Vanessa Hudgens Depresi Ingin Dinikahi Zac

Vanessa Hudgens Depresi Ingin Dinikahi Zac

Vanessa Anne Hudgens (lahir di Salinas, California, Amerika Serikat, 14 Desember 1988; umur 21 tahun) adalah seorang penyanyi dan aktris Amerika Serikat. Ia sudah membintangi banyak film, diantaranya Thirteen, Thunderbirds, dan High School Musical.

Ia juga membintangi serial-serial Disney Channel, yaitu The Suite Life Of Zack And Cody dan Hannah Montana.

Vanessa lahir di Salinas, California anak dari Gina dan Greg Hudgens. Vanessa dibesarkan di San Diego. Ia mempunyai adik perempuan bernama Stella Hudgens yang juga aktris. Nessa juga bermain dalam serial-serial Nickelodeon, yaitu Drake & Josh dan Brothers Garcia.

Ia bersahabat dengan banyak aktris andalan Disney yaitu Zac Efron, Ashley Tisdale, Lucas Grabeel,Monique Coleman, Corbin Bleu, Brenda Song, Cole & Dylan Sprouse, Miley Cyrus, dan dia juga bersahabat dengan, Alexa Nikolas, pemain Zoey 101.

Karier bermusiknya dimulai ketika ia bermain di High School Musical dan berlanjut dengan album singlenya yang berjudul “V” pada tahun 2006.

Albumnya berhasil masuk dalam jajaran billboard 200. Pada tahun 2008, Vannessa mengeluarkan albumnya keduanya yang berjudul identified. Saat ini Vanessa Hudgens sedang melaksanakan turnya yang bertajuk “Identified Tour” hingga Oktober 2008

Tiga tahun Vanessa Hudgens menjadi pacar Zac Efron. Namun, hingga kini belum tampak tanda-tanda Zac akan melamar Vanessa. Aktris berambut hitam panjang itu pun depresi.

Vanessa berkeluh kesah kepada temannya, Ashley Tisdale, betapa dia ingin segera dinikahi Zac. Sayang, Zac terlalu takut untuk membuat komitmen.

“Zac tidak mau membuat komitmen. Semua orang di Hollywood memakai cincin pertunangan, kecuali aku,” kata Vanessa yang dilansir Showbizspy, Selasa (23/2/2010).

Vanessa yang membintangi High School Musical bersama Zac iri melihat selebriti lain telah dipinang dan mengenakan cincin di jari manis.

“Apakah kamu melihat cincin Carrie Underwood? Juga yang dipakai Kristen Bell? Itu sangat indah,” ucap Vanessa.

Hubungan Vanessa dan Zac tergolong stabil dan awet. Meski sama-sama masih muda, mereka jarang diberitakan bertengkar.

Pada 2007, Vanessa pernah membuat publik terhenyak dengan peredaran foto bugilnya. Vanessa akhirnya meminta maaf dan mengakui foto itu awalnya hanya untuk Zac.

Masa kecil dan kerjaya

Hudgens lahir di Salinas, California, dan tinggal di seluruh Pantai Barat – dari Oregon ke California Selatan – dengan orang tuanya, Gina (née Guangco), yang menggelar suksesi kerja pejabat, dan Gregory Hudgens, pegawai pemadam kebakaran.

Dia mengangkat Rom Katolik dan dia punya adik perempuan, Stella Hudgens yang juga pelakon.

Hudgens adalah latar belakang budaya campuran,sebagai ayahnya adalah keturunan Amerika Ireland dan asli, dan ibunya, yang berasal dari Manila, adalah keturunan Cina-Filipina-Sepanyol.  Semua datuk-nenek Hudgens’s adalah musisi.

Bermula pada usia lapan tahun, Hudgens tampil di teater muzikal sebagai penyanyi, dan muncul dalam pengeluaran tempatan Carousel, The Wizard of Oz, The King and I, The Music Man, dan Cinderella, antara lain.

Dua tahun selepas kerjayanya di panggung dan memainkan muzik, dia mulai audisi untuk iklan dan rancangan televisyen, dan keluarganya pindah ke Los Angeles selepas beliau memenangi peranan di televisyen komersil.

kerjaya yang akting nya bermula pada usia 15, dan dia singkat dihadiri Orange County Sekolah Tinggi Seni, diikuti oleh homeschooling dengan tutor.
Kerjaya
2003-2008: Kerjaya awal

Hudgens dengan Drew Seeley di Sekolah Tinggi Sebenar: Konser Tur.

Pada tahun 2003, Hudgens memainkan peranan kecil dalam drama filem independen Tiga belas, di mana dia bermain Noel, seorang teman dari tokoh utama (Tracy, dimainkan oleh Evan Rachel Wood).

