Tag Archives: wartawan

Dang Suria dan Ad Samad Bercinta?

Dang Suria dan Ad Samad Bercinta?, Dang Suria musik, Dang Suria mtv, Dang Suria berita, Dang Suria Web, Dang Suria galeri, Dang Suria foto, Dang Suria portofolio, Dang Suria album, Dang Suria info, Dang Suria filem, Dang Suria terbaru, Dang Suria pos, Dang Suria surat, Dang Suria mail.

Dang Suria dan Ad Samad Bercinta?

Siapa tidak kenal Dang Suria, personaliti TV3 yang paling manis. Dang juga adalah seorang yang berstatus janda sebelum ini. Dan terbaru dengar kata, Dang Suria tengah bercinta dengan Ad Samad. Bukti pertama yang dijumpa adalah, mereka kelihatan datang bersama ke majlis AJL23 baru-baru ini dan juga pernah terserempak dengan wartawan beberapa kali. Dan yang terakhir sekali, mereka berada di salah sebuah restoran mewah sambil berpelukkan.

dangsuria

dangsuria2

Ad Samad merupakan penulis lirik atau komposer terkenal. Kalau ramai yang nak tahu, Ad Samad ni yang buat lirik lagu Kalis Rindu nyanyian Elyana dan dia juga merupakan abang kepada pelakon berkulit gebu, Zizie Ezette. Kalau benar bercinta, cepat-cepatlah kahwin, nanti tak timbul spikulasi pula kn.

dangsuria1


Zakiah Anas Bogel?

Zakiah Anas Bogel?, Zakiah Anas musik, Zakiah Anas mtv, Zakiah Anas berita, Zakiah Anas Web, Zakiah Anas galeri, Zakiah Anas foto, Zakiah Anas portofolio, Zakiah Anas album, Zakiah Anas info, Zakiah Anas filem, Zakiah Anas terbaru, Zakiah Anas pos, Zakiah Anas surat, Zakiah Anas mail.

Zakiah Anas Bogel?

Wartawan dan juga pengacara 999 di TV3 janda ini sekali lagi membuat kejutan. Dahulu dia digosipkan panas ada hubungan dengan Polis. Yang terbaru, gambar kemungkinan seperti Zakiah Anas sedang memakai tuala atau berkembam dan duduk di atas meja. Sepertinya juga baru habis ‘projek‘ di salah sebuah bilik hotel. erk? tapi dalam gambar ni memang susah nak sahihkan, iya lah seperti yang penulis kata sebelum ni, ramai ‘kembar‘ seiras di dunia ni namun kalau iyanya benar, maka itu penulis tidak membuat komen panjang.

zakiahanas

Tiga Artis ‘Kontroversi’ Jayakan Kelab POP

Tiga Artis ‘Kontroversi’ Jayakan Kelab POP, Kelab POP musik, Kelab POP mtv, Kelab POP berita, Kelab POP Web,Kelab POP galeri, Kelab POP foto, Kelab POP portofolio, Kelab POP album, Kelab POP info, Kelab POP filem, Kelab POP terbaru, Kelab POP pos, Kelab POP surat, Kelab POP mail.

Tiga Artis ‘Kontroversi’ Jayakan Kelab POP

lindathreecopy

abbysingscopy

Selasa lepas Linda Onn, Abby Abadi dan Zarina An Julie telah ke Wisma Ali Bawal ,PJ untuk rakaman Kelab POP bersama pengacaranya Reza. Group diorang diberi nama SURVIVORS ! dengan tagline… “Sorry ! Kami bukan perampas !!” Auchhhh… Team lawan terdiri dari wartawan Elly , Ayie dan Ajieb dari laman web gosip terkini iaitu Murai yang menamakan group mereka MURAI dengan tagline…..”Eiiiiiii propalah Murai!!” so, macam biasa … dalam Kelab Pop, peserta dikehendaki menyanyi dengan lirik yang berkaitan dengan prop yang diberikan…korang kena tunggulah Kelab Pop kat Astro Ria ye. MC tak tau bila tayangannya…