon utama drama siri Juvana, Zahiril Adzim itu diraikan dalam satu majlis yang sempurna.

Kelmarin, ketika ditemui dalam program Seniman Prihatin 1Malaysia anjuran Biro Tata Negara di bawah Jabatan Perdana Menteri, Shera berkata, dia kini sibuk melakukan persiapan perkahwinannya.

“Saya terpaksa kurangkan berlakon drama mahupun filem kerana sibuk melakukan persiapan perkahwinan yang bermula sejak bulan lalu. Memandangkan Zahiril sibuk dengan karier lakonannya, jadi saya rela hati mengalah dan mengambil alih tugas itu. Tetapi Zahiril tidak bersikap lepas tangan kerana dia akan turut sama-sama melakukannya jika ada kelapangan” katanya yang kini menjalani penggambaran untuk sebuah program di TV3.

Shera berkata, dia akan meneruskan kariernya sebagai pelakon selepas selesai majlis perkahwinannya tahun depan dan harapannya itu tidak dihalang oleh bakal suaminya.

Walaupun sibuk dengan tugas dan persiapan perkahwinan, Shera masih tidak dapat lari daripada kontroversi yang mengatakan pelakon filem Karak ini seorang yang sombong apabila namanya sudah berada di tangga populariti.

Ketika ditanyakan hal itu, Shera sama sekali tidak menduga lalu menyangkal tohmahan itu.

“Mungkin cerita itu timbul apabila saya ada terlepas pandang sesuatu perkara. Jika ia mengenai bagaimana saya melayan orang yang tidak dikenali, pada awal pertemuan atau perbualan itu mungkin saya agak malu tetapi jika sudah biasa, pasti tidak timbul isu saya sombong.

Tidak lama lagi saya sudah jadi isteri orang, sudah tentu saya berusaha jadi yang terbaik tidak mahu menyinggung hati siapa pun” katanya yang dilihat mesra melayan penduduk kampung yang turut serta dalam program yang diadakan selama dua hari di Homestay Kampung Banguris, Sepang.

Shera, buat, persiapan, kahwin, Nampaknya, debaran, bergelar, seorang, isteri, semakin, dirasai, pelakon, pengacara, Nur Syahirah Aiyob, Shera Ayob, melangsungkan, perkahwinannya, November,  pasangan lain, Shera, bersejarahnya, pelakon, utama, drama, siri, Juvana, Zahiril, Adzim, satu, majlis, sempurna, Seniman, Prihatin, Malaysia, anjuran, Biro, Tata, Negara, Jabatan, Perdana, Menteri, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan bf1, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan

Diana Amir Kini Bertudung, Alhamdulillah!

Kalau sebelum ni Siti Nordiana bertudung, tapi kali ni pelakon Diana Amir pula dah bertudung. Ini dah disahkan sendiri oleh ‘kawan karib’ Diana, Kak Wardina melalui laman fan page Facebooknya.

Siap ada gambar lagi. Tidak tahu apa yang menyebabkan sebab utama Diana bertudung. Alhamdulillah lah kalau macam tu, agar dapat menyedari ramai lagi artis di Malaysia ni akan kewajipan bertudung atau menutup aurat.

Siti Nordiana, bertudung, pelakon, Diana Amir, sendiri, kawan karib, laman, fan, page, Facebook,gambar, lagi, sebab, utama, Diana, bertudung, Alhamdulillah, dapat, menyedari, ramai, lagi, artis, Malaysia, kewajipan, bertudung, menutup, aurat, artis melayu, artis malaysia, hiburan tempatan, artis wanita, hiburan terkini, artis cantik, hiburan asia, artis foto, artis gambar, artis wanita antarabangsa, gosip artis, hiburan, hiburan pilihan, foto hiburan, gambar hiburan, galeri hiburan, berita hiburan, artis video, cerita artis