Filem ini berjaya secara kritis, menerima ulasan umumnya menguntungkan, dan penerimaan yang melampaui $ 4.000.000 Belanjawan.

Hudgens kemudian mendapat peranan dalam filem fiksyen sains Thunderbirds 2004-petualangan seperti Tintin.

Malangnya, filem ini berjaya secara komersil dan kritis, dan menerima kritikan berat melalui internet sebelum rilis.

Pada akhir 2005 Hudgens muncul di acara televisyen seperti kembar lima, Masih Berdiri, The Brothers Garcia, Drake & Josh, dan The Suite Life of Zack & Cody.
Hudgens di Melbourne premiere High School Musical 3: Senior Year, yang keduanya kritis dan sukses secara komersil

Pada akhir 2005 ia mendarat peranan pelarian nya Gabriella Montez pemalu dan lemah lembut di High School Musical, bertentangan dengan Zac Efron.

prestasi nya menerima pelbagai pencalonan dan anugerah. Dengan kejayaan filem, BBC meramalkan bahawa Hudgens akan menjadi “rumah tangga nama” di Amerika Syarikat.

Hudgens menerima kontrak rakaman dengan Seronok Records  Pada tarikh. 2006 debut album berjudul V dikeluarkan.

Ini memetakan di Billboard 200 di nombor dua puluh empat,  dan Emas bersertifikat pada tarikh 27 Februari 2007.

Her single pertama, “Ayo Kembali ke Me” menjadi single tertinggi charting. Single kedua “Katakanlah OK”.

Billboard pembaca memilih “V” sebagai album terbaik tahun yang ketujuh. Hudgens bernama Wanita Breakout Singer tahun pada tahun 2007 Teen Choice Awards.

Hudgens juga menyertai dalam kebangsaan Sekolah Tinggi Sebenar: Tur Konser di musim gugur 2006, pertunjukan lagu-lagu dari album soundtrack serta tiga lagu dari album debutnya.

Dia menyanyikan duet “Masih Ada For Me” dengan Corbin bleu untuk album debutnya. Pada tahun 2007, Hudgens reprised peranannya sebagai Gabriella Montez dalam sekuel dari High School Musical, High School Musical 2  Virginia Heffernan TV Review.

Dijelaskan Hudgens dalam penampilannya dalam filem sebagai “matte” sebagai dia “bersinar seperti yang tepat wanita awam “.

Pada bulan Disember 2007, ia bernyanyi untuk George Bush, yang waktu itu Presiden Amerika Syarikat, dan keluarganya, di Gedung Museum Nasional di Washington, DC dengan penyanyi lain di acara Natal. Hudgens reprised peranannya sebagai Gabriella Montez di High School Musical 3: Senior Year.

prestasi nya dalam filem itu membuatnya menang pelakon filem kegemaran di Kids Choice Awards 2009.

Her sophomore album, Identified, yang umumnya mendapat ulasan yang baik,  dikeluarkan pada tarikh 1 Julai 2008, memulai debutnya di # 23 di Billboard 200 album single utama adalah “Sneakernight”, yang berjaya komersil moderat, memuncak pada # 88 pada Billboard Hot 100  dan # 94 pada di Jomblo Australia Chart [32.] Hudgens’s Identified Summer Tour bermula pada tarikh 1 Ogos 2008 dan berakhir pada tarikh 9 September tahun yang sama.

Vanessa Hudgens music video, Vanessa Hudgens foto, Vanessa Hudgens bugil, Vanessa Hudgens gambar, Vanessa Hudgens, vanessa ann hudgens, Vanessa Anne Hudgens, Vanessa Hudgens foto, Vanessa Hudgens blog, Vanessa Hudgens video, Vanessa Hudgens seksi, Vanessa Hudgens pic, Vanessa Hudgens mp3, Vanessa Hudgens album, Vanessa Hudgens bikini,Vanessa Hudgens lyrics, Vanessa Hudgens galeri, Vanessa Hudgens biografi, Vanessa Hudgens lagu, Vanessa Hudgens info, Vanessa Hudgens cd, Vanessa Hudgens talian, Vanessa Hudgens tubuh cantik, Vanessa Hudgens gaya, Vanessa Hudgens twitter, Vanessa Hudgens fesyen,Vanessa Hudgens filem, Vanessa Hudgens gaun, Vanessa Hudgens model antarabangsa, Vanessa Hudgens panas,Vanessa Hudgens skandal, Vanessa Hudgens hiburan, Vanessa Hudgens make up, Vanessa Hudgens muzik, Vanessa Hudgens gosip,Vanessa Anne Hudgens facebook , Vanessa Anne Hudgens myspace, Vanessa Hudgens fansite, Vanessa Hudgens high school musical, Vanessa Hudgens website, Vanessa Hudgens youtube,